رهایی از فقر و گرانی در گرو شورش مردم عاصی از سازماندهندگان فقر است

هیبت نودینیان
 http://iranayande.wordpress.com
اخبار تمامی رسانه های گروهی که مسایل ایران را منعکس می کنند همگی از گرانی سرسام اور از فقر و فلاکتی است که مردم ایران اکنون روزانه با آن دست بگریبانند. ابعاد این فقر و گرانی بحدی سرسام اورست که  رسانهای نوکر و مواحب بگیران حکومتی نیز نمی توانند انرا کاملا سانسور کنند.

همانگونه که اشاره نمودم امروز حتی رسانهای حکومتی هم از بازتاب این شرایط سخت ابای ندارند  سایت فراد که یکی از سایتهای حکومتی است تورم واقعی را بیش از ۷۰ درصد اعلام می کند و می نویسد” : در حالیکه مسئولان کشور گرانی افسار گسیخته فعلی را ناشی از تورم جهانی عنوان می کنند مردم که از یکسو با برآورده شدن آرزوی دیرین مقامات مبنی بر رسیدن قیمت نفت ایران به بیش از صد دلار در بازار های جهانی ،وضعیت خود را نه تنها بهتر نمی بینند بلکه با کاهش بی رویه سطح رفاه عمومی وقدرت خرید مواجهند، برای چند پرسش ساده پاسخی نمی یابند..
پاسخ خادمان حکومت دین و خدا به ما کارگران و میلیونها نفر از مردم ایران توجیهات پوچ جناحهای مختلفشان است . از زبان احمدی نژاد” مافیای اقتصادی ” مصبب این وضعیت است.  معلوم نیست این مافیا در دولت او چه کسانی  هستند.  عده ای دیگر هم  در این زمینه، بشدت به احمدی نژاد معترضند و میگویند سیاست اقتصادی او موقعیت رژیم  را به لبه پرتگاه سقوط نزدیکتر میکند. بانک مرکزی و باند های دیگری هم  سر راست تر از بقیه از سیاست بردن اقتصاد به سمت بازار آزاد دفاع میکنند و به سیاست احمدی نژاد بعنوان  “حرکت تدریجی” بشدت  انتقاد دارند. در این میان، آخوند مهدوی کنی هم بخاطر بالا رفتن سطح توقع و شعور مردم، مثل مار زخم خورده به دور خود می پیچد و به این وضعیت بوجود آمده ناسزا میگوید.   اما علیرغم هر اختلاف و دعوای خانوادگی بین آنها، همه باند و  جناح های اصلی رژیم در این توافق کامل دارند که جواب مردم معترض را به این شرایط با سرکوب و مقابله شدید بدهند. همگی   در ادامه بقا و ماندگاری رژیم با همدیگر شریک و سهیمند  و ثروت و سامان نجومی خود را مدیون موجودیت ساختاری آن میدانند.
انچه اکنون مردم عاصی از رژیم جنایت اسلامی باید بدان فکر کنند ابتدا و قبل از هرچیز چگونه شکم بچه ها و خانوادشان را سیر کنند. تلاش شبانه روزی آنها تا کنون نشان د اده جای را در حل این مشکل که هر روز ابعاد بزرگتی به خود میگیرد را پر نکرده است.در عوض ابعاد این فلاکت  کنونی لیست بالایی از مواد غدایی را از سفر کارگران و میلیونها مردم محروم جامعه ایران بدر کرده است.

 به این وضعیت   عدم پرداخت دستمزدها و عدم بالا بردن دستمزدها به نصبت تورم سرسام اور کنونی را اضافه کنید.  تمامی این شرایط  نشان می دهند که باید راه دیگری را برای خلاصی از این رضعیت  سخت در دستور داشت .
 حاکمان خدا  میخواهند با پروپاگاندهای مفسرین به اصطلاح اقتصادی  و اسلامی توجیه کنند و گریبان خود  و سرمایه داران را در مقابل خیزش و جنبشهای مزدبگیران خشمگین و عصبانی جامعه مصون نگه دارند. جمهوری اسلامی سرمایه همراه با خیل مفتخوران بورژوا و کارفرماها بیش از هر دوره ای حمله به معیشت و زندگی طبقه کارگر را سازمان داده اند. قربانیان وضعیت فلاکتبار کنونی طبقه کارگر و آن اقشار میلیونی از مزدبگیران جامعه هستند که در قبل فروش نیروی کار و اشتغال زندگی میکنند. تغییر وضعیت فلاکتبار کنونی و غلبه بر گرانی کنونی در گرو سرنگونی جمهوری اسلامی است. سازماندهی خیزشهای توده ای علیه فقر و فلاکت در محلات زندگی کارگران و مزدبگیران جامعه محتمل است. جواب فلاکت کنونی عصیان و نفرت علیه جمهوری جنایتکار  اسلامی و سرمایه داران مفتخور و ضد انسانی است.
شورش  گرسنگان  و عاصیان از فقر و فلاکت برای سرنگونی رژیم خدا و دین تنها راه چاره مردم  ایران از این فلاکت است. کارگران و مردم محروم ایران تهنا با چنین تلاشی خواهند توانست گشایشی در زندگی خود ایجاد نمایند.