فکر کنید که، ایـران تـریبـونـال … !؟

این همه مشکلات کوچک و بـزرگ بویژه مسائل اساسی سیاسی دور ِ ورمون ریخته ولی تنی چند از مخالفین تـریبـونـال هنوز ول کُن ِ معامله نیستند و مبارزه شان در پُشت میز سرورهای اینتـرنتی امپریالیستی شده فقط مُـلا غلط گیـری کـردن! آنها از بس، انـدر فـوائـد خودشان و مضـرات تـریبـونـال نوشتنـد و می نویسنـد که خود را بـرحق و بـرنـده می داننـد که آدم فکـر می کند گویا مسابقه ای در کار بوده است!!!

انسان از این حـرکـات بچگـانـه که شایـد این دوستـان اسم اش را می گذارنـد “مبـارزه” حتمأ آنهم “سیاسـی” در حیـرت می ماند، باور کنید اگـر به جای این همه مخـالـف نویسی بی نتیجه، انـرژی و نیـروی خـود را صرف اعتصـاب غذا، تظـاهـرات، اکسیون و غیره برای رفقـای کـارگـر زنـدانـی می کردند بخصوص در این شرایـط بی تفـاوتـی و بی عملی که دامن گیـر تقریبـأ همه کمونیست ها شده است شـایـد حداقـل بـاعـث تقـویـت روحیـه پـریشـان خودشان می شد نـه اینکه نیـروی خود را برای جواب دادن به این و آن، هـدر بدهند.

متاسفانه دیگر نـه تظاهراتی بـرپـا می شود و نـه حرکتـی (کمونیست ها مدد نظر است!) ولی تا دلتـان بخواد به چنین روش های بیهـوده که حاصلی جـز وقـت تلـف کـردن خـود نیست ادامـه می دهنـد، پُـرسیـدنـی است تـا کـی … !؟

اوائـل تـریبـونـال اینقدر از جملات ِ این نوکـر ِ… اون وابسته ِ … او جاسوس ِ …اصلأ اون خود امپریالیسته و از این قبیـل جملات مانند نُقل و نبات به رفقـا و دوستـان دیـروز خـودتـان نثـار کردیـد و به خصوص که، در سایت، وبلاگ و … خـود، در سانسور کردن تریبونالی ها، الحق که “آزادی بیـان را پـاس داشتیـد!!!”

حتمأ این هم جزو چاشنی های “مبـارزاتـی” شما بحساب می آیـد! حالا هم که در کـابـوس های قشنـگ تـان، شرمندگی تـریبـونـال و سرافرازی خود را می بینید! بـاور کنید برای این عده، تـریبـونـال، یک سرگرمی “مبارزاتی اینترنتی” شده است نه چیز بیشتـر!!!

بطور ساده اگر بخواهیم در مـورد بـدی و یا خـوبـی پـدیـده ای به ارزیابی بنشینیم و آنرا تجزیه و تحلیل کنیم باید ببینیم که اثـرات آن در جامعه چه بوده است.

برای من ِ نوعی، اول، مبـارزات مـردم ما در درون ایـران اولویت دارد نـه مبـارزات اینترنتی در خارج از کشور ولی می شود سئـوال کـرد این تـریبـونـال چـه ضـربـه ای به جنبش مـردمـی به خصـوص جنـبش کـارگـری مـا و یا قُربانیان دهه ۶۰ و بستگان آنها زده و چه سود و یا ضرری برای رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی داشتـه است!؟

مگر اعلام حکم پیـروزی این تـریبـونـال که همانا محکوم کردن نظام جنایتکار جمهوری اسلامی به عنوان جنـایـت علیه بشریت و بمانند فقط یک حـرکـت نمـادیـن بود ضربه ای به جنبش کمونیستی و یا به قربانیان و بستگان آنهـا زده است، مگر که در تصـورات مُشعشعانه خودتان فکـر می کنید شما چند تن، قَیـم  ِ چنـد میلیون کـارگـر ایران یا قربانیان دهه ۶۰ و یا بستگان آنها هستید!؟

ولی می توانیـد برای اینکه خـود را راضی و برنده مسابقه بدانید فکر کنید توانستید با افشاگـری و تئـوری های “انقلابی” خـود، آبـروی تـریبـونـال را ببـریـد و در این مبـارزه بی امـان شما، هم تـریبـونـال و هم امپریالیست ها شکست خورند! ولی بـاور کنیـد مسائـل مُهمتـر دیگـری وجـود دارد، بـرویـد کمی هم به آنهـا بپـردازیـد!

نمی دانم شاید هم شما مخالفین تریبونال، قرار بود برای افشـاء رژیـم در کُشتـار دهه ۶۰، حـرکـت غیـر نمـادی و بدون کمک های نئـوکان ها در یکی از کشورهای ضد امپریالیستی! درسطح جهانی! کـارزاری راه بیاندازید! و بقول معروف کـاری کنیـد کـارستـان! که این تـریبـونـال لعنتـی از آستیـن امپریالیست ها مانند جـن، بیرون پـریـد و  سد ِ راه حرکت عملی شما شد!!!؟؟؟

وقتی فکرمی کنم که این اندک تن از مخالفین تـریبـونـال با وجود اینکه خود ادعـای مبارزه علیه امپریالیست ها را دارند! چطور از همه پـرنسیب های “انقلابی”خود و… می گـذرنـد و بـه همان رسانـه های امپریالیستـی اصرار می کنندتا به آنها اجازه بدهندکه به افشاء گری علیه تریبونال بپردازند یا تلاش می کنندکه به رسانه های امپریالیستی بقبولانندکه ازحضور دوستان و رفقای تریبونال که جنایت رژیم را برملا می کنندجلوگیری شود(البته شاید هم گناهی نداشته باشند حتمأ مصلحتی و خیرخواهانه برای جنبش کـارگـری و خـون قُـربـانیـان دهه ۶۰  ناچارمی شوند بـا رسانه های امپریالیستـی وارد مغلطه شوند!) بـه “عظمت شگـرف مبـارزه شبـانـه روزی آنها پی می بـرم”!!!

حال پُرسیدنی است چرا آن طرف قضیه را نمی بینید، شـایـد هم، اصـلأ شاید هم نـه، فکر کنید صد در صد دادگاه لاهه یا بقول شما امپریالیست ها، تـریبـونـال را محکـوم می کرد یعنی اینکه نظـام جنایتکـار جمهوری اسلامی محکـوم نمی شد، که نمی تـوانیـد در این زمینه که این خـود باعث رقص و پایکوبی اوبـاش و اراذل رژیـم جنایتکـار جمهوری اسلامی می شد و حتمـأ هم در وصـف این پیـروزی، در رسانه های خود، چـرنـدیـاتـی ماننـد “مُشت ِ مُحکمـی بـر دهـان اپـوزیسیـون ضـد انـقلاب در خارج از کشور” و غیره چـه هـا کـه نمی گفت و نمی نوشت، با تـریبـونـالی ها، مـوافـق نبـاشیـد پس، حداقل اگر منطقی در کار باشد عینـک تعصب علیـه تـریبـونـال را برای چند ثانیـه هم که شـده از چشم خـود بردارید! چرا که بازهم با این سخن نمی توانید مخالف باشیدکه تـریبـونـال حال با آن چیزی که شما فکرمی کنید! توانست مـردم بسیاری از جمله خیـل عظیم ایرانیان را با کُشتــار دهـه ۶۰ توسط قـداره بنـدان نظـام جنـایتکـار جمهـوری اسلامـی، آشنـا کنـد، کـاری کـه در این سالهـای طولانـی، نتوانسته ایـد از عُهـده آن بـرآئیـد (که توضیح آن در حوصله این نوشته کوتاه نیست).

از نظر من تـریبـونـال، حـرکتـی موفقیت آمیـز علیـه نظام جنایتکار جمهوری اسلامی بود که انجـام شـد و ،  تـمـــام .

بعـد از ۳۳ سـال “مبـارزه” به اشکـال گـونـاگـون در خارج از کشـور! شـرمنـده نیستـم از اینکـه از تـریبـونـال دفـاع کردم، بلکـه زمـانـی شـرمنـده می شـوم کـه حتمـأ هـم خواهـم شـد کـه در ایـن بُـرهـه زمـانـی، که سـرزمیـن مـان دست خـوش ِ تحـولات عظیمـی است و می رود که بـاز ماننـد حرکت بهمن ماه سـال ۵۷ امـا این بـار در شکلی دیگر، جناحی دیگر از جنایتکـاران و خائنیـن ِ نظـام جمهوری اسلامی مانند،رفسنجانی، خـاتمـی و هوادران راه خمینی جلاد چون موسوی و کروبی و غیره سـوار ِگُرده جنبش واقعی مردم ستمدیده ما بشوند و مُنفردین،سـازمان و احزاب کمونیستـی بـرون مـرز، که بیش از ۳۳ سـال بقول معروف، فقط کارشان گیـر دادن بهم بـوده است نــه اتحـاد و همبستگـی برای سـرنـگـونـی رژیم جنایتکـار جمهوری اسلامی، مجبـور شویم بـاز هم بگوئیم:

” انقـلاب را دُزدیـدنـد!!! “

                                                                                      آدینه ۸ دی ۱۳۹۱- استکهلم