هویت حکومت اسلامی ضد عشق وشادی مردم است!

مردم ایران مخصوصاٌ جوانان سالهاست اعلام کرده اند که نیروی سر کوب نمی خواهیم، آخوند نمی خواهیم، اسارت و زندان نمی خواهیم، نظام اسلامی نمی خواهیم. گفتن این واژه ها و سر دادن این شعارها، نوشتن آنها بر در و دیوار میادین و شهرها و صدها آرمان و آرزوی قرن بیست و یکمی، خواست و و مطالبه همه مردم است. اینها یعنی پیش درآمد حرکتهای منسجم، سازمانیافته در جدالهای واقعی و نهایی برای سرنگونی حکومت اسلامی. جوانان سالهاست که دیگر حاضر به زندگی تحت حاکمیت عقب مانده ترین قوانین و فرامین مرتجعین حاکم بر جامعه نیستند. زنان از همان ابتدای ظهور ارتجاع اسلامی در مقابل اسید پاشی، اعدام، سنگسار و حجاب اجباری ایستادند و امروز دیگر نه تنها حاضر نیستند بردگی ۱۴۰۰ سال قبل را تحمل کنند بلکه جنبش برابری طلبانه زنان و مردان در ایران برای حاکمان ضد زن به کابوس تبدیل شده است. اما فاشیسم اسلامی غیر از زبان زور زبان دیگری حالی نیست.

جنبش زنان اعلام می کند بیش از سه دهه زندانی کردن، کشتار و اعدام و زن ستیزی دیگر بس است. دیگر اجازه نمی دهیم نسلهای آینده طعمه قوانین لاشخورهای اسلامی شوند. مردم ایران دیگر نمی توانند و نباید این حکومت قرون وسطایی را بر خود تحمل کنند. نباید دیگر مرگ دسته جمعی همنوعانشان را هر روزه و در اشکال مختلف تحمل نمایند. نظام اسلامی یکی از جنایتکارترین و منحط ترین رژیمهای حافظ منافع سرمایه داری در طول تاریخ است. حکومت اسلامی نظام ضد انسانی ای است که در مقابل خروش انقلاب مردم برای پس راندنِ آزادی وبرابری و رفاه و عدالت اجتماعی انجام وظیفه می کند. باید همچنان با خروش میلیونی کارگران و زحمتکشان و مردم انقلابی سر نگون شود. این ماشین جنایت برای سرکوب خواسته های کارگران و مردم محروم برپا شد و باید توسط انقلاب کارگران و همان مردم محروم به زیر کشیده شود.
حکومت اسلامی برای آپارتاید جنسی سر کار آمد و باید توسط نیروی عظیم ضد آپارتاید سرنگون شود. این حکومت در ضدیت با شادی و به صلیب کشیدن عشق و زندگی مردم سر کار آمد. باید توسط همین انسانها که شادی می کنند و عشق می ورزند سر نگون شود. هویت و اصالت وساختاراین نظام، ضد شادی و ضد عشق است و این لکه ننگینی بر پیشانی بشریت امروز است که باید پاک گردد.

کارگران، دانشجویان و دانش آموزان، پرستاران، معلمان و مردم به ستوه آمده از دست جنایات حکومت با اتحاد و همبستگی خود در حال بپا خواستن برای یکسره کردن کار این جانوران اسلامی هستند. باید متحدانه بپا خواست. سران و دست اندرکاران نظام فاسد و بهم ریخته اسلامی توان کوچکترین مقاومت و مقابله را دربرابر دریای بیکران مردم تشنه رفاه، عدالت و آزادی و برابری را نخواهند داشت. سران این نظام هم اکنون در فکر این هستند که چگونه و از چه راهی ثروتهای اندوخته شده، دزدی و چپاولهای میلیونی از هستی مردم را جمع و جور کنند و به مکان و محل امنی منتقل کنند.
با شعارآزادی و برابری و یک حکومت انسانی باید برخواست و کل دم و دستگاه این حکومت را بزیر کشید. بنا نهادن حکومتی آزاد، برابر و انسانی شایسته مردم ایران است.
زنده باد انسانیت
۱۷ مارس ۲۰۱۳