نوشته‌ایی کوتاه‌ در رابطه‌ با گزارش پایانی کمیته‌ برگزاری ۲۵مین سالگرد گردان شوان

من از جمله‌ اولین کسانی بودم که‌ برای برگزاری این یاد قدم جلو گذاشتم و در پیش برد آن همانند دیگران برایش زحمت کشیدم. این مراسم هر چند دارای اشکالاتی بود اما اگر بخواهم یک ارزیابی کلی داشته‌ باشم باید بگویم جوانب مثبت آن بسیار بیشتر از جوانب منفی آن بود و در کل ما توانستیم مراسم در خور شایانی برای رفقای جانباختمان برگزار کنیم و من به‌ سهم خودم منهای جوانب منفی و مقداری بی برنامه‌ایی از آن راضی هستم و از همه‌ کسانی که‌ در این مر‌اسم شرکت کردند قدردانی میکنم و به‌ رفقای دست اندر کار این مراسم خسته‌ نباشید میگویم. 
ترکیب کمیته‌ برگزار کننده‌ بسیار ناهمگون بود و هیچ کدام از هشت نفر کمیته‌ دارای یک فکر و یک عقیده‌ نبودند. هر کدام از ما یا در حزبی فعالیت داشتیم و یا آنهایی که‌ در هیچ تشکیلاتی نبودند هیچ نقطه‌ مشترکی از لحاظ سیاسی نداشتند اما با این حال ما توانستیم در کنار هم این مراسم را سازمان دهیم و پیش ببریم.
و اما ملاحظه‌ایی در رابطه‌ با گزارش پایانی این مراسم. در گزارش پایانی این مراسم من ملاحظه‌ایی در رابطه‌ با برخورد این گزارش به‌ تشکیلات حزب کمونیست ایران دارم. در این مراسم تشکیلات کردستان حزب کمونیست ایران – کومه‌له‌ پیام داشت و تعدادی از رفقای حوزه شهر یوتبوری نیز در آن شرکت داشتند. تیم کومه‌له‌ تی وی نیز در این مراسم شرکت داشت و مراسم را پوشش داد و همچنین خود من هم یکی از برگزار کننده‌های این یاد بودم. از طرف تعدادی از رفقای حزب نیز کمک مالی شد. من در جریان تمام مسائل پیش آمده‌ در رابطه‌ با شرکت حزب بودم و در هیچ تماسی از کلمه‌ تحریم از طرف تشکیلات حزب کمونیست ایران مواجه‌ نشدم. عدم شرکت تشکیلات حزب در خارج کشور در ابتدا نه‌ مسئله‌ تحریم بلکه‌ ملاحظاتی داشتند که‌ آنها را مطرح کردند که‌ من با تعدادی از کسانی که‌ در کمیته‌ بودند مطرح کردم و وقتی این ملاحظات رفع شد حزب کمونیست ایران در این مراسم شرکت کرد. من متوجه‌ هستم که‌ تعداد یکی دو‌ نفر مسائلی را به‌ وجود آوردند اما این دلیل نمیشود که‌ تمام تشکیلات حزب کمونیست ایران را زیر سوال برد.