مناظره های انتخاباتی و سرگرمی مردم

نمایش مصخره و مُضحک انتخابات جمهوری اسلامی، با برگزاری مناظره تلوزیونی بین کاندیداها و در واقع دلقک های این سیرک خنده دار، به اوج خود رسیده و به سرگرمی و مایه تفریح شبانه مردم تبدیل شده است.

نمایش خیمه شب بازی دلقک های این دوره از به اصطلاح انتخابات ،خنده دارتر از دوره های قبل شده، تا جاییکه خود این بخت برگشته ها زبان به اعتراض باز کرده اند و حسن روحانی خود اعتراف می کند که: پس ازجلسه مناظره چندین جُک درباره این برنامه دریافت کردم.

به باور من لازم نیست خیلی جدی به تحلیل این انتخابات مصخره و کمدی پرداخت،یعنی کاری که بخشی از به اصطلاح اپوزیسیون در برنامه های تلوزیونی خود در چند روز گذشته، با آب و تاب بسیار مشغول آن بودند، بلکه باید نشست و به بازی خنده دار این دلقک ها و کارگردان ناشی این نمایش، یعنی سید علی خامنه ای خندید، که چطور برای جلب توجه مردم خوش رقصی می کنند.

البته در این میان سکانسهای تکراری نیز اجرا می شود، مانند دستگیری افرادی از ستادهای انتخاباتی،سانسور بخش هایی از صحبت های کاندیداها،
سر دادن شعار های تاریخ مصرف گذشته مانند: یا حسین میر حسین!!!

البته آنطرف صحنه هم رفسنجانی نفس نفس زنان با بالا رفتن از کوه، آن هم با لباس آخوندی !!!و انتشار فیلم کوهنوردی اش سعی در اثبات تواناییش برای اداره مملکت دارد.

البته تنها در جمهوری اسلامی است که ملاک توانایی اداره کشور، بالا رفتن از کوه مشخص می شود.

و اینها همه برای جلب توجه مردمی است که منتظر فرصتی است که بساط این نمایش مُضحک و خنده دار ۳۴ ساله را بر اندازد و طرحی نو دراندازد.

فرزام کرباسی