وقتی لرد مرد …..

لرد که مرد ؛ یازدهمین امام پیشوای انقلابی تشیع تخمی امام حسن (ع) از مجلس اعیان انگلیس در مراسم ول میچرخید ؛ اجلاس نیم دایره ایی شورای مسعود رجوی با حضور خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شازده مسعود وروح الاف حسن مشنگ برگزار شد .

رئیس جمهور برگزیده مسعود رجوی : با فقدان لرد ؛ همه موجودات انگلیسی وسلطنتی صدای راستین دموکراسی و و فرزندان مجاهدش در اشرف و لیبرتی ؛ یک حامی بزرگ را از دست دادند….

پیام تسلیت مریم رجوی : فضیلتهای اخلاقی مجاهد خلق ؛ لرد تارسم کینگ شعله یی است که هرگز خاموش نخواهد شد…با کمال تأسف و تاثر از درگذشت مجاهد خلق لرد تارسم کینگ عضو مجلس اعیان انگلستان و از حامیان مجاهدان اشرفی مطلع شدم . لرد شخصیتی تاریخی داشت و همیشه برای منافع مردم ایران جانش درمیرفت . کهکشانی از لردهای متوفی ضامن پیروزی ماست . لردهای مجاهد همه فقط فکر آزادی هستند ؛ به جان مسعود…..

مراسم تشییع پیکرش امروز پنجشنبه ۲۸ دی – ۱۷ژانویه در بیرمنگام با شرکت مجاهدین خانواده و همکارانش برگزارشد . درود برلرد مجاهد ؛ روزی که زاده شد ، روزی که سلاح به دست گرفت و روزی که سلاح را زمین گذاشت و دستمال به دست گرفت و روزی که جاودانه شد !

بعد از جلسه جنازه کشی و خواندن فاتحه اهل قبوربرای لرد ؛ و پس از اجرای جمعی سرود رسمی شورا «مسعود ، مریم….مسعود ، مریم » ، ابتدا خانم مریم رجوی به یاد لرد هاق هاق گریه کرد و بعد در سخنان افتتاحیه جلسه نیم دایره ای خود به اعضای شورا خیرمقدم گفت و رسما به دکترقصیم برای استعداد بی نظیر چیز مالی درود فرستاد .

مریم هق هق کنان گفت : در فاصله اجلاس میاندوره ای قبلی تا به حال تا آنجایی که به موقعیت ما و مسعود ما برمی گردد ما چندین تحول بسیار مهم داشتیم که اگر اجازه بدهید به آنها اشاره کنیم، تحولاتی که واقع شده و یا در حال پیشروی است. ما و مسعود ولرد و پنتاگون وسیا… به اتکا یک چیز حقوقی و سیاسی و همچنین با ماندگاری مجاهدان اشرف درباتلاق عراق توانستیم بساط لیست گذاری ظالمانه در آمریکا و کانادا را جمع کنیم وپیروز شویم و جشن بگیریم .

تحول مهم دیگر اعلام برپایی یگانها و دسته های ارتش آزادیبخش ملی ایران در سراسر مهین اشغال شده از جانب مسعود بود که در پاسخ به ضرورتهای دوران جدید و همچنین تغییر تعادل بین مقاومت و رژیم ولایت فقیه صورت گرفت. درهمین رابطه و بنا به اطلاعات ستاد داخله ؛ تا به حال ۷ گردان زرهی ؛ ۸ گردان هوایی و یک گردان پیاده ؛ تعدادی واحد ماش پران ….. تشکیل شده وتعدادی هم واحد شیشکی زن ؛ درحال آموزش هستند…….

تحول مهم دیگر که کشاکشهای آن هم چنان ادامه دارد جابه جایی شمار عمده ای از مجاهدان آزادی از اشرف به لیبرتی و تلاش مکرر برای دفن سیاسی و تاریخی این گلاب مسعود جانم درهمان لیبرتی است…..در داخل هم اوضاع نابسامان اقتصادی، تورم رو به افزایش، گرانی و فقر کمر مردم را به جد خم کرده به طوری که الآن بحرانهای اقتصادی در واقع می شود گفت آحاد ملت ایران را در بر گرفته است. این یعنی که ما کلا درست رفتیم جلو…….

از آنطرف ملاها و جناح بندیهای آن بی اعتنا به همه این مسائل مردم در حال دریدن یکدیگر و مشغول به جنگ گرگها برای قدرت بیشتر و چاپیدن بیشتر مردم هستند. این یکی یعنی ماها و مسعود کلا پیروز شدیم……در مورد اشرف و لیبرتی همه از مسیر رویدادهای چند ماهه و همچنین شکست توطئه های شوم آخوندها و دست نشاندگان عراقی آنها بر اثر پایداری مجاهدان مطلع هستید و مجدداً به آن خواهیم پرداخت. این یعنی هیچی……

اما در ورای این فشارها برموقعیت اشرف و لیبرتی، موضوع بن بست بزرگ رژیم ولایت فقیه هم هست.این یکی یعنی اگراشرف و لیبرتی و مسعود نبود الان رژیم اینجوری نبود و اونجوری بود . خامنه ای و همدستانش در وضعیتی هستند که دیگر از منافع باد آورده جنگ عراق در ۱۰سال پیش یا از آنچه با لیستهای تروریستی علیه مجاهدین به چنگشان افتاد برخوردار نیستند. آنچه در این سالها سرپوش ضعفهای بنیادین رژیم ولایت فقیه بود و برای آن فضای حیاتی فراهم کرده بود حالا گلوی رژیم را به شدت فشار می دهد. این یعنی حقانییت انقلاب درونی مسعود ومن و اونا……

بنابراین این رژیم بر سر یک ۳ راهی است. اگر عقب بنشیند ازپشت بام میافتد و عواقب آن خوب است و اگر مسیر فعلی را ادامه بدهد باز عواقب آن خوب است . و اگرهمان وسط مثل خرچموش و لجباز بایستاد ؛ ازگرسنگی سقط میشود . این ۳ گزینه مقصد واحدی دارد تا آنجا که به رژیم ولایت فقیه برمی گردد، و آن این است که پایان کار این رژیم و سرنگونی آن را در چشم انداز نزدیک قرار دارد . به همین مناسبت شورا ؛ همه را به صرف چای و شیرینی دعوت میکند . مشروبات الکلی سرو نمیشود .

روشن است که این شرایط مسئولیت تاریخی بزرگی بر دوش پنتاگون و فرد فرد اعضا و حامیان آن مثل من و مسعود قرار می دهد. شورای مسعود و همه ساندیس خوران و شخصتیهای عضو آن و به ویژه مجاهدان گیرکرده درباتلاق عراق ؛ در اشرف و لیبرتی برای پاسخ به همین مسئولیت قیام کردند و رنجها و سختیهای این مسیر طولانی را طی کرده و صلاحیت و ظرفیت برای به خصوص این دوران ویژه کسب کردند . الان فقط منتظریم تا عمو سام سوت بلبلی سرنگونی را بکشد ……

حالا تاریخ به همه من ؛ یعنی به همه شما و به همه مجاهدان و به مسعود در هر جا که هستند ؛ در اشرف و لیبرتی ، در تمام تابلوها چشم دوخته اند که این آزمایش را چگونه از سر می گذارند و تا کی زندانیان اشرف و لیبرتی سرکارباقی میمانند ؟

http://www.aftabkaran.com/akhbar.php?id=9144

خالی بندان

تقدیم به مسعود

ای هر کلامت خالی بندیِ عمیق ِ سالیان

روشن زالفاظ ِ کشکت پنهان ِهمه گیجان
درسوز ِبهمن بی امان ، هی چائیدی هی چائیدی

بنگرکه مریم ولرد و قصیم و…. بشکفته در باغ ِ تو

در کهکشان ِ بلاهتت ای امام ؛ هزاران چراغ خامُش شدند

ده صد بی خبر بی فروغ در اشرفند تا آخر پنتاگون

مسعود که روزی نوشت دیباچه َ خط موازی با پنتاگون
دیوانی از پیر و جوان ، را نوشت با خط پنتاگون

نیم قرنیست اندر چاهی و ترکستان ؛ فارغ ز انسانییت

درآتش ِ سرخ ِ ِ جهل ، همچون شیخ و باقی قضایا
نسلی که به دادت لبیک وانقلاب درونی را کرد
حالا سماق میمکد ای ولی فقیه درسایه…..ای رهبرعقیدتی !
شما که اعتمادها را چیزکردی ؛ چی میل دارید ای امام نوین ؟ غارغورت یا زرشک !؟

اسماعیل هوشیار
۲۰ ژانویه..۲۰۱۳