مضحکه انتخاباتی نشانه ای از عجز و زبونی رژیم

در همه کشورهای دنیا انتخابات و کشاندن مردم به پای صندوق های رای را یکی از سنت های دمکراسی و حکومت به ظاهر مردمی میدانند.سیستم با کشاندن مردم به پای صندوق های رای و پیش ریز کردن پول های کلان صرف هزینه های انتخاباتی و شعارهای عوام فریبانه جهت اغوا مردم میتواند صورت مسله اصلی را در انظار پاک کند و آنرا قانونی و مردمی بنامد. با کمی تعمق و بررسی دروجود این پروسه و اجرایی بودن آن میبینیم که همه این شال و کلاه کردن ها چیزی جز یه حربه سیاسی _اجتماعی و یا … نیست . و در واقع تمام این باند بازی ها وجنگ های جناحی فقط برای ابقای سیستم استثمار و چپاول و در راه منافع اقلیتی انگل است که میخاهد با باز تولید کردن شگردهای رقابتی در جنگ های به ظاهر انتخاباتی باز میخواهد سهمی در غارت ثروت های انبوه اجتماعی داشته باشد.
کم کم به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک میشویم و میبینیم این نمایش خیمه شب بازی رژیم سر و پاشکسته تر و حتی مضحکتر از دوره های قبل میباشد. باز با درست کردن جناح های دست ساز رقیب تراشی میکنند و با قهرمان سازی از نوچه های خود باز بر پله های آوار شده سبز خواهان دیروز میایستند و بر علیه همدیگر افشا گری میکنند و پیکان اتهام و افشاگری بر روی هم نشانه میروند ،اما گویا یادشان رفته که تمام این جناح تراشی ها و هل دادن نوچه های دست ساز و شعبان بی مخ های مدرن و رسوا سازی ها و تهدیدهای افشاگری خودش نشانه یاس و زبونی و ترس از قدرت مردم است که خواب را بر این جانیان مصلح امروزی ربوده است. دیگر روانشناسی سیاسی _اجتماعی مردم ایران پس ٣۴ سال جنایت ممتد این جانیان اسلامی و شناختن مانور فریب این قداره بنده های حرم اهل بیت دیگر برای همه محرز و مسلم است. همین که سید آدمکش دیروزی جناح سبز و مردم دوست امروزی شده خودش نشانگر وحشت این هیولاهای اسلامی از نفرت و خشم و انقلاب مردم است، همین که فاطی کماندو دیروزی (رهنورد) روشنفکر روسری بدست و آکادیمیسین مدافع آزادی امروزی میشود خودش بیانگر پوچ بودن اخلاقیات عهد عتیقی و بیت الحرام نبوی است.
همه مردم آزادی خواه و شریف و برابری طلب ایران می دانند که حکومت دراکولای اسلامی با همه جناح ها و پادو های قداره بندش، دشم انسان و منزلت انسانی هستند .همه میدانند که شرکت کردن در این نمایش عجز یعنی به رسمیت شناختن نوچه های حسینی و لمپن های اسلامی است با تمام جناح های دست سازش. همه انسان های شریفی که ضد آپارتاید های قومی، جنسی، ملیتی ونژادی هستند میدانند که این دهول زدن ها و و وعده وعید ها و انتقاد از خود، این هیولاهای اسلامی و تهدید کردن همدیگر به افشاگری فقط معادله ای لاینحل است و به این ترفند میخواهند برای حکومت ننگین شان وقت بخرند تا چند صباحی دیگر آدم بکشند و خانواده ها را عزادار کنند و باز با داروغه بازی ته مانده ناچیز سفره کارگران را از دستشان بربایند.
هدف مردم آزادیخواه و برابری طلب ایران سرنگونی این ضحاکان مدرن است ،هدف مردم خلاص شدن از این همه زیر خط فقر زندگی کردن است،خلاص شدن از شر سنگسار و اعدام و شکنجه و زندان اسلامی و سرمایه است. پس باید در همه جا ،در کوچه ها در محله های شهرها و محیط های کار همگان را بسیج کرد ،باید اعتصابات عمومی و کارگری را سازمان داد ،باید انقلاب ٨٨ را دوباره زنده کرد و این بار باید برای همیشه از شر جمهوری اسلامی خلاص شد و با ساختن یک دنیای انسانی ، آزادی و برابری و رفاه و شان انسانی را برای جامعه به ارمغان آورد و باید انقلاب مردم برابری طلب ایران دروازه انقلابات جهانی بر علیه اقلیت ١درصدیها در سراسر جهان باشد و بی شک انقلاب سوسیالیستی و انسانی در ایران میتواند توازن سرمایه را در سراسر جهان به هم بزند و دروازه سپیده دم فردای خوبی برای همه مردم باشد!!!
زنده باد آزادی و برابری
مریم تقی نژاد