آقای مهدی کوهستانی نژاد، حق السکوت را باید از کسی گرفت که هم کیسه شما باشد!

هر ذره احتمال انسجام و همگرایی فعالین ، پیشروان و نمایندگان کارگری و گرایش سوسیالیستی درون جنبش کارگری آنچنان خواب عوامل سرمایه را به هم میزند که دست پاچه و از سر استیصال ، بر آن هستند تا در اولین قدم با انگ و تهمت زدن به فعالین این جنبش ، از این انسجام و هم گرایی ممانعت به عمل آورند.
مهدی کوهستانی نژاد ، چهره ی شناخته شده مرکز همبستگی آمریکایی – سولیداریتی سنتر – در مقابل یک گزارش ، به قلم محمد قراگوزلو بر آشفته می شود و هم چون ماری زخمی بر خود می پیچد . سعی او بر این است پیوند افرادی مانند محمد قراگوزلو با کارگران و فعالین پیشرو جنبش کارگری را قطع کند . آقای کوهستانی از نشست فعالین کارگری با رضا شهابی خوشنود نیست ؛ چرا که امر او نه پیشبرد مبارزه طبقاتی و محو استثمار ، بلکه امر او در سخاوتمندانه ترین تعریف این است که شرایط استثمار بر کارگران را قابل پذیرش تر نماید . به یمن مبارزه ای جسورانه و تلاش گرایش چپ و سوسیالیستی درون جنبش کارگری د ر ابتدای راه ، عوامل نهاد سولیداریتی سنتر به جنبش کارگری معرفی شدند و امروزهر گونه تماسی با مهدی کوهستانی نژاد به منزله تماس با نهاد های سرمایه سالارتلقی می شود .
بعد از افشای ماهیت ضد کارگری سولیداریتی سنتر و عوامل نفوذی آنها ،علی نجاتی نماینده خوش نام و جسورسندیکای کارگران نیشکر هفت تپه و همچنین رضا شهابی استوره ی مقاومت و نماینده کارگران سندیکای شرکت واحد تهران و حومه ، با انتشار اطلاعیه هایی به استقلال مالی طبقه کارگرپای فشردند وبی ربط بودن مهدی کوهستانی به جنبش کارگری را متذکر شدند.
آقای کوهستانی بر این باور بود ه که با تهمت زنی می تواند نقش و جایگاه آقای قراگوزلو را در بین فعالین جنبش کارگری به خطر بیاندازد ، و یا اینکه ایشان را وادار به سکوت کند و یا کاری کند که گزارش منتشر شده در باره دیدار رضا شهابی و اعلام مواضع رضا شهابی در باره سولیداریتی سنتر را از روی سایت ها بر دارد ! اما زهی خیال باطل ؛ حق السکوت را باید از کسی گرفت که هم کیسه شما باشد.
ختم کلام اینکه ؛ گام های کوچک اما عمیق گرایش سوسیالیستی درون جنبش کارگری پیش می رود تا همره کارگران ، بدست آرد نان و آزادی را .

بهزاد سهرابی
بهمن ۱۳۹۱