یک توضیح در مورد مطلب آقاى ایرج آذرین

در مطلبى که آقاى آذرین نوشته اند در جایى چنین آمده است :

اما واقعیت این است که تا چند روز پیش نه شخص من و نه هیچیک از رفقای تشکیلاتی ام از وجود این سایت اطلاعی نداشتیم، و احتمالا آقایان آسنگران و فرزاد و دیگر اطلاعیه نویسان جریان کمونیسم کارگری پیش از همۀ ما این سایت را دیده اند. در مورد مقالۀ مورد اشارۀ این اطلاعیه ها نیز واقعیت این است که چگونگی انتشار و بدون امضا بودن آن برای شخص من و رفقای سازمانی ام روشن نیست. این نکته را برای این نمی گویم که گویا گمان می کنم دانستن یا ندانستن این واقعیت تغییری در واکنش اطلاعیه نویسان جریان کمونیسم کارگری ایجاد می کرد؛ بلکه می خواهم توضیح دهم چرا فهمیدن این واقعیت اساسا فراتر از حیطۀ درک اطلاعیه نویسان قرار دارد.

من اینجا مجبورم که اعلام کنم این ادعاى آقاى آذرین در مورد خبر نداشتن خود و رفقایش از وجود وبلاگ صحت ندارد چون اولین واکنش به مطلب مورد نظر روز ٢٠ مه از طرف محمد آسنگران صورت گرفت و به دنبال در نشریه یک دنیاى بهتر حزب اتحاد نیز دومین واکنش را روز چهارشنبه هفته گذشته ٢١ مای شاهد بوده ایم . در صورتیکه قبل از اینکه کسى از وجود این وبلاگ باخبر شود یکى از رفقاى آقاى آذرین به اسم حمید قربانى با مایل :hamidgho2002@yahoo.se روز دوشنبه ١٩ ماى ٢٠٠٨ ساعت ١۶:٢٧ مطلب مورد نظر را در فرمات Word و نه آدرس وبلاگ براى سایت آزادى بیان ارسال کرده اند . ما همانوقت در جواب دوست آقاى آذرین نوشتیم که این مطلب نویسنده ندارد و لطفا مطلب را با امضاى نویسنده بفرستید که تا کنون هم جواب آن مایل را دریافت نکرده ایم .

با توجه به توضیحى که داده شد رفقاى آقاى آذرین نه تنها از وبلاگ خبر داشتند بلکه نسخه ورد مطلب را هم در اختیار داشته اند . بهتر این میبود که آقاى آذرین قبل از نوشتن مطلب امشبش با رفقایش چک میکرد که آیا با اسم و رسم واقعى خودتان مطلب را جایی فرستاده اید یا نه؟ اگر اینکار را میکردند قطعا ایشان در مطلبشان مجبور نمیشدند که …… بقیه اش را خودتان حدس بزنید .

بعنوان نکته آخر :  براى این دوستان فقط متاسفم

سوران