دفاع از انرژی هسته ای در حزب حکمتیست پریم یا توهات ناسیونالیستی اسلامی!

قبل از پرداختن به بحث های سیاسی اخیر جریان رحمان حسین زاده در نشریه کمونیست فصلی به مسئله هسته ای جدا از هر توهینی باید این مسئله را مشخص کنم که برای اشتباه نشدن حزب حکمتیست جریان کوروش مدرسی از حزب حکمتیست جریان رحمان حسین زاده و عدم پاسخ گویی سیاسی جریان دوم به این مسئله اسم حزب تازه تاسیس را حزب حکمتیست پریم میگذارم و غرضی در این اسم گذاری نیست فقط برای تسهیل بحث است.

از این توضیح که بگذریم بحثی در حزب حکمتیست پریم در رابطه با فواید انرژی هسته ای چاپ شده است. راستش قبل از هر چیز این مسئله تخصصی است و این طورنیست که یک کمونیست باید بیاید راجع به مسائل علمی در بعد علمی توضیح ارائه کند.یاد مثال منصور حکمت افتادم که از انقلاب فرهنگی چین مثال می زد که فلان دهقان را از روستا می اوردند میگفتند بیا در رابطه با فلان سبک نقاشی در شانگهای نظر بده. پس این پانل سیاسی حزب حکمتیست پریم ارزش علمی نتواند داشت چون با توجه به ظرفیت بحث هیچ بار علمی ندارد و حداقل حتی اشاره ای به مسئله زباله های اتمی یا مضرات انرژی هسته ای که امروز بحث روز فعالین محیط زیست تا سران کشورها و نگرانی مردم ژاپن است در کفه مقایسه قرار می گرفت می دیدیم امروز بحث جایگزینی انرژی طبیعی مثل انرژی خورشیدی به جای سوخت های فسیلی و انرژی هسته است.

اما بحث حکمتیست پرایم جنس دیگری دارد دارد زیر جولکی بحث دل غنج زدن برای انرژی هسته ای برای وطن را پیش می کشد.انرژی هسته ای حق مسلم ماست!این بحث چنین جنسی دارد.متاسفانه بسیار ساده لوحانه و عوامانه است.مسلما چنین احساسات ناسیونالیستی در هر ادم نا اگاهی به اصل قضیه هسته ای در دنیا می تواند شکل بگیرد.چرا امریکا دارد پاگستان دارد هند دارد ما نداریم ؟خب کسی به این ادم بمباران شده لت و پار تبلیغات می گوید:میشود بگویی خیر انرژی هسته ای برای مردم هند یا امریکا چه بوده؟چه تاثیری داشته یا چه تاثیری میتواند بر اینده تو بگذارد؟جوابی ندارد بدهد. فقط تهییج می شود متاسفانه رفقای حزب حکمتیست پرایم هم تهییج شده اند. انرژی هسته ای می خواهند و حق مسلماشان هست. اما باید به این رفقای هیجان زده گفت دوستان این بحث را فقط جمهوری اسلامی راه انداخته تا احساسات کور ناسیونالیستی جامعه را بر انگیخته کند و مهر تاییدی بر سیاست بقای خود با چنگ انداختن به بمب اتم بزند.اصلا بحث بر سر بقا و امتیاز گیری اسلام سیاسی و قطب تروریستی ان از جمهوری اسلامی است.اما این توضیح واضحات ادم را ازار می دهد.با این ناشی گریها دل تئوریسین های رژیم را شاد نکنید و مخطابان و رفقای خود را نا امید نکنید. ستون کمونیستی این حزب کنار رفته و ناسیونالیستهای نا اگاه میدان پیدا کرده اند هیچ بعید نیست فردا حزب حکمتیست پرایم شعار تشکیل کشور کردستانی در ایران را بدهد و در این راه مبارزه کند.کمونیستهای درون این جمع باید فکری به حال این اوضاع نا بسامان بکنند.

مازیار رادپور