ویدئوی سند زنده جنایات شاه و طرفه رفتن های بی شرمانه علیرضا پهلوی

علی رضا پهلوی ولیعهد خودگمارده در مصاحبه با شبکه خبری سی سی تی وی شرکت کرد. مجری برنامه از او پرسید ایا از اشتباهات پدرت درس میگیری؟ علیرضا پهلوی بسیار بی شرمانه جواب داد: من به گذشته فکر نمی کنم. من به اینده فکر می کنم.البته مصاحبه به زبان انگلیسی بود. علیرضا پهلوی هر وقت انگلیسی مصاحبه میکند از سلطنت دفاع میکند وهر وقت فارسی صحبت میکند دموکرات میشود. تا بحال چندین بار بخاطر این دوروی رسوا شده است اما این پلتیک کودنانه را همچنان تکرار میکند!

قبل از هر چیز باید یکی از اسناد جنایات شاه را که به زحمت رفقای چریک فدایی جمع اوری شده نشان این مفتخور که به زبان احمدی نژاد ی منکر جنایات پدر جنایتکارش را می شود داد که لینک در پایین یادداشت می اید. در این کلیپ ده ها زن جوانی را می بینید که توسط شخص شاه با دستور مستقیم اعدام و شکنجه شدند.و این تازه گوشه ای از جنایات محمدرضا پینوشه است!

امروز در میان متفکرین لیبرال چپ نما مد شده است که زندان شاه بهتر از زندان جمهوری اسلامی بود! سوال اینجاست می توانید تعریفی از اعدام خوب و بد بدهید؟ شکنجه خوب و بد نداریم! این چه جعلی از تاریخ است! و سبعیت شاه و جمهوری اسلامی موجودیتشان در سرکوب یکی است. کدام مفسر تاریخ است که بتواند تاریخ بعد از مرگ دیکتاتوری را پیش بینی کند؟ایا اگر شاه زنده می ماند کسی گارانتی میدهد خونین تر از سی خرداد شصت سرکوب نمی کرد؟ کسی گارانتی میدهد که این حضرت مفتخور خود منتصب علیرضا پهلوی اگر الان در قدرت بود صد بدتر از کهریزک به سر مبارزین نمی اورد!
فرح پهلوی و خامنه ای و احمدی نژاد و علیرضا پهلوی در دروغگویی و بی شرمی ظرفیت های برابر دارند. ایا تا بحال این دلقک ولیعهد یک بار از جنایات پدر خونخوارش معذرت خواهی کرد؟ بقول کارل مارکس شرم خصلتی انسانی است. انسانیت نابود شده یک مونارشیست حسرتی چه جوابی به جنایت می تواند بدهد؟ مذهب و سلطنت و اعدام و سرکوب و شکنجه حلقه های زنجیر بردگی مردم در ایران هستند. ازادی یک برده تعویض رنگ زنجیر سیاه و زردش نیست. پاره کردن ان است.

اینها میخواهند اعدام و سرکوب و شکنجه ساواک شاه را پشت سر جنایات جمهوری اسلامی که محصول خود رژیم شاه بود قایم کنند.این امر شدنی نیست. باید به علیرضا پهلوی بگوییم حتی از جنس پدرت نیستی! تو کاریکاتوری مسخره از نظامی هستی که دیگر وجود خارجی ندارد!

فرقی بین تهرانی و لاجوردی بین نادری و قاضی مرتضوی نیست.ای کاش دادگاه نمادین جنایات جمهوری اسلامی ایران تریبونال یک وقتی هم برای نشان دادن جنایات شاه اختصاص میداد. که امروز امثال شازده جاعل تاریخ نتوانند با جعل تاریخ خاک به چشم جوانان از همه جا بی خبر بپاشند.
از رفیق چریک قدایی خلق که این سند ماندنی را تهیه کرد تشکر میکنم.
یاد قهرمانان مبارز بر علیه رژیم کثیف سلطنت گرامی باد!
رضا ایرانی
https://www.youtube.com/watch?v=VXzCgoNvoX4