ایرج آذرین و رضا مقدم در انتهای راه توده ای، اکثریتیها!

رضا کمانگر

www.r-kamangar.com
اخیرا وبلاگی بنام تریبون مارکسیسم که سربه ایرج آذرین و رضا مقدم است، مطلبی پلیسی بدون امضاء زیرعنوان وضعیت فعلی و گام های ضروری(نکاتی در مورد جنبش دانشجویی و چپ  ) را درج کرده است. در این مطلب رهبران دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب که دستگیر شده و زیر شدیدترین و وحشیانه ترن شکجه ها قرار گرفتند و اکنون در انتظار دادگاهی هستند را بعنوان فعالین حزب حکمتیست معرفی کرده است؟!

نویسنده این مطلب در اوج وقاحت به کمک بازجویان و شگنجه گران رژیم اسلامی شتافته و در آستینش کارت عضویت یک حزب غیر قانونی را به شریفترین انسانهای که صدای آزادی و برابری را به وسعت جامعه ایران بر افراشته  اند را صادر کرده است. این روش کثیف یاد دآور روش حزب توده و سازمان اکثریت در کمک به شکنجه گران رژیم اسلامی برای شناسایی فعالین چپ و کمونیستها در دهه ۶۰ است است.
چه کسی باور میکند ایرج آذرین و رضا مقدم که خود جز قربانیان رژیم جنایتکار اسلامی هستند امروز به چنین وضعیت خفتباری افتاده باشند؟ آیا نویسنده این مطلب فراموش کرده است که رژیم اسلامی تاکنون بیش از صد هزار انسان آزادیخواه ایران را تنها بجرم حق طلبی اعدام کرده است؟ آیا نویسنده این مطلب نمیداند تعدادی از اعدام شدگان دهه ۶۰ تنها از روی شک و گمان که احتمالا چپ و کمونیست باشند حکم اعدام گرفتند و اعدام شدند؟ باید از ایرج آذرین و رضا مقدم پرسید چند نفر از رفقایتان در آن زمان که شماها هم خود را کمونیست میدانستید، میشناختید که اعدام شدند؟ جرم آنها چه بود؟ آیا نویسنده این مطلب نمیداند متد این خوش خدمتی قبلا بوسیله توده ای، اکثریتی ها در کمک به بازجویان و شکنجه گران اسلامی برای لودادن کمونیستها انجام میگرفت؟ آیا برای آذرین و مقدم جیره و مواجبی در کار است؟
بوی تعفن این پاپوش دوزی و پرونده سازی مشام هر انسان آزادیخواهی را میآزارد! اما دنیا به همین پایه نمیچرخد ما عکس اینوع پروکاسیون علیه انسانیت را گرفته ایم! دور نیست روزی که اینوع پرونده سازی در یک دادگاه مردمی مورد مواخذه قرار بگیرند.
۲۵ مه ۲۰۰۸