خواب انقلابی

معمولآ آدمها بنا بر اینکه شب چه غذایی خورده باشند خواب های متفاوتی می بینند هرچه غذا چرب تر وسنگین تر باشد سناریو خواب ،هالیوودی ترو ماجرا جویانه تر میشود اما همه ،در یک چیز مشترکنند آنهم این است که همه خواب میبینند که بیدارند ، اما این قانون در مورد دارو دسته حمید تقوایی صادق نیست ، امروز اطلاعیه شماره ۵۶ مصطفی صابر”رییس دفتر سیاسی” راخواندم مدتی از ته دل خندیدم ولی چیزی که مرا به نوشتن واداشت این بود که این دوستان در حالت بیداری خواب می بینند وانگار شب دیر وقت کله پاچه خورده اند. توصیه می کنم حتمآ این اطلاعیه بخوانید*. کل اطلاعیه چیزی جز یک پیش گویی فرصت طلبانه  نیست که جا را برای فرار از تحلیل های پا در هوا باز گذاشته که اگر جمهوری اسلامی ۲۲ بهمن سنگون نشد بدهکار کسی نباشند. اما من اینجا فقط به قسمت خنده دار آن می پردازم.

” از مدتها پیش صحبت مردم این است که “در ۲۲ بهمن کارشان را تمام میکنیم” .همه جا، در تهران وشهرستان ها، در محافل مردم لحن و مضمون صحبت ها از شرکت وسیع در تظاهرات ۲۲ بهمن و عزم راسخ در حمله به مراکز حکومت حکایت دارد. فقط حرف زدن هم نیست. از ده روز مانده به ۲۲ بهمن مردم حتی عملآ مشغول تمرین تسخیر زندان اوین و آزاد کردن اسیران خود شده اند.( تآ کید از من است).
از اینکه چطوری صابر این صحبت های مردم را همه جا در تهران و شهرستانها شنیده  که بگذریم موضوع تمرین مردم برای تسخیر زندان اوین است که مقداری  مشکلات فنی پیدامیکند وآن این است که آیا زنان هم در این تمرینات شرکت داشته اند ؟؟ واگر داشته اند با روسری و مانتوی اسلامی بوده است ویا این که بر داشتن حجاب اسلامی را به بعد از تمرینات و سرنگونی جمهوری اسلامی موکول کرده اند؟؟ آیا در این تمرینات هواداران موسوی، اکثریت، حزب توده، هم هستند ویا مردم دیگر آنهارا بین خود راه نمی دهند ویا برعکس آنها مردم را بین خود راه نمی دهند وقرار گذاشته اند از فاطی کماندو های سبز شده در حمله به اوین استفاده کنند . اگرمعذورات امنیتی اجازه میدهد بگویید مردم قرار است باچه وسیله ای اوین را تسخیر کنند، با اسلحه یا با مشت گره کرده اگر با اسلحه ، آنهارا از کجا باید آورده باشند آیا حالا که ۳ روز مانده به روز موعود باید تمرین بدست آوردن اسلحه را بعد از تسخیر اوین بکنند ویا اینکه من چرند میگویم و نمیدانم کادرهای شما قبلآ از طریق تلویزیون ماهوارهای اسلحه کافی به مردم رسانده اند ، مردم قراراست چه شعار هایی بدهند؟؟ خواهش میکنم ما را این قدر در بی خبری نگذارید  شما که درب کنگره تان را برای همه باز میکنید که مردم همه چیز شما را بدانند چرا از جلسه پنهانی با اعضای شاکی از سیاست های رهبری در آلمان چیزی نمی گویید.
آیا مردم  حالا که ۳ روز به پیروزی انقلاب مانده سراغی از رهبرشان حمید تقوایی میگیرند یا
 فعلآ بفکر تسخیر اوین هستند؟؟؟؟ آقای صابر من نگران وضع خودم وهمه چپ “حاشیه ای” هستم که روز ۲۳ بهمن یعنی ۴ روز دیگر که انقلاب پیروز شد و حمید تقوایی به نیاوران نقل مکان کرد تکلیف ما چپ های ” حاشیه ای” چه میشود آیا اجازه داریم وارد متن شویم یا باید بعد از انقلاب فرهنگی به حاشیه شهر ها که هیچ به حاشیه دهات برویم؟؟؟ یکی از نگرانی های دیگرمن نامشخص بودن وضع فدراسیون کشتی ایران است ، آیا بعد از پیروزی انقلاب حمید تقوایی حاضر است با موسوی کشتی بگیرد یانه ،آیا اتهامات دوپینگ کردن موسوی در قبل از انقلاب را دنبال میکنید یا نه؟؟؟بطوری که من اطلاع پیداکردم موسوی به جهت اشکالات طبی که بین دو ران خود پیدا کرده، از فدراسیون کشتی خواسته فن دوخم را ممنوع کند، اگر فدراسیون موافقت کند حمید تقوایی باید با اوکشتی فرنگی بگیرد.
در خاتمه خبردار شدم که چون هالیوود از پیروزی انقلاب برهبری حمید تقوایی باخبر شده با کمک مخملباف در حال تهیه مقدمات تهیه ورژن فارسی دکتر ژیواگو است که نقش جولی کریستی راشهره آغداشلو بازی مکند و نقش عمرشریف را حسن نصراله.

*http://rowzane.com/fa/articles-archiev/42-mostafa-s/1023-070210-saber.html