در حاشیه سفر حسن روحانى، قالیباف و محسن رضایى به کردستان!

در حاشیه سفر حسن روحانی، قالیباف و محسن رضایی به کردستان!
جمهوری اسلامی جایگاهی در میان مردم ندارد!

( ایسکرا ۶۷۹ )

نسان نودینیان
با نزدیک شدن مضحکه انتخاباتی، سفر نمایندگان به اصطلاح کاندید”احراز صلاحیت” شورای نگهبان به کردستان هم شروع شده است. در چند روز گذشته حسن روحانی به سنندج سفر کرده و با امام جمعه مزدور و مرتجع این شهر “مجتهدی” ملاقات کرده است و در یک جلسه خصوصی هم “جلال جلالی زاده” مزدور و “نماینده” سابق مجلس، جیره خوار و مدیح گوی جمهوری اسلامی نیز سخنرانی کرده است. در طی یک ماه گذشته قالیباف و محسن رضایی هم به شهرهای کردستان سفر کرده اند. تلاش مذبوحانه اینها برای ایجاد ستادهای به اصطلاح انتخاباتی بجایی نرسیده است. تا کنون سه روز مانده به روز مضحکه انتخاباتی هیچکدام از این مزدورها موفق به ایجاد ستاد به اصطلاح انتخاباتی نشده اند. عدم ایجاد ستاد و ناتوانی کامل اینها به منظور گرم نگه داشتن فضای “انتخاباتی” نتیجه موقعیتی است که جمهوری اسلامی در کردستان دارد. حتی خودیهای اینها از “جلال جلالی زاده” تا سایر مزدوران و جیره خواران نتوانسته اند ستادهای به اصطلاح این مضحکه انتخاباتی را راه بیندازند. رسوایی مزدوران محلی و البته پراکنده بودن و سردرگمی طیف اصلاح طلبان کرد با عدم احراز صلاحیت رفسنجانی توسط شورای نگهبان صفوف اینها را بیشتر از هر دوره ای پراکنده و مایوس کرده است. هر اقدام و حمایت اینها از هر طیف از این کاندیداها خود نیز با موانع جدی روبرو شده است. جمهوری اسلامی که البته در میان مردم پایگاهی ندارد. مردم در شهرهای کردستان در طول سه دهه گذشته به “انتخابات” جمهوری اسلامی نه گفته اند. حسن روحانی، قالیباف و محسن رضایی با کل جمهوری اسلامی در میان مردم کردستان جایگاهی ندارند. و بشکل ابژکتیو هم ثابت شده است که نمیتوانند به “نیروهای” خودی از طیف های مختلف و اصلاح طلبان هم متکی شوند. استاندار و نیروهای انتظامی هم نمیتوانند کاری برایشان بکنند. در اوج سرکوب و سیاست میلیتاریزه کردن شهرهای کردستان جواب میلیونی مردم در شهرها شرکت نکردن در این نوع انتخابات ها بوده است. مردم در شهرهای کردستان بارها مضحکه انتخاباتی را بر سر نظام جمهوری اسلامی خراب کرده اند. در شهرسنندج تجمعات توده ای هزاران نفری را در روز انتخابات برگزار کرده اند. در مهاباد دکه های انتخاباتی مزدوران را به آتش کشیده اند. در یک کلام، در شهرهای کردستان مضحکه انتخاباتی جمهوری اسلامی میدان اعتراض و نارضایتی و نفرت از جمهوری اسلامی است.
حسن روحانی، قالیباف ومحسن رضایی و امام جمعه مزدور و مرتجع سنندج”مجتهدی” خوب میدانند! جمهوری اسلامی در میان مردم در ایران و کردستان مترادف بوده است با مرگ و کشتار و اعدام و و ترور و سنگسار و شکنجه و ارعاب و فقر و فلاکت و بیکاری و اعتیاد و خودکشی و تن فروشی و در یک کلام تحمیل بی حقوقی کامل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به توده کارگر و زنان و مردان! جمهوری اسلامی در سراسر ایران چیزی جز بساط زورگویی و باجگیری و اعدام و شلاق یک مشت جانور اسلامی نبوده و نیست. جمهوری اسلامی نه تنها جنایات بیشماری در کردستان که جنگ ویرانگر ایران وعراق، که کشتار و سرکوب خرداد ۶٠ و شهریور ۶٧، که اعدام بیش از صدهزار زندانی سیاسی، که تحمیل آپارتاید جنسی و دهها نوع از ترور و جنایت و وحشیگری را در پرونده خود دارد، در طول سالیان دراز با میلیتاریزه کردن شهرهای کردستان عرصه زندگی عادی را بر مردم تنگ کرده است، با سیمای کثیف یک رژیم سرا پا مسلح و جنایتکار نزد مردم شهرهای کردستان شناخته شده است. به همین دلیل سفرهای اینها در خلا و با تدابیر امنیتی بالا و در محافل “خودیهای” مزدوران رژیم از جمله امام جمعه ها و نمایندگان سابق و کنونی و اصلاح طلبان کرد که از قبل ادامه عمر ننگین این نظام کثیف اسلامی به زندگی پر از ننگ و نکبت بار خود ادامه میدهند، انجام میدهند. مراکز شهرها جای سخنرانی و تبلیغاتی این مزدوران نیست. اینها از فرط نفرت مردم از نظام جمهوری اسلامی مجبورند بشکل مخفی وارد شهرها بشوند و در شکل مخفی شهر را ترک کنند.
اکنون که دیوار جنایت و بربریت و کشتار جانیان جمهوری اسلامی بهمت مبارزه کارگران و زنان و جوانان و مردم آزادیخواه ترک خورده است، مردم برای بزیر کشیدن کلیت جمهوری اسلامی دارند قدرت خود را به نمایش میگذارند.

٢١ خرداد ١٣٩٢
١١ یونی ٢٠١٣