چه سیاستی به حذف نام مجاهدین از لیست گروههای تروریستی می انجامد…

چه سیاستی به حذف نام مجاهدین از لیست گروههای تروریستی می انجامد رفرندام رفرندام این است شعار مردم یا با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید؟

نوید اخگر

Nawid_Akhgar@hotmail.com

آقای هزار خانی در تحلیلی بر پروژه و شعار"رفرندام رفرندام این است شعار مردم" میگفتند که

"رفرندام را آگاهانه انتخاب کرده ایم و این شعار بیش از زمان اعتقاد به مبارزه قهری برای ما ( مجاهدین و شورا) سود آور است و نیرو جذب خواهیم کرد.".

بگذریم از ریزش نیرو ها در همان مقطع .

مالیدن دست و پای اصلاحات توسط اعضای شورا اشمئزاز حتی خود خانم شیرین عبادی را هم شامل حال شورائیان کرده بود و دیپلماسی مماشات با رژیم با همیاری پروژه رفرندام شورای ملی مقاومت و مجاهدین در صحنه بین المللی غوغا میکرد و برای بستن دهان هر مخالف رفرندام در کوی و برزن نفس کش میطلبید و قداره میکشید.

خوش فکر ها و هالو های سیاسی نیز که فضا را مناسب مماشات و مالیدن دست و پای اصلاحات بر آورد کرده بودند برای مجاهدین و شورا پشت سر هم نسخه می پیچیدند که چه خوب شد که رفرندام را علم کردید چون بدین ترتیب است که دولت های خارجی را مجبور خواهید کرد که شما را از لیست گروههای تروریستی خارج کنند و راه را برای فعالیت هایتان در تهران و مشهد و شیراز و اصفهان ( حتما در زیر تیغ برادران سپاه و وزارت اطلاعات) فراهم آورند تمامی این فاکت ها با تاریخ و نام مغز های تراوش کننده اش موجود است.

هر چه فریاد میزدیم که در درون دیپلماسی مماشات و با استروکتور مماشان و رفرندام و هم جوال شدن با رژیم، حال توسط پروژه اصلاحات و یا پروژه رفرندام که گویا قرار بود از طرف سازمان ملل بر رژیم تحمیل گردد جائی برای خارج شدن از لیست گروه های تروریستی نیست زیرا خود این رژیم بزرگترین تروریست جهان است و جامعه جهانی در معادله نفی رژیم و پیوستن به شعار با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید خواهد بود که به خارج کردن نام اپوزیسیون از لیست تروریستی روی خواهد آورد به خرج کسی نمی رفت و گویا فرمان داده بودند که برای افشای این قلم یک هفته قبل اعلام کنند که جلسه ای افشا گرانه بر علیه من و این تئوریها براه خواهند انداخت . هر چه نامه علنی برای خانم رجوی می نوشتم که از گذاشتن جلسات توهین آمیز بر روی پالتاک و اینترنت که یک هفته قبل از اجرای جلسه نیزاعلام علنی میشود و توسط هواداران شما این جلسات گذاشته میشود جلوگیری کنید ترتیب اثری داده نمی شد.

"هواداران" مجاهدین و شورا در پالتاک با گذاشتن جلسه به اصطلاح افشاگرانه و نیز با نوشتن انواع مقالات توهین آمیز میخواستند به من ثابت کنند که رفرندام حق مسلم آنان و مردم ایران است و با کارت رفرندام نام مجاهدین هم از لیست تروریستی خارج خواهد شد، دیدیم که نشد و جسد سنگین و پر از جهل و خفت و تسلیم و ننگ و فضیحت رفرندام نیز به قبری گود و تاریخی سپرده شد و آنگاه طلیعه خارج کردن نام مجاهدین از لیست گروه های تروریستی بر روی میز جامعه جهانی قرار گرفت که شعار "با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید" همچون طنابی کل پیکر سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی رژیم را از طرف جامعه جهانی طناب پیچ کرد.

با کلامی دیگر باید بگویم که طلیعه به رسمیت شناختن سرنگونی رژیم توسط جامعه جهانی نتیجه بلافصل تشدید تضاد های جامعه جهانی با کل رژیم یعنی پیوستن کامل آنان به شعار با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید است یعنی با کلام آخر خاتمه سیاست صلح.

بطور عموم با پای فشردن بر قهر مردمی، سرنگونی و پای کوبیدن بر بایکوت جهانی است که اپوزیسیون طناب پیچ شده از قید طناب ها آزاد می شود و از لیست تروریستی خارج می گردد.

تشدید تضاد های رژیم با جامعه جهانی پس از پیوستن روسیه و چین به تحریمها با افزایش ابعاد ترور در غزه، لبنان،عراق و افغانستان توام خواهد بود و الزام خارج کردن مجاهدین از لیست گروههای تروریستی را در اروپا و امریکا پس از اعلام وزارت کشور انگلستان در این که قصد دارد در ۶ هفته آینده مجاهدین را از لیست گروههای تروریستی خارج نماید الزام آور میکند.

سیاست و استروکتور بایکوت رژیم، جامعه جهانی را بر سر دو راهی انتخاب بین مردم و اپوزیسیون ایران بطور عام و مجاهدین بطور خاص و رژیم اسلامی قرار داده است باید از این موقعیت تاریخی به نفع سرنگونی رژیم نهایت استفاده را برای ایجاد دمکراسی و مردمی سالاری در ایران انجام داد.

جهارشنبه ۷ ماه می سال ۲۰۰۸ میلادی سوئد استکهلم

آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر

http://www.nawidakhgar.com/