رئیس مجلس و احمدی نژاد مردم ایران را به انقلاب دعوت کردند!(٢)

مدت ۳۳ سال است که مردم در زیر یوغ یک  حکومت مذهبی و ضد انسانی با عریان ترین نوع استثمار سرمایه داری زندگی می کنند. امّا شرایط امروز، دمای اوضاع را در میان اقشار مردم  سنجیده و روح اتحاد و انقلاب را فریاد می زند. ترجمه صریح این شرایط  یعنی که دیگر نباید دیکتاتورها  و رهبران فاسد اسلامی در جامعه  تجدید حیات نمایند. جدال دو قدرت اصلی حکومت بالا گرفته است و فضا قطبی تر گشته،  بن بست سیاستهای این حکومت عریان و عریان تر شده است. دو رکن اساسی نظام اسلامی در مقابل هم صف آرایی کردند و بر اثر فشار و نا رضایتی مردم اندکی پرده از جنایات همدیگر  برداشتند و رازِ پنهان جنایت و فساد خانوادگی را افشا کردند. چرا که شروع طوفانِ جامعه را در مقابل خود می بینند. این  دستگاه جنایت برای سر کوب کارگران و زحمتکشان و مردم محروم بر قرار گردید و باید توسط انقلاب کارگران و زحمتکشان و همان مردم ستم دیده سر نگون شود. تازه این شروع کار است!

                       گوشه هایی از بگو مگوی مجلس!

مجلس اسلامی وزیر کار را به دلیلِ عملکرد قاضی مرتضوی سر پرست تأمین اجتماعی و متهم ردیف اول جنایاتِ کهریزک استیضاح کرد. آقای احمدی نژاد در مقام دفاع جانانه از وزیر کابینه اش با علی لاریجانی رئیس مجلس بر آمد و با او شاخ به شاخ شد.

احمدی نژاد در سخنانش گفت” فشارهای داخلی به دولت برابر است با فشارهای خارجی و مردان پاک دولت (جنایتکاری مثل مرتضوی) زیر سنگین ترین فشارها هستند و دهها هزار بولتن علیه دولت منتشر می شود!؟

یک مسائلی پشت صحنه می گذرد که ما از آن خبر نداریم و زمانی که به ما می رسد دعوا می شود. یک سری ملاقات هایی صورت گرفته و پشت قضیۀ این مسایل جریاناتی وجود دارد.

بیش از بیست ساعت جلسه برگزار شده و می خواستم آن را برایتان پخش کنم که دوستان گفتن بگذارید کشور آرام باشد.

 

لاریجانی می گوید که این نوار را پخش کنید!

احمدی نژاد بخشی از سخنان فاضل لاریجانی با سعید مرتضوی را پخش کرد و گفتاین نوار         ۲۵دقیقه است که در اختیار نمایندگان قرار می گیرد. همین نوار نشان میدهد که دولت تحت فشار است با همین حرفهایی که در این نوار هست.

بیش از ۲۰ ساعت جلسه بر گزار شده می خواستم آنرا برایتان پخش کنم که دوستان گفتند بگذار کشور آرام باشد.

شما همین نوارتان را در اختیار قوه قضاییه بگذارید که به تخلفاتشان رسیدگی شود.

اقدام شما و اطرافیانتان مافیایی است. رئیس دولتی که مرتب مجلس و دیگران را تهدید می کند بداند که اینها مشکل کشور است.

این فایل صوتی کذب محض و توطئه است. این کارهای شما بلای جان کشور شده است. درست است که من هم مثل شما جلسه برادر شما که نسبت به شما، ارتباط با خارج و مجاهدین خلق مطرح کرده را ضبط و پخش کنم؟ اطرافیان شما دارای پرونده هستند و تخلف می کنند. اما شما می گویید که کابینه تان خط قرمز است. اگر منهم  کارهای برادر تو را پخش می کردم  که …….. خوب بود؟

آقای احمدی نژاد برای پاسخگوئی وقت خواست، امّا لاریجانی  وقتی به  او نداد او هم صحن مجلس را ترک کرد.

۳۳ سال زندانی کردند، کشتند، به فقر و فلاکت کشاندند در مجا لس  این نمایندگان خدا سخن از میلیا رد ها دزدی و چپاول مالِ مردم است در صورتی که دختران سیزده و چهارده ساله برای  زنده ماندن خانواده مجبور به تن فروشی هستند. مردم باید بساط این جنایت و فقر و فساد را سر نگون کرد.

  زنده باد انسانیت، محمدامین کمانگر. سه شنبه ۵ فبروار ۲۰۱۳