بشنویم از حجت الاسلام والامسلمین مجتبی ذوالنور!

ببینید لامذهب، بار یک تریلرفقط اسمش است. به همین دلیل است که در دوران برو بروِ دوی خردادیها رهبر کفن پوشان قم شده بود، و در خیا بانهای قم با ساطور بدستان اسلامی کف می چراند نعره می کشیدند. در آن زمان بارها تهدید کردند که به تهران حمله می کنند و اساسا جهان را از لوث مخالفین ولایت فقیه پاک می کنند. این بود که خاتمی در آن دوران از ترس آنان همیشه خود را یک ولایتمدار می خواند! و هیچگاه حرف دلش را نزد؟ یا شاید حرفی نداشت که بزند!
در دوران رئیس جمهوری احمدی نژاد شمشیر چرخانی های ذوالنور به ثمر نشست و ایشان به دستور سید علی خامنه ای جانشین نماینده ولی فقیه را در سپاه پاسداران کسب کردند. ذوالنور، به روی سپاه نور پاشید. امّا طولی نکشید که مسئولین سپاه پاسداران فتیلۀ او را پایین کشیدند و نورش را کم کردند و به گفتۀ سرتیپ پاسدار رمضان شریف، او برای مسئولیتهای دیگر باز نشست شده و سپاه در خواست او را قبول کرده است و حجت السلام عبدالله حاج صادقی جانشین این کفن پوش و فدایی اسلام شده است.

حال ذوالنور دو باره نور افشانی می کند و می خواهد جا و مکانی را برای خودش دست و پا کند اما تجربه گذشته بد جوری روی او تأثیر گذاشته است. او می ترسد دو باره فتیله اش پایین کشیده شود. به همین دلیل جرئت ندارد پا روی وزنۀ احمدی نژاد، یا لاریجانی بگذارد. چون همچنانکه برای امت اسلامی ایران توضیح دادم، وزن ایشان خیلی سنگین است. پا روی هر کدام از کفه های ترازو بگذارد کفه دیگر به چشم رهبر کوبیده می شود. در نتیجه این کفن پوش عظیم النام ایستاده تا رهبر سر در گمِ جهانِ اسلام به نفع یکی فرمان دهد او هم براساس منافعش بدان سو خم گردد.

چند نکته در رابطه با اظهارات ایشان در مورد جنگ و دعوای دولت با مجلس شورای اسلامی!

ایشان در ایلنا گفتند” روئسای دو قوه حیثیت نطام اسلامی را چوب حراج زدند، به جان هم افتادند، دل رهبری را خون کردند و دوستان نظام اسلامی را به حد سکته رساندند. تأکید بر روی چند نکته از فرمایشات ایشان لازم است.
اولا: نظام اسلامی ایران هیچگاه حیثیتی نداشته و ندارد تا برود و یکی از بی حیثت ترین نظامهای جهان معاصر است. دوّماّ: احمدی با لاری همدیگر را نزدند، چه کسی اینرا می گوید. آنها با هم که رفیق و دوستند. فقط کمی به زنان و دختران تجاوز کرده اند و چندصد نفر را هم کشته اند. در این گیر و دار واقعیات پنهانی را هم، کمی آشکار تر کردند. مثلا فقط چند میلیارد، دلار نا قابل در بین این خانواده ها، چیز شده است. چه بهش می گویند، مثلا گم شده است. دیگر چه!؟ سوّما: این کاملا درست است دل رهبری را خون کردند، چنان خونی کردند که رهبر تا کنون بهوش نیامده است تا ببیند چه غلطی را باید کرد و ترازو را به نفع کدام جبهه باید سنگین کرد. ولی آقای ذوالنور نامردی کرده و نگفته چند نفر سکته کرده اند؟ دل غافل نکند رهبر مسلمین جهان هم سکته کرده باشد و به ما نمی گویند. هنوز که انتخابات نرسیده، حول و حوش انتخابات و کمی بعد از آن باید بیمارستانها را برای ریزشِ سکته کرده های حکومت خالی کرد. محمدامین کمانگر چهار شنبه ششمِ فبروار ۲۰۱۳