دو رویداد متناقض

نسان  نودینیان

حمایت کارگران کارخانه ایران تایر از مبارزات کارگران نیشکر هفت تپه امید و روزنه همبستگی کارگران مراکز مختلف را تقویت بخشید. قبلا کارگران ایران خودرو اعلام حمایت کردند و اکنون کارگران کارخانه ایران تایر با حمایت گرم و طبقاتی روزنه همبستگی و محکم کردن صفوف طبقه کارگر را بسوی همسرنوشتی طبقاتی بودجود میاورند. جنبش کارگری در شرایط کنونی بیش از هر دوره ای به همسرنوشتی، اتحاد طبقاتی و مبارزه جویی در مقابل دولت و کارفرماها نیاز دارد.

اهمیت هر درجه از حمایت کارگران بخشهای مختلف در مراکز تولیدی و صنعتی آنجا برجسته میشود که در مقابل صفوف اعتراض و اعتصابات کارگری یک دولت سرتا پا مسلح نظامی، با اتکا به بودجه کلان و میلیارد دلاری، با اتکا به مذهب و اوباش اسلامی، و با اتکا به دارودسته های باند سیاهی آخوند و ملا و خیل سرمایه دارانی که در حاکمیت رژیم اسلامی ثروتهای فرعونی را بدست آورده اند، که اعلام کنند، بخش اصلی و پایدار جامعه طبقه کارگر در مصافهای تعیین کننده میتواند صفوف متحد خود را به نمایش بگذارد. و با قدرت اعتراض طبقاتی جامعه را حول شعارهای انسانی و رهایی بخش پرولتاریا، نمایندگی کند.
اما اتفاق دوم،  نمایش  حضور محمود احمدی نژاد در نشست ۴۴تن از سران دولتهای عضو سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل(فائو) بود. دبیر کل سازمان فائو از احمدی نژاد دعوت کرده بود و دولت میزبان نشست ایتالیا از او استقبال رسمی بعمل نیاورد.  و در مهمانی شامی دولت ایتالیا به افتخار سران دولتهای شرکت کننده در نشست فائو در ویلای تاریخی ماداما در رم برگزار شد از محمود احمدی نژاد و رابرت موگابه به این مهمانی دعوت نشده. و رئیس جنایتکار رژیم اسلامی با دوجینی از بسته های کشف شده اش، همان نابودی اسرائیل و پیامهای اسلامی از ادامه حضورش در جمع سران دولتهاییکه در به انقیاد کشاندن طبقه کارگر و زحمتکشان جامعه، تورم و بیکاری کمتر از احمدی نژاد نیستند، صفوف پر از التفات این سران مضحک و دلقک های سیاسی را ترک کرد. این دلقک های سیاسی بجای تحریم سخنرانی این جنایتکار و ترک سالن به سخنان او و متکی از عناصر موثر حزب الله و تروریست بین المللی و با پرونده های قطور از جنایت و ترور گوش دادند و فقط برای اینکه "تعادل" محاسبه خود در ارتباط با منافع امپریالیستی خود را "حفظ" کنند از نشستن در کنار او در مهمانی شام خودداری کردند. در این میان فقط ویلای تاریخی ماداما در رم اقبال بیشتری بدست آورد و شاهد حضور مشتی جنایتکاراز نوع اسلامی اش نبود. مردم ایران و اپوزیسیون جدی و سرنگونی طلب نباید این نوع نمایش و مضحکه های سیاسی را جدی بگیرند. سرنگونی جمهوری اسلامی اقبال بزرگی برای جامعه بشری است. احمدی نژادها و متکی های زیادی در میان ما هستند باید حضور کثیف و ننگین اینها را با انقلاب قدرتمند و برپایی جامعه ای آزاد و انسانی از صحنه تاریخ پاک کرد. وجود احمدی نژاد و متکی و سران جمهوری اسلامی در هر نشستی به هر بهانه ای با هر نوع تحریم و بایکوتی ننگ بشریت است. این نوع مضحکه ها را نباید جدی گرفت.