دست مذهب و قوانین اسلامی از سر زنان کوتاه

مسئله زن و آزادی زنان در جامعه، تاریخ پر تلاطم و خونباری به قدمت تاریخ خود انسان دارد. تاریخی که مداوما انسانها را در دو جبهه ( مدافعان آزادی و مخالفان آزادی ) در مقابل هم قرار داده است. تاریخ کشتارها، زندانی کردنها، مبارزه ای که از دیر باز با جسارت و شهامت در دفاع از انسانیت و دفاع از حقوق برابر کوتاه نیامده است. مبارزه ای که بگوید مردم: من انسانم، من بشرم، چرا من حتی صاحبِ تن خود نیستم، کفر است اگرچنین واژه گانی بر زبان آورم؟ تنِ من مالِ من است. در طول تاریخ زنان برای رهایی و خلاصی از این وضع اسارت بار مداوما در مقابل هیولای ادیان، بخصوص دین اسلام مبارزه کرده اند. شمشیر تعصبات فرهنگی و مردسالاری به عناوین مختلف نیمی از بشریت ” زنان” را کشتار کرده و مداوما کشتار میکند. جبهه زن ستیزان، برای اسیر نگه داشتن و به بردگی کشیدن زنان در طولِ این دورانها همه امکانات جامعه را در اختیار داشته و مضاف بر این، خدا، پیغمبران، امامان، و پادشاهان، برای تداوم بردگی زنان و به سکوت کشاندنِ نیمی از جامعه بشری، آیه ها، احادیث و کلی چرندیات و اراجیف ضد انسانی را رواج داده اند و قوانین و سنتها ی ضد زن و بردگی او را جار زده اند. به همین خاطراست که آیت الله ها، ملاها و دیگر مفتخورهای اسلامی قرنها است عربده می کشند و علیه زنان جسور و انقلابی که دیگر حاضر نبوده و نیستند بردگی و بندگی را بپذیرند از خدا و رسول خدا برای به انقیاد کشانیدنِ زنان همچنان زوزه می کشند و احکام ضد انسانی را علیه آنها صادر می کنند.

حرکت و نام امینا تو دهنی محکمی به اراجیف اسلامی!
امروز حرکت جسورانۀ امینا دفاع از حق و حقوق انسانی و زدن میخی بر تابوت جانوران فتوا دهنده اسلامی است. این حرکت مدتهاست شروع شده و تا تعیین تکلیف نهایی با خدایان روی زمین ادامه خواهد داشت. این امری است مربوط به همۀ انسانهای شریف و برابری طلب در چهار گوشۀ جهان. نفس این حرکت معنا دارد. این حرکت در ماهیت خود از انسانیت دفاع می کند. بر بستر چنین تحرکی باید ماهیت مخرب و ضد انسانی اسلام را بیش از پیش برملا کرد که چقدر با انسان و انسانیت در تضاد است، وحشی گری جریانات ارتجاعی و ضد زن را باید افسار زد. باید پرده از بسیاری مسائل برداشت که تا کنون در جامعه تابو بوده است. این حرکت فراخوانی است علیه تمام قوانین ضد زن و ضد انسانی که توسط اسلام و سنتهای ضد انسانی اش در جامعه بر زنان تحمیل شده است. حرکت امینا و امیناها تحت عنوان “تن من ناموس هیچکس نیست”، آمپر مفتخوران اسلامی را بالا برد و خون در رگهایشان به جوش می آید و علنا و عملا فتوا صادر کردند که باید او را کشت. اگر جامعه بشری در حالت نرمال سوخت وساز داشت می بایست فورا فتوا دهندگان را بعنوان مجرم و قاتل دستگیر وروانه زندان می کردند بخاط اینکه حکم مرگ و حکم قتل را صادر کرده اند. چون علنا کشتار و خون ریزی را ترویج کرده اند!

برهنه شدگان چرا چنین!؟
عکس های زنانی را می بینید با سینه های برهنه از کشورهای مختلف که در دفاع از امینا و در دفاع از حق بی چون و چرای نیمی از بشریت در شبکه های اجتماعی می چرخند ٬ هدف اعلام شده این زنان فقط حمایت از آمینا نیست، این بیداری نیمی از جامعه است. جامعه و جنبش دفاع از حقوق برابر زن و مرد دارد از خودش از انسانیتش، از موجودیتش، از آزادیش، از حرمتش در مقابلِ ظلم و زور و بی حرمتی در مقابل قهر و وحشیگری ای که در حقش روا میدارند دفاع می کند. این حرکت بپا خواسته است چون تاریخا به بردگی کشیده شده است، چون گوش و بینی اش را بریده اند، حلق آویزش کرده اند، سنگسارش کرده اند، برروی چهره اش اسید پاشیده اند. این حرکت با تکنولوزی و میدیای جهانی آمده است تا قوانین پوسیده و زنگ زده ارتجاع اسلامی را در سوراخ کند. بعضی ها فقط تن عریان این انسانهای جسور و شریف را می بینند متلکی نثار می کنند، فحشی میدهند و نکته هایی هم در مخالفت بیان می کنند. اینها سوپاپ اطمینان های ارتجاع مذهبی هستند که از سر تعصبات و اخلاقیات ملی و مذهبی خود مستقیما عصای دست فتوا دهندگان می شوند. اما فتوا دهنده در هراس افتاده است و میداند که این حرکت موجب برداشتن و کوتاه کردن دست قوانین و سنتهایی ارتجاعی در جامعه خواهد شد.
زنده باد انسانیت
یکشنبه ۳۱ مارس ۲۰۱۳