حکومت اسلامی ایران، مسئله اعتیاد و رواج آن در مدارس!

سرقت، آدم ربایی، جیب بری، فحشا، اختلاس، قتل، قاچاق و فروش موادمخدردر سطح صدها کیلو گرم، این سر تیتر روزنامه های هر روزه نظام فاسد اسلامی است. ۹۹٪ این جرایم وانگیزه مالی، مهم ترین عاملِ شکل گرفتن وبه وقوع پیوستن آن است. از سوی دیگر هروز شاهد سخنرانی مسؤلین جنایتکار این حکومت در خصوص ایجاد بنگاههای اقتصادی زود بازده وهمچنین از ایجاد مراکز اشتغال زایی برای جوانان هستیم که از آن سخن سر می دهند در صورتیکه همه ما شاهدیم که مسئولان این نظام فقط خزعبلات می بافند و اکثر قریب به اتفاق این جرایم بر اثر بی کاری و بی آیندگی توسط جوانان صورت میگیرد. درطول ۳۳ سال عمر ننگین رژیم اسلامی از طرف رهبران جنایتکار این حکومت سعی شده است تحت عناوین مختلف موانعی از ریا و تزویر را همچنان بکار گیرند تا مردم بخصوص نسل جوان، نتوانند کمترین آگاهی را نسبت به جامعه و اطرافِ خود اندیشه کنند. اساسی ترین راه برای این مسئله از خود بی خود کردنِ جوانان و کشیدن نسل جوان به ورته فراموشی توسط این جنسِ لعنتی است. در ضمن قاچاقِ مواد مخدر به صورت گسترده نیز به دلیل سرمایه هنگفتی که به آن اختصاص داده می شود از عهده هر شخصی بر نمی آید جز باندهای مرکز اطلاعات سپاه پاسداران. به همین خاطر است که این حجم گسترده مواد مخدر وارد کشور میشود و در بین فروشنده های خرده پا توضیع می گردد.اگر غیر از این است چرا با وجود کنترل شدید مرزها((به گفته مسؤلین مذکور))هر روز شاهد رشد قارچ گونه جوانان مبتلا به اعتیاد در داخل کشورمی شویم ؟؟!!پس میتوان به راحتی نتیجه گرفت که ورود این حجم وسیع از مواد ‍مخدر تمهیداتی می طلبد که بتوان به راحتی از مرزها گذشت و این مواد را وارد کشور کرد و چه کسی و یا چه نهادی فراغ بال بیشتری در این مهم دارد جز خود دولت که از آسمان و زمین پرو بال برمرزها کشیده است؟
رژیم اسلامی ایران از سال دو هزار و سه به بعد با برنامه ریزیهای بسیار دقیق و آگاهانه، دانشگاه ها و کلا مدارس را نشانه رفته است و در این راه موفق شده است که میلیونها جوان را معتاد کند.
باید دمی پای صحبتهای سیمین ۲۷ ساله و مسعود سی ساله نشست تا به گوشه های دیگر از جنایات نظام اسلامی ایران پی برد. درست است نظامِ اسلامی وسیعا اعدام می کند، گردن می زند، شکنجه می کند، در زندانها تجاوز می کند، آرزوهای جوانها را با کنترل و بگیر و به بند بر باد می دهد. اما مردم هنوز پی به نیمی از ابعاد جنایات حکومت اسلامی نبرده اند. جنایاتی سازمان یافته که توسط مرکز اطلاعات علیه جوانان اعمال می شود. مسعود و سیمین زن و شوهری که متأسفانه هر دو معتاد هستند وهمراه دختر بچه ۴ ساله شان مدت ۲ ماه است پناهنده شده اند. عباس یکی از مأمورانِ نیروی انتظامی این حکومت بوده است. او چنین می گوید:

من در وقت مناسب پرده از جنایاتی بر می دارم که در سطح شهر تهران علیه جوانان راه انداخته اند از بدام انداختن هزاران دختر و زنِ جوان در بسیاری از نقاط مختلف تهران برای اغفال کردنِ جوانان و بدام انداختن آنان توسط جنسی لعنتی ای که پس از مدتی انسان را از خود بی خود می کند گرانترین مبایلها را نیز در اختیار آنان قرار می دهند. کسانیکه با مرکز اطلاعات همکاری نکنند پس از مدتی فشار آوردن روی آنها دستگیر و روانه، زندانها می گردند و از همین انسانها است که اگر با اطلاعات همکاری نکنند برای زهر چشم گرفتن از مردم به دار آویخته می شوند. پس از عاشورای حسینی ۸۸ هزاران نفر را به عنوان دست فروش اجیر کرده اند و هزاران مغازه و دکه را در حساس ترین نقطه شهر و محلات برای روزی که به قول خود آنان ویروسها (انقلابیون) در شهر جان می گیرند. مهم نیست که روزانه پولی در این کاسبی در می آورند یا نه چون اینها ماهانه حقوق خود را از دولت در یافت می کنند و حقوق مفت به هزاران جوانی می دهند که فقط در اعتراضات آینده مرکز و مسیر تظاهراتها را منحرف کنند. من در آینده با جزئیات پرده از این مسائل بر می دارم .
یک خواهش هم از والدین محترم دارم فقط و فقط ۴۸ ساعت فرزندان خود را چه دختر و چه پسر کنترل کنید کجا می روند؟ با کی بودند، آنچه که همراه دارند در ساک و کوله پشتی صادقانه به شما نشان دهند. باورکند شهر تهران شبها بر روی دوشِ تن فروشان و مواد فروشان می گردد و در صدها نقطه از شهر نیروهای ویژه برای حفاظت از این آدمها که مثل کرم در هم می لولند آماده اند.
آری این چهره حکومتی است که میلیونها انسان را در این جامعه به بند کشیده است. سخنان تکاندهنده مسعود گویای ماهیت سراپا نکبت و فساد دم و دستگاهی است که بیش از سه دهه است جامعه ای را به ورته نابودی و تباهی کشانیده است. هیچ راهی بجز بزیر کشیدن این حکومت جهل و جنایت متصور نیست. این رژیم را باید با انقلاب توده های میلیونی مردم بستوه آمده برانداخت. به امید سرنگونی حکومت اسلامی و برپایی جامعه ای آزاد، برابر و انسانی.

۲۵ دسامبر ۲۰۱۲