انواع بدبختی !

یک هفته تمام هوای سرد و بارانی و باد …..و من به خودم میگفتم : عجب بدبختی بزرگی ! این هواهم شورش را درآورده ! دریکی ازهمان روزها چترمان زیرفشارباد شکست و من درفکربودم که این یکی دیگه قابل تحمل نیست . با این وضع بحران اقتصادی جهانی ؛ حالا پول چترچطوری جورمیشود ؟ هنوز ازاین یکی خلاص نشده بودم که یک روز صبح کامپیوترم بدون هیچ اعتراض و مقاومتی سوخت ! بیچاره اسب خوبی بود ؛ البته اسب که چی بگم ؛ چهارسال پیش که تازه آن را خریده بودم ؛ اسب بود . بعدها و آرام آرام تبدیل به خری زحمتکش شد و بعد این اواخر خودم هم نمیدانستم چی هست ؛ به جای شیهه زوزه میکشید . دیگه تصمیم گرفتم ازبدبختی چیزی نگم . ولی میدانستم این هم آخرش نیست . 

رفتم پیش آقا رضای مهندس و گفتم کاری بکن که بدبخت شدم . آقا رضا هم نگاهی کرد و گفت : این که بدبختی نیست ؛ بدبختی یعنی که هنوز بعد از ۵ سال خانه ایی نداری . آن کمپی که تو را فرستادند به تبعید ….آواز هیچ خری را خدا نمیشنود ! گفتم این حرفها را ول کن این اسب مرده ؛ زنده میشه یا نه ؟ بعد از نیم ساعت که نگاه و چکش کرد گفت : اگر۴۰۰ دلار خرج قطعات یدکی نو کنی شاید….! کامپیوتر را به آقا رضا برای تحقیقات کاربردی بخشیدم و تماس گرفتم با کسانی که میشناختم . دکترسعید قبول کرد اسبی نو برایم بخرد و چکش را ماه بعد بپردازم . خلاصه با کمک و تلاش اسد که تبلور ادبیات و هنراست ؛ اسب نو راه اندازی و به رکاب کشیده شد . خوشم میآید ولی فکرچک درراهی که میافتم پشمم میریزه ! با این همه آخربدبختی این هم نیست . البته که برای همه شکل و جنس و سقف بدبختی یکسان نیست وتعریف واحدی ندارد . برای بانکدار و سهامدار و کارتن خواب وگرسنه واپوزسیون و وال استریت و…… داستانش طولانی ست !

چند روزی که کامپیوترنداشتم به جزاخبارروزمره روزنامه ها و رادیول ؛ خبردیگری نداشتم . بعد که برگشتم به دنیای مجازی ؛ دوستی برایم پیام داده بود که کجایی ؟ نکنه واقعا رفتی به زیارت انجمن هابیلیان ؟ منظورش را نفهمیدم تااینکه ازبالاترین لینکی را برایم فرستاد که ارتش سایبری مجاهدین مدعی شده نویسنده مطلب ( ترکیدن بغضی قدیمی ازدست منصورحکمت ) که من باشم ؛ با انجمن هابیلیان رابطه دارد ؛ به ایران میرود و خامنه ای را زیارت هم میکند….. ! موضوع البته جدید نیست یعنی این دستگاه درتمامییت خودش حرف جدیدی ندارد . یادم آمد زمانی که مسعود رجوی درنشستی به وضوح گفت : ما مجاهدین درمقابل رژیم باید مثل خودش باشیم . هربرگی که رژیم زمین زد ما هم باید معادلش را داشته باشیم . مثلا درمقابل انجمن هابیلیان حکومت اسلامی هم باید یک انجمن قابیلیان انقلابی میزدند ؛ ما هم این همه راه تا تهران نمیرفتیم وهمین پاریس قابیلی میشدیم …اساسا چه فرقی میکنه !؟ به هرحال کم کاری مجاهد خلق است ؛ بهشان انتقاد وارد است .

مسعود رجوی گفت :

رژیم میگوید : ولایت فقیه……..ما میگوئیم : رهبرعقیدتی

ولایت فقیه میگوید : انقلاب اسلامی…..رهبرعقیدتی میگوید : اسلام انقلابی

ولایت فقیه میگوید : حجاب اجباری…..رهبرعقیدتی میگوید : حجاب اختیاری !!!

ولی فقیه میگوید : خاتمی…..رهبرعقیدتی میگوید : مریم رجوی

ولی فقیه میگوید : احمدی نژاد……رهبرعقیدتی میگوید : بازم مریم

ولی فقیه میگوید : حفظ نظام……رهبرعقیدتی میگوید : حفظ انقلاب مریم

ولی فقیه میگوید : خانه عفاف حسینی….رهبرعقیدتی میگوید : خانه عفاف زینبی

ولی فقیه میگوید : موی اسلامی پاها……رهبرعقیدتی میگوید : موی انقلابی زیربغل

ولی فقیه : انجمن هابیلیان….رهبرعقیدتی : انجمن قابیلیان

ولی فقیه : سنگ پای قزوین…..رهبرعقیدتی : سنگ پای مشهد

و این داستان ته ندارد . یاد انواع بد بختی ها افتادم ولی بازبا خودم گفتم : این حجم ازبلاهت هم آخربدبختی نیست.

یک هم پیاله قدیمی دارم که خیلی یارغم پرور است . روزی که ازرستوران بیرون زدیم و مطابق معمول خیابان کمی کج بود…… با شوخی بهش گفتم رفقایت را میبینی ؟ نیروهای مجاهد خلق میزکتاب گذاشته بودند و برای پناهندگان لیبرتی پول و امضاء جمع میکردند ؛ به نام مقاومت و مبارزه…..ازامضاها خبردقیقی ندارم که خرج چه میشود ولی پولش را ؛ خبرو تجربه دارم . سعید نگاهی به صحنه کرد و گفت : همیشه توی فکر هستم که بدبختر از چپ اخته شده کیه ؟ ولی هروقت این صحنه ها را میبینیم خیالم راحت میشه که بدبخت و فقیر و شاسکول توی دنیا کم نیست . فقیران شعور و عقل ! به قول انیشتین : ماده ” انتها” دارد ولی بلاهت وحماقت فکری ته ندارد !

اسماعیل هوشیار
اول . دسامبر. ۲۰۱۲
________________________________________
بخشی از لینکهای موجود دربالاترین
http://balatarin.com/permlink/2012/11/23/3203057
</body>

+ – رأی ۳ ۳گزارشnedayesaba۶ روز۱۳۵۳۶۷۷۹۸۶ قبل گفت:
دوست عزیز لطفا توجیه نکنید، که نویسنده مقاله منظورش این بوده است که خط خروج از عراق منصور حکمت غلط بوده است!!! این زبان دیگر!!!! فقط زبان توجیه هست و لاغیر.
+ – رأی -۱ -۱گزارشkafar۶ روز۱۳۵۳۶۷۸۱۰۳ قبل گفت:
ارتش سایبری مجاهد حمله کرد.
+ – رأی ۳ ۳گزارشnedayesaba۶ روز۱۳۵۳۶۷۹۷۵۳ قبل گفت:
ارتش سایبری مجاهد حمله کرد.

شما که معتقد به آزادی بیان هستید، دفاع از خود را ارتش سایبری مجاهدین می نامید؟ یک عمر از فالانژهای سایبری رژیم و غیر و ذالک خورده ایم که دیگر فرار به جلوی دیگران پیشش هیچ است. توجیه، فقط توجیه! حتی با مدرک و دلیل هم توضیح بدهیم، باز با توجیهات بی اساس، سعی میکنید نعل وارونه بزنید.
+ – رأی ۰ ۰گزارشkafar۶ روز۱۳۵۳۶۸۳۶۲۱ قبل گفت:
دوست عزیز ندای صبا، من نویسنده مطلب نیستم. نویسنده خودش سابقا مجاهد بوده و فکر کنم میداند راجع به چی حرف میزند. من این مطلب را از آن جهت پست کردم که به تعلق مجاهدین به باند سیاه باور دارم. مجاهدین نه تنها در روابط درون تشکیلاتی شان به هر دستاویزی چنگ زدند که اعضا و هواداران را در عراق نگهدارند بلکه برای ماندن در عراق از ارتکاب جنایت (کردها و دیگر مردم عراق) ) به نفع صدام حسین تا خوش رقصی جلوی آمریکا و اروپا فروگذار نکردند. سه هزار انسان پاکباخته را به شیوه اصحاب کهف از تمدن و انسانیت بدور نگهداشتن آنهم تنها برای کسب قدرت قدمی از باند سیاه هم فراتر است.
+ – رأی ۳ ۳گزارشnedayesaba۶ روز۱۳۵۳۶۹۹۰۵۰ قبل گفت:
کافر، کافر همه را به کیش خود پندارد!
+ – رأی ۲ ۲گزارشjhan۵ روز۱۳۵۳۷۶۳۱۶۱ قبل گفت:
kaftarجناب
چرا این سایت آزادی بیانی که شما این مطلب را از آنجا آوردی از زدن مطالب نقد و بررسی مقالات مخالف حزب به قول هادی خرسندی کولیگری را نمیزند>؟ جناب گفتار لطفا برو نام اعضای هابیلیان را در گوگل سرچ کن که ببینی نام نویسنده مقاله در ردیف این مزدوران که به ایران هم صفری سیاسی ، زیارتی و سیاحتی داشته اند را ببینی !!!! در کجای این مقاله به سوالات مطرح شده در مقاله هوشنگ اسدیان جواب داده شده است ؟؟؟؟؟ این گونه فرافکنی برای توجیه انگ زدن واقعا بیشرمی میخواهد … اکنون که مطلب افشا شده وزرات اطلاعات در بین اپوزسیون را هم که شنیدیم برو ببین کمی دقت کنیم که رژیم دهها انجمن مثل هابیلیان و دهها فرد مثل سردار مدحی دارد که با ما همراه هستند ووووو اما چه باک ما اگر از سر بریده میترسیدیم در مجلس عاشقان نمیرقصیدیم . این لینک را حتما ببین من که استفاده کردم ….http://lorestan11.com/index.php?option=com_content&task=view&id=393&Itemid=1 .. شاید بی‌دلیل نیست که اینک وزارت اطلاعات رژیم با استناد به نفوذ سردار مدحی در اپوزیسیون، انتظار دارد لحاف اپوزیسیون را بخاطر یک شپش باید بیرون انداخت؛ و مدعی می‌شود بین اپوزیسیون جمهوری اسلامی اتحادی شکل نمیگیرد .هدف از کنفرانس‌های استکهلم، بروکسل و پراگ بوجود آوردن یک اتحاد برای دمکراسی در ایران بوده است. اتحادی که تا به امروز هیچ آثار و نشانی از آن نیست.
+ – رأی ۱ ۱گزارشAshkanjan۳ روز۱۳۵۳۹۵۰۵۲۸ قبل گفت:
جناب گفتار لطفا برو نام اعضای هابیلیان را در گوگل سرچ کن …..

اینها زمانیکه آمریکا به عراق حمله کرذ و پایگاههای مجاهدین را بمباران کرد و سپس کمپ تیف را برای بریده گان روبراه کرد، عده ای وا دادند، عده ای ابراز ندامت کردند و به دامن پاک خامنه ای برگشتند و در این میان، دار و دسته مثلا کمونیست کارگری هم توسط یک «دکتر» که دوست و همکار «حضرت مستطاب آقای داور مدیر بسیار محترمتر تلویزیون رنگارنگ است، روی دست جمهوری اسلامی زد و شکاری بدست آورد و از آن روز تا امروز او را خرج مبارزه با مجاهدین کرده اند.
ول معطلند!
بخش نظرات غیرفعال شده است.
________________________________________
اطلاعات عمومی
مدتی پیش با یکی ازدوستان قدیمی که هنوزکمی با این مجاهدین حشرونشری دارد گپ میزدم و او خاطره جالبی تعریف کرد وگفت : بعد ازمدتها دعوت مجاهدین را برای شرکت درمراسمی قبول کردم و با اتوبوس راهی مبارزه وتفریح شدیم . بعد از ساعتی مسئول مجاهد اتوبوس آمد و گفت : کجایی خواهر؟ چرا ازمقاومت دورشدی ؟ مقاومت به شماها نیازدارد و از این حرفا……نهایتا هم گفت : تو اگه نمیتونی مثل سابق فعال باشی ازهمان داخل خانه هم میتوانی مبارز کنی ! پرسیدم چطوری ؟ گفت : یک آدرس اینترنتی بهت میدهم با یک کد مخصوص ورود به سایت . ما ازاین کدها زیاد داریم و به هرکسی هم نمیدهیم . بعد تو وارد سایت میشوی و مطالب حمایتی ازما را امتیاز مثبت میدهی ! اسم سایت هم بالاترین است . آن خانم خوش ذوق هم جواب میدهد : شما مطمئنی ازاین طریق حتما دیگه به سرنگونی میرسیم ؟ مجاهد خلق هم میگوید : خواهرنمیخواهی کمک کنی ؛ دیگه متلک نگو …..!
ای ی ی ی حیران است !