فیلم مستند پایان بازی، نظم نوین جهانی

مستند پایان بازی در سال ۲۰۰۷ توسط الکس جونز، کارگردان بقول خودش میهن پرست آمریکایی ساخته شده و کلید واژه اصلی آن نظم نوین جهانی یا همان طرح در حال اجرای تعیین تکلیف نهایی قدرت در دنیا و خوابی که سرکردگان رنگارنگ برای آینده بشریت دیده اند، میباشد. کارگردان سعی می کند گروهی به نام بیلدر برگ را که جلساتی مخفیانه و سری در بعضی شهرهای جهان مانند اتاوا و استانبول و …برگزار می کنند، تعقیب و معرفی کند. به عقیده جونز، بیلدربرگ یک باند نژادپرست می باشد، که از نخبه ها و میلیاردرهای سراسر جهان تشکیل شده و مأموریت شان از بین بردن بیش از ۸۰ درصد جمعیت زمین توسط به اصطلاح بهسازی های ژنتیکی و قحطی، به بردگی گرفتن باز مانده ها و محصور کردنشان در داخل شهرهای کوچک است. 
مستند به زعم خود سه کانون قدرت را برای فاز اول طرح ضد بشری نظم نوین جهانی معرفی نموده که یکی از پایه های آن قبلا با تشکیل اتحادیه امپریالیستی اروپا توسط خانواده رویچیلدها یا همان بانکدارهای صهیونیست اشکنازی شکل گرفته و در حال حاضر پایه دوم نیز که اتحادیه آمریکای شمالی با محوریت کشورهای مکزیک، کانادا و آمریکا می باشد توسط پیمان نفتا و آزاد راه تگزاس و از بین بردن موانع سر راه معاملات اقتصادی – تجاری در حال اجرا می باشد و اما پایه سوم طرح شامل کشورهای آسیای جنوب شرقی بوده و نقش کره جنوبی، ژاپن و چین در آن محوری خواهد بود. البته در مورد چین این مسئله قابل ذکر می باشد که علیرغم ظاهر ایده ئولوژیکی مجزایی که دولت آن بخود گرفته، سران سرمایه داری غرب نه تنها با آن مشکلی نداشته بلکه وجود حزب کمونیست در رأس هرم قدرت آن کشور را واقعیتی مطلوب و کارساز میدانند زیرا هیچ قالب حکومتی دیگری نمی توانست اینچنین بیرحمانه، صدها میلیون انسان را به برده های خاموش و نیروی کار فوق ارزان تبدیل نموده و در خدمت کنتراتچی های سرمایه داری جهانی قرار دهد.
تعاریف
سایت ویکی‌پدیا با تئوری خواندن طرح در حال اجرای نظم نوین جهانی در توضیحات مربوط به این اصطلاح آورده است که در تئوری توطئه ! اصطلاح نظم نوین جهانی New World Order به پیدایش حکومتی تمامیت خواه برای سلطه بر تمام دنیا اطلاق می‌گردد. در تئوری‌های توطئه، درون‌مایه معمول نظم نوین جهانی، پایگاهی سری از قدرتِ نخبگان در نظر گرفته می‌شود که لیست بلندبالایی از اقداماتی که باید در سطح جهان انجام دهند در دست داشته و مشغول دسیسه‌چینی برای حاکمیت بر جهان از طریق یک حکومت جهانی اقتدارگرا و قدرت‌طلب هستند؛ حکومتی که باید جایگزین حاکمیت تمامی کشورهای مستقل جهان شود. همچنین طرح‌ریزی رخدادهای مهم در سیاست و اقتصاد جهان به گروه‌های تأثیرگذار کوچکی نسبت داده می‌شوند که از طریق سازمانهای صوری متعددی انجام می‌گیرند. تلاش برای تسلط بر جهان از جانب گروه‌های سیاسی و سری کوچک طی حوادث تاریخی و کنونی متعدد، جزئی از نقشه دستیابی به سلطه جهانی در نظر گرفته شده‌اند.
اما واقعیت اینست که اگر از توجیهات و تحریف های مغرضانه سایت مزدور ویکی پدیا بگذریم، میتوان روندی کاملا واضح و غمگین را در دنیا مشاهده نمود که بیرحمانه مشغول شکل دادن به یک سیاست مشخص در مقیاس جهانی بوده و تمامی حوادث، جنگها، کودتاها و دیگر اعمال شرورانه در جهت نیل به این هدف نامقدس می باشند تا سرانجام برای تحویل دادن کلید قدرت جهانی به دستان یک مشت فاشیست همجی تعیین تکلیف نموده و ضمینه عروج برده داری جهانی را فراهم نمایند.
نظم نوین جهانی اصطلاحی است که از آن برای توصیف متحد کردن ابرقدرت‌های جهان برای برقراری حکومت و امنیت جهانی و به بیانی روشن‌تر نظارت و حکمرانی بر کل جهان استفاده می‌شود. اصطلاحاتی نظیر دولت جهانی، نظم جدید، جهانی سازی، دهکده جهانی، نظم بین‌المللی و امثال آن همگی مترادف با نظم نوین جهانی هستند. شکی نیست که همه این اصطلاحات می‌توانند به جای یکدیگر و با توجه به مقتضیات زمان و مکان و در شرایط متفاوت برای مخاطبان گوناگون به کار رفته و البته همه آنها در اساس یک معنی را القاء می‌کنند.
برنامه نظم نوین جهانی در دنیای امروز دیگر مخفی نیست. این برنامه در گزارشات شورای روابط خارجی، کمیسیون سه جانبه، گروه بیلدربرگ، کلوپ رم، سازمان ملل، بانک جهانی، صندوق بین‌المللی پول و اخیرا بر زبان بسیاری از سرکردهای غربی نظیر باراک اوباما، هیلاری و بیل کلینتون، جورج بوش، دیوید کارون، گوردون براون، آنگلا مرکل، نیکولا سارکوزی و … جاری و بر آن تاکید شده است.
پیشینه تاریخی
مایر آمشل روچیلد را میتوان به نوعی بنیانگذار نظم نوین جهانی دانست وی در سال ۱۷۴۴ در فرانکفورت آلمان به دنیا آمد. روچیلد همچنین بنیانگذار امپراتوری بانکی روچیلدهاست. وی در سال ۱۷۷۳ میلادی دوازده نفر از دوستان بانفوذ و قدرتمند خود را جمع و آنها را قانع کرد که اگر همگی تمام سرمایه و توان خود را یکجا جمع کنند، می‌توانند بر جهان حکومت کرده و نظم نوین جهانی پا به عرصه ظهور می‌گذارد. پس از این بود که طبقه ممتاز اشراف و فراماسیونرها با یکدیگر متحد شده و دستور العمل نظم نوین جهانی را مرحله به مرحله به اجرا گذاشتند. در این میان سرمایه‌داران بزرگ دنیا، بانکداران، سیاستمداران و طبقات ممتاز جزو برنامه‌ریزان اصلی نظم نوین هستند.
جورج بوش اول ، چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا – نخستین سرکرده ای بود که در سخنرانی خود خطاب به کنگره عموسام در سال ۱۹۹۰ میلادی بر ایجاد نظم نوین جهانی تأکید کرد، زیرا رقیب دیرینه دوران جنگ سرد یا همان اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی به حالت نزع افتاده بود و پس از فروپاشی آن می بایست معادلات جهانی را از نو طراحی نمود. اگرچه تئوری‌های اولیه دکترین نظم نوین جهانی یا دولت جهانی و امثال آن توسط افرادی نظیر وودرو ویلسون، بیست و هشتمین رئیس جمهور آمریکا، هنری کیسینجر، دیوید راکفلر، وینستون چرچیل، اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا، میخائیل گورباچف، جورج سوروس و دیگر رهبران و سرمایه داران غربی مطرح شده است اما به طور کلی میتوان سخنرانی جورج بوش اول در سال ۱۹۹۰ را که منجر به جنگ خلیج فارس و جنگ‌های کنونی شد، سرآغاز مرحله اصلی تحقق و پیاده سازی نظم نوین جهانی دانست. اگرچه ایده نظم نوین جهانی قدمتی طولانی دارد اما جنگ خلیج فارس گامی تاریخی – عملی برای استقرار نهایی این هیرارشی قدرتِ یکپارچه جهانی بود. البته نظم نوین هنوز شکل نهایی خود را پیدا نکرده و در حال حاضر در دوره انتقال به این هژمونی دولت واحد جهانی بسر می‌بریم.
همچنین دیوید راکفلر سرکرده باند بیلدربرگ و ملقب به ابلیس پیر در سخنرانی خود که در سال ۱۹۹۴ در مراسم ضیافت شام سفیران سازمان ملل انجام داد در خصوص فرصت پیش آمده برای دوره انتقال به نظم نوین جهانی چنین عنوان کرد: پنجره‌ای که برای استقرار حقیقی، صلح‌آمیز و مستقل نظم جهانی باز شده است زیاد دوام نخواهد آورد. ما در شرف دگرگونی جهانی هستیم. تنها چیزی که نیاز داریم بحرانی بزرگ و به موقع است تا کشورها نظم نوین جهانی را بپذیرند و از آن تبعیت کنند.
نتیجه
علیرغم پیچیدگی های ظاهرا اجتناب ناپذیر و سختی که سیستم راسیونالیسم ابزاری حاکم بر دنیای کنونی در جریان پروسه بسط و انکشاف تاریخی اش بخود گرفته و می گیرد و همچنین جدای از همه توجیهات و تحریفات ایده ئولوژیکی – فکری علمای سیستم در محق نشان دادن کل جنایات تاریخی شان، رد پای این واقعیت تلخ کاملا واضح است که سران و سرکردهای رنگارنگ جهان میخواهند معادلات قدرت را به نفع خود تغییر داده و رقبای محلی، منطقه ای و بین المللی خویش را ناک اوت بکنند تا خود به میداندار اصلی تبدیل گشته و به مقام خدایی بر کره زمین و برده های بی اراده شده مدرن برسند. در واقع میتوان گفت که کل دینامیسم حرکتی تاریخ، نه جنگ و جدال طبقاتی آنطور که مارکس معتقد بود بلکه تلاش اربابان قدرت طلب در تسلیم نمودن انسان و اراده آزادش به خواست قدرت طلبی خویش و از طرف دیگر مبارزه و عدم تمکین بشریت به این خواست ناانسانی و نارسیستی می باشد.
مترجم: فریدون حسین زاده

داونلود مستند پایان بازی، نظم نوین جهانی از لینکهای زیر
از تورنت
isohunt.com/torrents/?ihq=EndGame-Blueprint.For.Global.Enslavement%5B2007%5D
از وب سایت یوتیوب
www.youtube.com/watch?v=x-CrNlilZho
داونلود زیر نویس فارسی
www.farsisubtitle.com/downloadha/index.php?act=view&id=29203
برای دیدن فیلمهای بیشتر میتوانید به کلبه مجازی ما سر بزنید !
www.anarchistha.wordpress.com