دروغ سیزده به انتخاب خودتان !

صبح امروز ناسا اعلام کرد ؛ وقتی از خواب بیدارشده است ؛ متوجه شده که لایه اوزون یهویی و خود به خود بسته شده و تهدیدات ناشی ازگشادی لایه کاملا برطرف شده و زمین ۱۰۰۰ برابر تخمین قبلی میتواند به حیات معنی بدهد . به دنبال این خبریهویی از طرف ناسا ؛ کره زمین با تمام موجودی اش جشن گرفت و ………
روز جهانی مرد ؛ توسط سازمان ملل ملغی شد و سازمانهای تابعه بین اللملی طی بیانیه هایی با ذکردلایل منطقی ؛ و آمارهای دقیق ؛ پایان ظلم مضاعف روی مردان بدبخت ؛ توسط زنان را تائید کردند و این رنسانس را به همه موجودی زمین تبریک گفتند !
یه عالمه سازمانهای حقوق بشری و جهانی موجودیت خودشان را غیرضروری معرفی کردند و با توجه به ریشه کن شدن گرسنگی و فقرو جهل و بی سوادی……مخارج همه نشستهای غیرضروری خودشان را صرف تحقیقات آسمانی جهت صدورآگاهی به بقیه کهکشانها کردند !
صبح امروز وال استریت طی نشستی خبری ؛ دلایل بازگشت به اقتصاد مارکس را توضیح داد . نمایندگان وال استریت ضمن عذرخواهی مکرر ازتمام موجودی زمین ؛ رسما اعلام کردند که با بافت و سیستم بیمار اقتصادی کاپیتال به شکلی ناآگاهانه به سرهمه ریده بودیم و حالا خیلی متحول شده و ضمن پوزش مکرر از انسان ؛ بازگشت به اقتصاد مارکسی را یک ضرورت و انقلاب دورنی کاپیتال میدانیم !
علی خامنه ای درآستانه انتخابات حکومت اسلامی ؛ طی اطلاعیه ای اعلام کرد : شورای نگهبان منحل میشود ، قانون اساسی کلا ازنو نوشته میشود ؛ مجلس خبرگان منهدم میشود ، سپاه پاسداران به خاطراعمال غلط گذشته فرایند دلجویی از همه مردم را درپیش میگیرد ؛ حکم اعدام لغو میشود ؛ زندانی سیاسی یعنی چی ؟ قیمت دلار به زیر ۷ تومن رسید ، موج پناهندگان از غرب به سمت ایران روانه شد ، و بعد از انبوهی تحولات دیگر…..ولی فقیه نهایتا درجلوی آینه قرارگرفت و با تعجب ازخودش پرسید این جونور دیگه کیه !؟
قبل ازساعت نهاربه وقت پاریس ؛ هواپیمای ارزان قیمتی با هزینه مردمی ؛ درفرودگاه اونجا به زمین نشست . مسعود رجوی بعد از پیاده شدن ازهواپیما ؛ مثل نخست وزیرژاپنی ها ؛ تعظیمی کرد و خودش را مسئول و پاسخگوی همه گذشته احمقانه معرفی کرد . آقای مسعود رجوی بعد ازپیاده شدن از طیاره ؛ و درهمان حالت ملکوتی تعظیم گفت : من همین حالا متحول شدم .
درمحوطه بیرون فرودگاه انبوهی هوادارتجمع کرده بودند . هواداران و شورایی ها ؛ پلاکارهایی با خودشان حمل میکردند که روی پلاکاردها سوالاتشان نوشته شده بود . مسعود رجوی به آنها حق داد و از اینکه بالاخره ازشعورشان استفاده میکنند و انسان شده اند ؛ به جامعه ایرانی تبریک گفت . آقای رجوی افزود : استراتژی و تئوری جنگ آزادیبخش بعد از پایان جنگ ایران و عراق ، یک توهم و دورغ مطلق بود ؛ خاک و جغرافیای عراق از ۱۳۶۷ دیگرجای ماندن و مبارزه نبود ؛ بعد از ۱۳۶۷ رابطه با صدام جنبه فردی و عاشقانه پیدا کرده بود . اصلا همان ۱۳۵۸ ؛ اگراسیر آن ایدئولوژی بلاهت باراسلامی و عاشورایی نبودم …..اگرعقلم میرسید میتوانستم با صبر و سیاست ازجنگ داخلی پرهیزکنم و به روند استحاله با شعورم کمک کنم . اگرعقلم میرسید بعد ازپایان جنگ ایران و عراق ، بلافاصله مسیردرستی را پیش میگرفتم ؛ اگر عقلم میرسید بعد ازجاخالی امریکا درهمان سیاست خط موازی؛ اینقدربه خرابکاری های احمقانه ایدئولوژیکم اصرارنمیکردم و ادامه نمیدادم .
ماندن درباتلاق عراق و بازگشت به قتلگاه اشرف را تجویزنمیکردم . از کسانی که به فکرنجات جان انسانها از عراق بودند تشکرمیکردم و الکی وازسر استیصال مارک نمیزدم. اگربه خاطر جهل و حماقت خودم ؛ توهینی به آنها ازطرف من شده ؛ عذرخواهی میکردم . با قاطعییت ازآن پالان احمقانه ایدئولوژیک دل میکنم و قلبا ازتمام مردم و تاریخ انسان پوزش میطلبم !

سیزده بدر۱۳۹۲
اسماعیل هوشیار