ننگین نامه ای بنام ادبیات کلاسیک ایران

چون بهاران سر رسد سبزینه زیبا باز بهتر میشود

گل درون آن طراوت با بهاران قالی کرمان دیگر میشود

ناله های بلبل دور از وطن بر شاخسار بی کسی

خون جاری روی دست مذهب و ملا و منبر میشود

شیخ و مفتی مذهب آلوده را بر دوش این مردم گذاشت

چونکه خون باریده از دستان این جلاد بد تر میشود

حمله کرده این حسین و آن حسن بر جان این ایران من

با علی یا آن عمرکشتار ایرانی بدینسان باز بتر میشود

زآلوی اسلام خون آشام اینسان روی ایران خیمه زد

سکت های شیعه و سنی و عرفانی لجن تر میشود

پای غلمان کودکان این بچه ها، عرفان چه دامن میکند

رقص عرفانی سرگیجه برای بچه بازی ننگ دیگر میشود

شعر مولانا و حافظ در کنار سعدی و آن بافقی یا دیگری

جادهء کودک نوازی صاف تر با شعر اینان ننگ بر تر میشود

یک عذاب مستمر این سوره های دین اسلام است و بس

گله های این زنان صیغه و عقدی اسلامی فزون تر میشود

هر که از آزادی و آزادگی بوئی نبرده گو که قرآن خوانده است

اندرون این لجن زار شناعت بچه بازی کار عرفان شناور میشود

رو بخوان تاریخ خود را در پی شعری دگر یا مکتبی دیگر بگرد

اخگر شاعر که بنویسد حقیقت را بخون قلب خود تر میشود

با حمله حسین و حسن فرزندان علی خلیفه مسلمین به شمال ایران و طبرستان و با حملهء دست نشاندگان علی خلیفه مسلمانان و بفرمان او به ایران مردم ایران تحت سرکوبها و کشتارهای زایدالوصفی قرار گرفتند اینان برای خوردن نان آسیابها را با خون ایرانیان چرخانند، کتابهای تاریخی نظیر تاریخ بلخی ، تاریخ البلدان ، تاریخ طبری و…..گواه آن است، اسلام این آئین وحشیگری و ضد زن که با صوفیگری در نیمه دوم قرن هجری که از یونان وارد فرهنگ ایران شد آمیخت فلسفه ضد زن بودنش شدید تر گردید و غلمان بازی قرآنی(پسران کوچک بی ریش که در قرآن به مردان مومن در بهشت وعده داده شده) با صوفیگری یونانی که حتی ازدواج مرد با مرد را در فرهنگ خود داشت و شاهد بازی و غلام بازی و بچه بازی و عرفان بازی و چرخش های سزگیجه آور عرفای مسلمان ضد زن و شاهد باز و غلمان بازی و پدوفیلی شعر پارسی را در انحصار خود گرفت از خط طبیعی خودش خارج کرد و متاسفانه این عمل شنیع و تجاوز به کودکان چنان در ایران رواج پیدا کرد که در دربارهای زندیه و قاجاریه ما شاهد فاحشه خانه های مردانه هستیم و لعاب چی گری و نیز لواط کاری یک شغل رسمی میشود.

سراسر شعر پارسی متاسفانه و باز متاسفانه از مولانا که رسما با شمس به این شغل اشتغال داشته اند تا پدر مولانا و نیز سهروردی و حافظ و سعدی و وحشی بافقی و انوری و خلاصه فرهنگ ادبی ایران در لجنزار پدوفیلی بچه بازی و شاهد بازی یونانی و غلمان بازی قرآنی اسلامی فرو میرود بطوری که از بیست بخش کتاب شیخ سعدی هفده بخش آن فقط به شاهد بازی و بچه بازی و غلمان بازی اسلامی اشتغال دارد.

امروز شعر و غزل سکولار ایران با محور قرار دادن زن ایران به رد قرآن مذهب غلمان بازی و پسر بازی قرآنی و شاهد بازی و پدوفیلی عرفانی که بر تن پسران و مردان یا امردان دامن میپوشانیده و می پوشانند و آنان را میرقصانیدند و در حال باصطلاح رقص سماع و خلسه سینه برهنهء خود را به سینه پسران کم سن و سال میکشیدند و میکشند و با آنان همخوابگی میکردند و میکنند با تمام قوا برخاسته است.

افشای کشتارهای حسین و علی و عمر و غلمان بازی اسلامی و شاهد بازی صوفی گری و عرفانی و رقص چندش آور پسران و غلمان ها این بردگان جنسی برای عرفای مسلمان ضد زن که به رقص مشمئز کننده سماع برای همخوابگی مشغولند و افشای این فلسفه و این تفکرات ضد انسانی در کنار مبارزه قهری برای بزیر کشیدن حکومت اسلامی یک باید است و راهی دیگر متصور نیست.

بدون گذر کردن از این منجلاب اسلامی ضد زن و بچه باز و غلمان باز و پدوفیل و بدون دست یابی به تاریخ کشتارهائی که حسین و علی و نوادگان و فرستادگان اینان از ایران و ایرانی کردند رسیدن به ازادی برای ایران و ایرانی ناممکن است حتی اگر این رزیم اسلامی همین امروز سرنگون گردد باز هم ایران و ایرانی از این لجنزار نجات نخواهد یافت.

همردیف و در کنار مبارز قهری برای بزیر کشیدن این رژیم اسلامی ضد زن و خونخوار باید یک مبارزه فرهنگی تاریخی را سامان داد. درد های تاریخی فرهنگی را در این سال نو و در این نوروز گل افشان پیش رو گذاشت، قرآن این نطفه فساد را از سفره های هفت سین ایران برچید. به خواندن آیات ضد بشری قرآنی در هنگام تحویل سال خاتمه داد و هدفمند برای رسیدن به آزادی و دمکراسی اقدام کرد. هیچ آزادی برای ایرانی میسر نخواهد بود اگر رهائی در کنارش از بند بندگی اسلام و لجنزاری که جامعه در ان غوطه میخورد انجام نپذیرد

شعر و غزل سکولار با برافراشتن پرچم مبارزه در سال جدید هر چه مرتفع تر از گذشته فرهنگ خود را را مجزا و جدا از تمامی این منجلابی میخواهد که به فرهنگ پارسی تحمیل کرده اند . نوروزتان پر از طراوت و سرزندگی مبارزاتی و عیدتان پر از انرژی مثبت برای رسیدن به آزادی و رهائی انسان و ایران عزیزمان.

برای رسیدن به متون تاریخی در این مورد به مصاحبه اخیرم در تلویزیون میهن توجه بفرمائید در این آدرس

نوید اخگر

مارش ۲۰۱۳ میلادی سوئد استکهلم