یاد شاپور عبدوالقادر و قابیل عادل گرامی باد!

امروز ١٨ آوریل ٢٠١٣، پانزدهمین سالگرد ترور دو کمونیست برجسته، دو مبارز دلسوز کارگران و زحمتکشان، دو رهبر فعال پیگیر و حامی مردم آواره کردستان عراق، رفقا شاپور عبدوالقادر و قابیل عادل است. این دو انسان محبوب و آزادیخواه پانزده سال پیش به دست جریانات ضد انسانی اسلامی ترورشدند.
شاپور و قابیل به خاطر آزادیخواهی شان و به جرم بیان حقایق مربوط به ستم و نابرابری حاکم، افشا خرافه مذهبی و پوچی این دین مبتنی بر آدمکشی و ترور، نقد باورهای خرافی و تحمیق مردم که در سایه ی آن مافیای سازماندهی شده علیه زن و کمونیست و آزاد اندیشی همواره وجود داشته، از طرف جریانات تروریست اسلامی ترور شدند.
اما این دو کمونیست تنها قربانی دست آدمکشان اسلامی نبودند. حزب دمکرات کردستان عراق نیز در این جنایت سهیم میباشد. شاپور و قابیل به عنوان رهبران و دلسوزان واقعی توده مردم محروم نه تنها جریانات اسلامی را که ناسیونالیسم کرد را نیز به مثابه خرافه و پرچم دوم تحمیق و فریب مردم و جنبش ارتجاعی که حاکمیت سرمایه داران و دار و دسته های چون “حکومت اقلیم” و جریان بارزانی را به قدرت رسانده است مورد نقد رادیکال و روشنگرانه قرار میدادند. به همین دلیل ساده و روشن به دست تروریستهای اسلامی ترور میشوند و جریان حاکم بورژوازی کرد نیز نه تنها زمینه ساز چنین تروری بودند بلکه همچنان تحت حاکمیت آنها قاتلین شاپور و قابیل و جریان اسلامی مرتبط بدون هیچ مشکلی آزادانه میگردند و همچنان از زنان و مردم قربانی میگیرند. مسئولیت و مدال این جنایت بر سینه حزب آقای بارزانی نیز آویزان میباشد.
پانزدهمین سالیاد ترور این دو کمونیست کارگری عزیزمان را با تداوم آرمان هایشان گرامی خواهیم داشت. اگر چه میبایست فوری عاملین این جنایت از جانب خود کمونیستها دستگیر و محاکمه میشدند و چنین جریاناتی را از جنایتی که انجام دادند پیشیمان میکردند، اما امروز نیز کمونیسم کارگری در عراق، صف آزادیخواهی و کارگری موظف است در این ظرفیت و آمادگی ظاهر شود که پاسخ شایسته و قدرتمند و بدون درنگ را به هر یورشی، از جمله عمل تروریستی علیه کمونیستها و کارگران و زنان را با قاطعیت پاسخ بدهد. مجازات قاتلین شاپور و قابیل باید همچنان در دستور کار جنبش ما و هر نیرو و انسان آزادیخواهی باشد.
یاد شاپور و قابیل کمونیست گرامی باد!
ننگ بر تروریسم و آدمکشی جریانات اسلامی!
١٨ آوریل ٢٠١٣