“هر چه غیراسلامی است باید نابود شود”خیلی راحت و ریلکس میگوید

علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های نماز عید فطر این شهر “بی حجابی” را بزرگترین نماد “ضداسلامی”، “ضددینی” و “ضداعتدالی” توصیف کرد و خواستار برخورد شدید با آن شد.
این فسیل از گور ۱۴۰۰ سال پیش درآمده به درستی پیام ۳۴ سال حکومت اسلامی را در یک جمله خلاصه کرده است. نابودی حرف اول این جانوران را میزند. از هر کلامشان خون میبارد. این جمله در بر گیرنده ۳۴ سال قتل و غارت زندگی‌ و هستی مردم، اشاعه زن آزاری و کودک آزاری، اشاعه اعتیاد، تن فروشی و به نابودی کشیدن زندگی‌ مردم است. و این اسلامی است. اعدام آزادیخواهان، و فعالین حقوق انسانی‌، قطع دست و پا و چشم درآوردن اسلامی است. بی‌ حرمت کردن مردم وتحقیرزنان اسلامی است. کودکی را به رسمیت نشناختن و نگونبخت کردن کودکان اسلامی است. سنگسار اسلامی است و خلاصه هر آنچه بوی مرگ و نابودی میدهد اسلامی است. عین جمله علم الهدی است. علم الهدی منظورش این است که هنوز همه چیز را به طور کامل نابود نکرده اند و تشویق به ادامه تخریب و کشتار بیشتر میدهد.
این شخص آنقدر از زنان و بی‌ حجابی زنان و فعالیت اجتماعی زنان وحشت دارد که در مراسم گشایش المپیک پکن زمانیکه هما حسینی پرچم کاروان ایران را داشت به خود لرزید و گفت: سپردن بیرق ملی به دست یک زن خلاف ارزش‌های اسلامی، مخالف با تعالیم معصومان و موجب تاخیر در حضور امام زمان میشود. یادتان هست همکار این شخص کاظم صدیقی وحشت زده از زنانی که با شهامت پایداری می‌کنند و این اراجیف‌ها را روزانه به چالش میکشند، در نماز جمعه تهران گفت بانوانی که ظاهر مناسبی ندارند باعث گسترش زنا در جامعه می‌شوند که این باعث افزایش زلزله است. در پاسخ به این خبر که موجب حیرت مردم دنیا شد، جنیفر مک رایت دختر دانشجو از آمریکا کمپینی به اسم سینه لرزه به راه انداخت و گفت با این اقدام میخواهد این سخن را مورد آزمایش علمی‌ قرار دهد و از زنان خواست که با پوشیدن لباس تحریک کننده در یک روز قدرت ماورایی سینه‌هایشان را مورد بررسی قرار دهند. و جمهوری اسلامی باز هم با تمام آیت الله‌ها و اخوند‌هایش مورد تمسخر مردم دنیا قرار گرفتند. مدیای اجتماعی پر شد از زنان سینه باز و پیکر‌های لخت تا این بار خدای علم الهدی را هم به چالش بکشند.

هر چه غیر اسلامی است یعنی‌ آزادی و برابری، زندگی‌ انسانی‌، یعنی‌ ارزش برابر زن و مرد، یعنی‌ شاد بودن، خوشبخت بودن، پیشرفت کردن و مدرن بودن. یعنی‌ رویا‌های شیرین داشتن، ناموس کسی‌ نبودن. یعنی‌ سرکش بودن، تمکین نکردن ،یعنی‌ توسری نخوردن، یعنی‌ انسان دوست بودن. این‌ها مفاهیم جامعه مدرن قرن ۲۱ است. فریاد انسانیت است وغیر اسلامی است و المهدی همچنان در پی‌ نابودیش است.
فسیل‌های اسلامی سعی‌ در نابودی هر آنچه بوی انسانیت، بوی آزادی و رهایی میدهد را کردند.. همه توانشان را به کار گرفتند تا جامعه را اسلامی کنند، همه قدرت و همه پول یک مملکت پر ثروت را همه ارتش و اراذل و اوباش بسیج و پاسدار را به کار گرفتند، ۱۲۰۰۰۰ طلبه و اخوند به مدارس فرستادند تا ترمز پیشرفت جامعه را بکشند و قرون وسطی را پیاده کنند. و اگر زنان اجازه میدادند از طالبان بد تر میکردند. در یک کلام سعی‌ کردند همانطور که علم الهدی ۳۴ سال را در یک جمله خلاصه کرد هر آنچه غیر اسلامی است، انسانی‌ و محترم است را نابود کنند.
اسلام علم الهدی از شادی مردم و جوانان وحشت دارد ولی هر موقعیتی که برای جوانان پیش میاید بساط شادی و رقص بّر پا می‌کنند، حتّی روز عاشورا به حسین پارتی تبدیل می‌کنند و جشن آب بازی راه می اندازند. علم الهدی و شرکا از کم حجابی زنان بر خود میپیچد، تمامی نیروی سرکوبشان را علیه آن بسیج میکنند ولی حجاب‌ها دائما بالا ترمیروند، مانتو‌ها کوتاه تر و آرایش ها غلیظ ترمی‌شوند و امثال عام الهدی را از ترس میلرزانند. طبق آمار‌های دولتی صد‌ها هزار زن و دختر سالانه تذکر میگیرند، دستگیر میشوند و مورد اذیت و آزار قرار میگیرند. میلیونها نفر در ایران از اسلام نفرت زده اند و به زودی با جنبشی گسترده بساط قتل و کشتار و بی‌ حقوقی اسلامی این آقایان برچیده خواهد شد. رنسانس بعدی در راه است و پایان اسلام در قدرت برای همیشه اعلام خواهد شد و زنان پیشرو آن خواهند بود.