پایان دیکتاتوری اسلامی نزدیک است

تهاجم هر روزه مفت خوران اسلامی به سفره مردم و بالا رفتن قیمت اجناس مایحتاج مردم در حد سرسام آور و شرایط انفجاری جامعه ایران ، شکست طرح یارانه ها ، دزدی های میلیاردی آخوندهای اسلامی ، ریخت و پاش آقا زاده ها و سران حکومتی ، اختصاص دادن بودجه های میلیاردی برای ساختن ضریح امام حسین ، متمرکز ساختن اقتصاد ایران زیر چمپره سپاه پاسداران و نظامی کردن اقتصاد ایران ، تحریم ها بر علیه جامعه ایران ، بالا رفتن ارز و سقوط نجومی ریال و …. همه و همه تاوانیست که از سوی جمهوری نکبت اسلامی به گرده مردم محروم تحمیل کرده اند . اخراج سازی های صدها نفره ، ورشکست شدن شرکتها ، متوقف شدن تولیدات خودروسازی و دیگر صنایع و بیکاری میلیونها کارگر و طومارهای اعتراضی علیه وضع موجود ، حقوقهای معوقه کارگران از ۶ تا ۲۵ ماه و تحمیل طرحهای ریاضت اقتصادی بر توده مردم می رود تا جامعه را در آستانه انفجار قرار دهد .
واضح است که مسبب اصلی چنین فقر و فلاکتی نظام اسلامیست که مدافع سود و سرمایه است . انقلاب ۸۸ که منجر به دستگیری هزارن نفر و زندانی شدن در کهریزکها و تجاوزات گروهی به آنها و همه و همه ناشی از تنفریست که مردم از این حکومت ضد بشری دارند که به اسم اسلام و قرآن و خدا و پیغمبر کشتند و جنایت کردند و چاپیدند و دزدیدند و در کمال وقاحت همه این دنائت و رذالت اسلامی را به عنوان اجتهاد در راه خدا و امر به معروف و نهی از منکر به اذهان عمومی فروختند . حکومتی که در آن کرور کرور انسان اعدام شده است ، زنهای زیادی سنگساز شده اند ، خاوران ها آفریدند و به اسم اراذل و اوباش خواندن جوانها انگیزه اعتراضات مردمی را در نطفه خفه کنند و با به نمایش گذاشتن مانور وحشت حکومتی جامعه ایران را به فلاکت و نابودی کشاندند .
قطعا” با رفتن حکومت ننگین اسلامی و سرنگونی این جانیان ضد بشری بساط کثیف مذهب خرافه ، بساط تن پروری و انگل صفتی ، غارت و چپاول دستگاه مذهب و اسلام از جامع جارو خواهد شد و سایه اش از سر ایران مردمش رخت بر خواهد بست و روزی خواهد رسید که مردم ایران بدور از جهل و خرافه و به دور از دخالت اسلام و مذهب زندگی انسانی را شروع خواهند کرد و با از بین بردن ابزارهای سرمایه داری ( جهل و خرافه و مذهب و نژاد پرستی و قم پرستی ) یک دنیای بهتر را برای جامعه ایران به ارمغان خواهند آورد که این انقلاب انسانی سیر تحولات عظیم در سطح جهانی خواهد بود .
“مریم تقی نژاد”