هاشمی‌ آمد!

بالاخره ” هاشمی” هم ، آمد. جالب تر این که این با ر ،” هاشمی” با شعار ” اصلاحات ” ، آمد. در پیوند با بخشی از اصول گرایان ، آمد.” هاشمی” ، آمد. آن مرد در بحران ، آمد. آن نامرد هم در بحران، و هم با بحران، آمد. خنده کنان بر ریش رهبر، آمد. بی‌ اعتنا به چسناله‌های های ” حسین خان شریعتمداری ” آمد. آن مرد کیف دارد، آن مرد کیف دارد. در کیفش، پرونده دارد. پرونده قتل مخالفین را دارد. او قتلهای زنجیره‌‌ای را دوست دارد. او بافتن را دوست دارد، به او ” سردار ” هم می‌گویند. او سردار بافندگی است. او دروغ می‌‌بافد. آن مرد تفنگ دارد. آن مرد زبان چرب و نرم دارد. آن مرد با مک فارلین دوست بود. اما آن مرد مدام ، شعار مرگ بر آمریکا هم سر می‌‌داد. آن مرد از مک فارلین کیک و کلت و شیرینی‌ گرفت. با کیک و شیرینی‌ جشن گرفت، اما با کلت خود، دمار از روزگار مخالفین در آورد. آن مرد کشتن مخالفین را دوست دارد. نام دیگرش عالیجناب سرخپوش بود. زیرا او همه را سیاهپوش عزیزانشان می‌‌کرد. آن مرد برای خفه کردن ملت آمده است. آن مرد سرکوب را دوست دارد. خفقان را دوست دارد. آن مرد رانت را دوست دارد. او رانت را می‌‌خورد. از برکت وجود او همه رانت را می‌‌شناسند. او راز ” دلار سیاه ” را به ما آموخت. آن مرد ما را بدبخت کرد. او رهبر را اختراع کرد. بعد رهبر را به جان ما انداخت. آن مرد رهبر را دوست دارد. ما نه او را و نه رهبر را دوست نداریم. آن مرد ” خر مرد رند ” است. آن مرد نامرد است.
” هاشمی‌ ” آمد. یار غار “خاتمی” آمد. با حمایت “خاتمی” و “کروبی” و ” میرحسین” آمد. با عشوه و ناز آمد. با روی گشاده آمد. با هزار نیشخند و ادا آمد. برای فریب فقرا آمد. برای فروش نفت ارزان آمد.” اوباما ” او را دوست دارد. کمپانی‌های نفتی‌ به سلامتی او جشن بر پا می‌‌کنند. او برای گرفتن رشوه از کمپانی “شل ” آمد. او برای خالی‌ کردن جیب ما آمد. او برای نجات دادن آقا آمد. برای حفظ بیضه نظام آمد. آن مرد برای حفظ نظام آمد. آغاسی سال ۷۹ آمد. روباه مکار آمد.
پیر دیر” خط امام” آمد. آن ” گیسو سپید موی سپید کرده در بیت رهبری” آمد. برای خالی‌ کردن جیب ما آمد. او را از در بیرون کردیم و از پنجره آمد. با دغل و ریا آمد. تحت عنوان دور کردن خطر جنگ و بحران آمد. بر روی فرش قرمز آغشته به خون یاران آمد. با سلام و صلوات و دایره و تنبک‌ آمد. رقاص دغلباز مجلس اغیار آمد. با هلهه و رقص اغنیا آمد. هاشمی‌ آمد.
سعید صارمی شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲