سرنگون باد جمهوری اوباشان اسلامی

دنیا را بر سر جمهوری اسلامی ایران خراب کنیم

جمهوری اسلامی ایران به معنی واقعی کلمه حکومت یک مشت اوباش مسلح اسلامی هست که ۸۰ میلیون انسان را به گروگان گرفته است. این حکومت در روز روشن میکشد، تجاوز میکند، شکنجه میکند، دار میزند، دزدی میکند، جنایت میکند، و خرافه میفروشد. این حکومت میلیونها انسان شریف را که میخواهند نانی به کف آرند تا فرزندانشان گرسنه نمانند را به مرگ تدریجی و به طوفان اعتیاد و فحشا و قتل و تجاوز روزانه محکوم کرده است. تمام مسائل و مشکلات و بلایای اجتماعی نتیجه عملکرد این رژیم قاتل است. 
جمهوری اسلامی نماینده سرمایه داران ایران و جهان هست. اوباشان اسلامی بنا به معادلات کثیف سیاسی بورژوازی جهانی مسلح شده اند و به جان مردم افتاده اند. جمهوری اسلامی رژیم میلیونرها و بیلیونرهای ایرانی و غیر ایرانی هست. طبقه کارگر، جوانان، زنان، کودکان، مردان، انسانها هیچ نفعی در بقای این اوباشان مسلح اسلامی ندارند. هر روز سر پا بودن جمهوری اسلامی مایه مرگ و کشتار و بدبختی و گرسنگی و اعدام و حجاب و اسلام بیشتر برای تعداد هر چه بیشتر مردم است. جمهوری اسلامی با تمام جناح و دسته و تماما باید سرنگون شود، خرد و خمیر شود، و به کنار کذاشته شود.
برای سرنگونی جمهوری اسلامی حزب لازم است. برای سرنگونی جمهوری اسلامی و تهیه یک زندگی انسانی برای مردم ایران حزب یک ضرورت غیر قابل چشم پوشی هست.
برای سرنگونی جمهوری اسلامی و برای برپائی سویالیسم و برای برپائی یک حکومت انسانی به حزب کمونیست کارگری ایران بپیوندید. زنده باد حزب.

حبیب بکتاش

۱۴ دسامبر ۱۲