۸ مارس؛روز استفراق مردسالاری مذهبی و نابرابری سرمایه دای

…….روز زن همانند روز کارگر از طرف سرمایه داران و فمنیستها و ناسیونالیستها و سکولارها و سلطنت طلب و جمهوری خواهان همیشه بر طبق منافع خود بشدت تحریف شده .
روز زن برای گرایشات راست و لیبرال سرمایه داری ؛ روز تحکیم مبارزات زنان تا رسیدن به خواسته های زن و تحقق مطالباتش نیست بلکه برعکس روز تلاش برای کنترل و بزیر کشیدن خواسته ها و مطالبات زن تحت گرایش دماگوژانه خودی ست …….

مذهب —زن در جهانبینی مذهبی انچنان مورد تحقیر است که انسان نرمال از چنین وحشیگری مردسالاری دینی و قوانین نابرابر زن با مرد روانی میشود . مذهب با تمام گرایشاتش غیره قابل_تحملترین اندیشه ضد زن را حامل هستند . مذهب زن را تا نصف مرد تقلیل میدهد تا ضعیف بودن و ناقص العقل نامیدن زن را در پراتیک مردسالارانه توجیه کند . مذهب قراعت درست فاشیزم در اخلاق است . و…….. مذهب توجیه بردگی انسان مخصوصا زن و ابزار حاکمیت عقبمانده ترین قدرتهای سیاسی بورژوازی مذهبیست. …..

فمنیستها– به نقل از مقاله “روز زن”نوشته: الکساندرا کولنتای

“هدف فمینیست ها چیست؟ هدف آنها، این است که همان مزایا، همان
قدرت و برتری، و همان حقوقی را در چارچوب جامعه سرمایه داری
کسب نمایند که هم اکنون شوهران، پدران و برادران شان از آن ها
برخوردار هستند.
هدف کارگران زن، چیست؟ هدف آنها، نابودی و لغو تمامی ی امتیازاتی
است که از روابط موروثی و یا از ثروت و دارائی افراد نشأت گرفته است.
برای یک زن کارگر، این که آیا “سرور”مرد است یا زن، موضوعی ست
علی السویه. او به همراه کل اعضاء هم طبقه اش می تواند موقعیت
خودرا به عنوان یک کارگر، بهبود بخشد. ”

ناسیونالیستها :— به دلیل پوپولیزم حاکم بر نگرش ملت گرایی ؛ زن را همانند چهاچوب فکریشون «تقدس جغرافیا» برای مرد قبضه کردند . زن در گرایش ناسیونالیستی فقط در حد یک موجود برای بزرگ کردن و تربیت نوادگان ملت خودی در تحقیر ملل دیگر و زیبای زن نه زیبایی یک انسان بلکه زیبایی ملت تلقی میشود . یعنی ابزاری در زیبا جلوه دادن فرهنگ مردسالار و ابدی جلوه دادن بعنوان زن موجود خانگی «شیرده – سکس- نماد نژادی و……» روز زن در چنیش گرایشی فقط نمایش دمکراتیک و تزئین مطالبات پیش پا افتاده و …..

و سکولارها و سلطنت طلب و جمهوری خواهان زن را تا لغو قوانین مذهب از قانون اساسی جهت مدرنیته کردن بردگی مزدی پشتیبانی میکند . یعنی تحقق کمترین حقوق زن به تدریج . انچنان به تدریج که مصوبات انقلابی برای برابر کردن زن و مرد را سالهای سال بنا به منفعت پروسه تولید و افزودن ارزش افزونه سود در جنبه اقتصادی و……….. تنظیم میکند……….

و کلام اخر اینکه
من فمنیست نیستم . من کمونیست هستم . برابری زنانه و مردانه ندارد .هرچند سلطه سیستم مردسالاری حق و قوانینی ویژه را برای زنان الزامی کرده که کمونیستها پیگیرترین مدافعان تحقق حقوق زنان هستند. جدا کردن زن از فعالیت اجتماعی و تشکلات طبقه کارگر یعنی سرکوب زنان و غیره انقلابی گری در حل یک ستم طبقاتی محسوب میشود و….

برابری اقتصادی-سیاسی-اجتماعی// یک برابری واقعیست. برابری همه انسانها زن و مرد بدون در نظر گرفتن رنگ پوست/زبان/ملیت/مذهب و نژاد . نابرابری ابدی نیست .هیچ چیز ابدی نیست ‘….
گرامی باد ۸ مارس روز جهانی زن