متن اطلاعیه سندیکای شرکت واحد یا فشار دیکته های وزارت اطلاعات اخوندی؟

سایت موسوم به سندیکای شرکت واحد تهران در اطلاعیه ای منصور اسانلو را یه دلیل انچه مطبوعات کثیف اخوندی سو استفاده جنسی از دختران و تجارت سکس با دوبی و شیخ نشینها اعلام کرده اند از سندیکا بر کنار کرده و از سازمانهای بین المللی خواسته تا دست از حمایت از منصور اسانلو بردارند. درس های این اطلاعیه پلیسی و مسموم چیست؟

۱- جمهوری اسلامی و سازمانهای کارگری کثیفش چون خانه کارگر معمار این اطلاعیه هستند
۲- جمهوری اسلامی فشار سازمانهای بین المللی را برای ازادی کارگران زندانی احساس می کند و در تنگناست پس باید فشار سازمانهای بین المللی را برای ازادی زندانیان سیاسی و کارگران زندانی با اطلاع رسانی و تشویق سازمانهای جهانی کارگران دو صد چندان کرد.
۳-از سازمانهای کارگری که تحت دیکتاتوری اخوندی کار می کنند نمی توان انتظار زیادی داشت انتخاب پیش رویشان این است: یا انچه ما میگوییم را چاپ می کنی یا به کنار اسانلو و مددی و رضا شهابی می روی و محکوم به مرگ تدریجی و شکنجه مستمر خواهی شد و همین افتراها را به تو خواهیم زد و و همسر و دخترت را هم به دوبی خواهیم فرستاد.(تهدیدهای کلیشه ای وزارت اطلاعات اخوندی) این انسانی نیست کهانها را تحت فشار قرار بدهیم چه کسی دوست دارد رفیقش را به لجن بکشد؟کدام کارگر مبارز و اگاهیست؟ اعتراف زیر شکنجه و ارعاب قابل قبول نیست(اصل سوم حقوق بشر)

۴-کیست که نداند جمهوری اسلامی و سران سپاهی و اخوندش هستند که با گرداندن شبکه های تن فروشی دختران جوان در دوبی چه پولهایی به جیب زده اند.(اشاره به گزارش پلیس دریایی خود رژیم ابان ماه ۱۳۹۱ روزنامه همشهری)

۵-رو به جامعه باید بگوییم که همین جلادها بودند که سه سال پیش با حمله به خانه منصور اسانلو و لگد زدن به پهلوی عروس اقای اسانلو باعث مرگ جنین در شکم این خانم شده اند. تف به شرافت نداشته تان!
۶-انتخابات جمهوری اسلامی در راه است کشتی اقتصاد به ته دریا نشسته است. این اطلاعیه ها نشاندهنده ترس جمهوری اسلامی از محبوب شدن رهبران کارگری در ذهن مردم است.خطر کارگران و انقلابشان و اعتصابشان را احساس کرده اند. اما انقلاب کارگری راهش را باز می کند این کثافت کاریهای نخنما شده برای ترور شخصیت رهبران کارگری سابقه دار است و رسوایی اش هم سابقه دار است. ما کمونیستها دستتان را رو کرده و وخواهیم کرد!

درود به شرافت رهبران کارگری
زنده باد اسانلو-مددی-شهابی و همه کارگران و زندانیان سیاسی

مازیار رادپور