جنتلمن روز و دزد شب

در طى چند روز گذشته یک وبلاگ به اسم "تریبون مارکسیسم" در یک اقدام که تاکنون در چپ ایران سابقه نداشته است دست به پرونده سازى براى فعالین دانشجویى داخل کشور زده است . نویسندگان و صاحبان این وبلاگ ظاهرا معلوم نیستند ولى در ادامه همین وبلاگ مقالاتى از جریان اتحاد سوسیالیستى کارگرى و بعضى اعضاى رهبرى کومەله و اشخاص دیگر نیز آمده است . به همین خاطر در اولین نگاه به این وبلاگ تمام نگاهها متوجه کسانى میشود که مطالبشان در این وبلاگ درج شده است .

نویسندگان این وبلاگ هرکه باشند براى مبارزه سیاسى و نشان دادن اختلاف سیاسى خود با جریانات دیگر راه خوبى را انتخاب نکرده اند و در مطلبى سعى شده است که با پرونده سازى براى مخالفین سیاسى خودشان به پلیس امنیتى گرا داده شود . در این مطلب هیچ احساس مسئولیتى در مقابل جان ده ها فعال دانشجویى نشده است . اینوع پرونده سازى که در زمخترین حالت براى اولین بار از طرف صاحبان این وبلاگ به نمایش گذاشته شده است باید از طرف هر انسان آزادیخواه و مبارزى محکوم شود .

شب گذشته رفیق لیلا دانش با یک اطلاعیه از درج مطالبش در این وبلاگ اظهار بى اطلاعى کرد و به نظر ما براى جلوگیرى از تکرار این عمل زشت و غیر کمونیستى و غیر سیاسى از تمام کسانیکه به شکلى مطالبشان بدون اجازه درج شده است تقاضا داریم در اولین فرصت ممکن افکار عمومى را مطلع نمایند!!

نظرات مطرح شده در مورد این موضوع را اینجا بخوانید