بهاران خجسته باد، امّا چگونه؟!

متاسفانه بهاران است که با شور و ذوق زیستن در این مملکت در زیر سایه نظام کثیف اسلامی ایران رخت بر بسته است و آرامش و آسایش در میان جوانان شهر و روستا به فراموشی سپرده شده است.
حتی طبیعت هم چهره خویش را با تمام شکوه نشان نمی دهد. کوهساران نشانی از ذوق ندارند. دختران و پسران دست در دست هم مثل گذشته نمی توانند زیباییهای طبیعت را، شکوه بهار را “مثل بهار” مهمان شوند. چرا که همه جا بوی خون می دهد. دشت و بیابان و کوه و صحرا شهر و روستا خیابانها و میادین شهرها همه بوی خون گرفته و بوی خون می دهد. عشق را از زندگی مردم گرفته اند.
در این بهار و در زیر سایه سیاه عدالت اسلامی چند خانواده دیگر باید بی سرپرست شوند؟ و مثل سالهای قبل مخصوصا ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ پدر چند خانواده از شدتِ دردِ کمر شکنِ فقر شهامت روبرو شدن با این روز را نداشته باشند و از شرم خانواده، خود را حلق آویز کنند. چون نه تنها نتوانسته اند برای افراد خانواده تکه لباسی تهیه نمایند بلکه از خریدن میوه ای هم برای عید بچه هایشان عاجز مانده اند. در نتیجه تحمل مرگ را بر این زندگی تحمیل شده از طرف نمایندگان خدا بر روی زمین را آسانتر دیده اند. مرگ آنها اسلام واقعی را عدالت در حکومت امام زمان را به اثبات میرساند. آری بهاران خجسته باد؟!
افزون بر آن چند و چند صد نفر برای تهیه ابتدایی ترین وسایل خانواده مثل لباس شیرینی و میوه و اندکی مواد غذایی اعضای بدن خود را در معرض فروش قرار می دهند. چند صد هزار خانواده بخاطر نداری و عدم رایگان بودن بیمه بهداشتی، جگر گوشه هایشان، از بیماریهایی می میرند که سالهاست درمان آن کشف شده است.
و میلیونها دخترکم سن و سال برای تهیه مایحتاج زندگی و زنان جوان تهیه شیر نوزادانِ خود تن فروشی می کنند. میلیونها انسان که به مواد مخدر از بیکاری و بی آیندگی با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و هزاران کودک خیابانی که اساسا معنی زندگی انسانی را نمی دانند، این انسانها نه تنها عید و سال تازه برایشان معنایی ندارد بلکه محتاج غذای گرم و کوچکترین محبت از طرف مردم هستند.
به صدها هزار کارگری نگاه کنید که ماههاست پول کارشان یعنی شیره جانشان را در یافت نکرده اند ودر پی اسرار حق وحقوق خود با پلیس و زندان و شکنجه روبرو می شوند و محیط کار هم براثرعدم وسایل ایمنی قتلگاه کارگران شده است. در این روز، در هزاران خانواده حتی غذای گرمی پخته نمی شود! باید به سرمایه داران و رهبران حکومتِ خدا بر روی زمین، بهاران خجسته باد گفت!؟
آری فلسفه عید و سال نو در حکومت اسلام و حکومت عدل علی یعنی سیاهی تحمیل شده بر زندگی مردم.
این همه جنایات، حکمتِ خود را از نیازها و ملزومات نظام کثیف اسلامی ایران می گیرند و اینها گوشه هایی از تراز نامه جنایات این حکومت هستند.
با وجود این اوضاع درد ناک و تأسف بارمن از صمیم قلب سال نو را به همه انسانهای شریف در هر جای دنیا که سکنی گزیده اند تبریک می گویم و امیدوارم امسال سال سر نگونی این نظام ضد انسانی اسلامی باشد. لحظه های غنیمت فرا می رسد. چهارشنبه سوری و انتخابات در راه است.
شادوپیروز باشید.
محمدامین کمانگر چهار شنبه ۱۳ مارس ۲۰۱۳