زنده باد قیام ٢٢ بهمن

٣١ سال از قیام شکوه مند کارگران٬ دانشجویان٬ آزادیخواهان٬ زحمتکشان و کمونیستها علیه رژیم تک حزبى پهلوى میگذرد.

 این رژیم با کودتاى سال ١٣٣٢ توسط CIA دوباره بر قدرت نشانده شد و با دیکتاتورى٬ ایجاد جوﺀ پلیسى و امنیتى٬ سانسور کتاب و مطبوعات٬ ممنوع کردن زبانهاى ملیت ها ایران٬ ایجاد تلویزیون تک خطى٬ شکنجه٬ اعدام٬ زندان و تجاوز به مخالفین٬ تقسیم مقامات ادارى٬ دولتى٬ قراردادهاى اقتصادى و ثروت ملى کشور بین خانوادههاى سلطنتى٬ دربارى٬ آقازادهها و کمپانیهاى بین الملى٬ فساد ادارى٬ گسترش فقر و بیکارى٬ حلبى آبادها٬ محروم نگاهداشتن روستاها٬ از امکانات برق٬ آب٬ بهداشت٬ بیمارستان٬ تلفن٬ جاده٬ خیابان و ورشکست کردن اقتصاد کشاورزى٬ هزینه کردن ثروتهاى کشور براى جشن هاى ٢۵٠٠ ساله و ممنوع کردن احزاب و تک حزبى اعلام کردن کشور; و با بنا و گسترش مساجد٬ سرمایه گذارى در امامزاده ها و زیارتگاهها٬ تقویت و ادامه دادن به اسلام (شیعه) بعنوان دین رسمى کشور٬ همکارى و کمک به حجتیه (انجمن ضد بهائى و ضد علمیون−ضد کمونیستى)٬ پخش مراسم مذهبى٬ عاشورا٬ محرم٬ رمضان و … از رادیو و تلویزیون کشور و شرکت مستقیم شاه در آن مراسم و تعطیل رسمى اعلام کردن آن روزها٬ رژیم سرمایه دارى شاه توانست به حکومت ننگین خود ادامه دهد و زیر بنا جمهورى اسلامى را مهیا سازد.

به دلایل فوق بود که چپ هاى ایران اقدام به سرنگونى رژیم سرمایه دارى پهلوى نمودند و قصد آن داشتند حکومتى بنا کنند که در آن نه تنها  معضلات فوق الذکر از بین رود٬ بلکه ترقى و تکامل جامعه به سوى جامعه آزاد٬ برابر و همبسته سوق یابد. این امر تنها از طریق کسب قدرت ساسى توسط احزاب و سازمان هاى چپ امکان داشت. اما به دلیل ساخت و پرداختهاى بین الملى به نفع اسلام٬ آماده کردن جامعه براى اسلام توسط شاه٬ با جوﺀ سازى٬ عوامفریبى و انحصار رادیو ٬ تلویزیون و امکانات دولتى براى مهندسى انتخاباتى و تقلب انتخابى توسط ”ملیون“٬ روحانیون و روشنفکران مذهبى و توهم بخشى از چپ به اسلام تصرف قدرت سیاسى از ذهن چپ دور شد و جمهورى اسلامى قیام سال ۵٧ را به نفع خود مصادره کرد. ”ملیون“٬ روحانیون و روشنفکران مذهبى جامعه را بر مبناﺀ اسلام بر پایه هاى نظام سرمایه دارى سلطنتى بنا نمودند٬ سیر قهقرائى کشور را به انتها رساند و آن شد که خود مى بینید. حال پس از گذشت ٣٠ سال میلیونها آزادى خواه و برابرى طلب دوباره به خیابانها آمده اند و با صداى مهیب فریاد میزنند: مرگ بر دیکتاتور٬ مرگ بر خامنه اى٬ زنده با آزادى٬ زنده باد زنان مبارز٬ حجاب اجبارى ملغى باید گردد٬ زندانى سیاسى آزاد باید گردد و دانشجوى مبارز حمایتتد میکنیم. تصاویر خمینى٬ خامنه اى و دگر رهبران جمهورى اسلامى به آتش میکشند.

ما٬ زنان و مردان آزادى خواه و برابرى طلب٬ کارگران و زحمتکشان قیام خود را باز پس خواهیم گرفت. چنان جامعه اى ایجاد خواهیم کرد که در آن نه تنها آزادى هاى بدون قید و شرط بیان٬ مطبوعات٬ اجتماعات٬ احزاب و … رسمى و نهادینه خواهند شد٬ بلکه همچنین اعدام و شکنجه ممنوع خواهند گردید٬ برابرى کامل بدون قید و شرط زنان و مردان در کلیه سطوح حقوقى٬ سیاسى٬ قضائى و اقتصادى تضمین خواهد شد٬ حکومت را از دین جدا خواهیم کرد٬ بیمه تندرستى براى تمامى احاد مردم رایگان خواهد گردید٬ مسکن رایگان ساخته خواهد شد٬ تحصیل را براى تمامى مردم تا سطح دانشگاه با تامین مالى رایگان خواهیم کرد٬ زبان تمامى ملیت ها آزاد خواهد شد و … .

انقلاب تنها جواب به این جهان نکبت و سرکوبِ سرمایه است که فرودستان در اختیار دارند. انقلاب کم درد ترین راه حل در مقابل غده‏ی بدخیم نظام اسلامی سرمایه‏داری ایران است.

سرنگون باد جمهورى اسلامى

زنده باد آزادى

زنده انقلاب