مجلس قتل اسلامی ۵ روزه صلاحیت رسیدگی به جنایات کهریزک را ندارد !

مجلس فتوای قتل اسلامی اخیرا مضحکه ای مضحکتر از بازیهای انتخاباتی جمهوری اسلامی در رابطه با مسئله کهریزک آغاز کرده است. این مجلس هیاتی با عنوان "کمیته ویژه مجلس پیرامون حوادث بازداشتگاه کهریزک" تشکیل داده که گویا میخواهد راجع به این مسئله تحقیق کند.

 خنده دار نیست؟ جنایتکاران خودشانرا مسئول تحقیقات در باب جنایات خودشان کرده اند. کیست که نداند خود مجلس  تعیین صلاحیت شده و آلت دست کله گنده ها و سیاستگزاران اصلی نظام و شخص خامنه ای نیست یا نداند که مجلس خود در حاکم کردن شرایط غیر انسانی بر زندانها و شکنجه و کشتار زندانیان شریک جرم دستگاه اجرایی و با صطلاح قضایی رژیم است؟ مردم ما خوب میدانند همه جنایاتیکه در سیاهچالها و قتلگاههای  رسمی و مخفی جمهوری اسلامی  صورت گرفته است حاصل کار مشترک مجلس و نمایندگان با قاضیها و دادگاههای رژیم و همکاری نزدیک وتنگا تنگ هر دوی آنها با روسا و فرمانده ها ن نیروهای انتظامی و سپاه و اطلاعات است. ما شاهدیم که عدم استقلال مجلس و دادگاهها از دولت و آلت دست بودن آن اتفاقا این روزها زیر فشار خرد کننده اعتراضات مردمی خود موضوع کلنجار پوچ وبیمایه جناحین غالب و مغضوب خود رژیم شده است. – هر چند اگر مستقل هم بودند در بهترین حالت تنها میتوانستتند مثل همین الانشان در تدوین و کشف و اجرای راههای سرکوب و کشتار و بیحقوقی مردم همکاران خوب و مخلصی  برای همدیگر باشند. –  نتیجه واحد باصطلاح تحقیقات کمیته مجلس با کمیته مشابه اش  در دستگاه قضایی خود درجه سرسپردگی مجلس و قضا و قضات به دولت و رهبری را بوضوح نشان میدهد. اینها از قبل برای رسیدن به نتیجه مشترک به اندازه کافی توجیه و چیز فهم شده ا ند.
مجلسی که نماینده نماهایش علیه اعتراضات کوبنده مردم لایحه قتل ۵ روزه به شور میگذارد، مجلسی که تمام قوانین ضد بشری و وحشیانه حاکمه از کانال تائید فرمالیته فرمایشی آن بر زندگی و سرنوشت مردم جاری میشود، مجلسی که خود مستقیما در جنایات دستگاه قضایی و اجرایی در سیاهچال های رژیم شریک است، مجلسی که گله شعبان بی مخهای حزب اللهی قانونگذارا ش از مجلس بیرون میریزند و برای کشتار محاربین فساد اسلامی عربده کشی میکنند، مجلسی که نتیجه تحقیقات چندش آمیز و تنفر بر انگیزش خود نمونه آشکاری از تجاوز مضاعف به حقوق قربانیان جنایات کهریزک است اصلا و ابدا صلاحیت رسیدگی به این جنایات را ندارد. مجلس قانونگذاران جانی  و جانیان قضایی و اجرایی رژیم بدانند مردم ما اجازه نخواهند داد پرونده جنایات کهریزک و کهریزکها ماستمالی شود. مردم بدانند که کهریزک تنها یک کیس لو رفته از دهها کهریزک خاموش دیگردر طول سی سال تجاوز و سلاخی کل سیستم کشتار نظام سر مایه داری اسلامیست که  جمهوری اسلامی تنها بدلیل حضور فشار سنگین و بی امان افشاگریهای جوانان و مردم ما نتوانست آنرا به محاق سکوت وفراموشی بکشاند. انقلاب دوم ما نه تنها فرصت و اجازه این کار را به جانیان اسلامی نداد بلکه کمر همت بسته است که رسیدگی به جنایات کهریزک را سر فصل گشایش  پرونده دیگرکهریزکهای دهه خونین ۶۰ نیز بکند. جانیان اسلامی را از پاسخگویی به جنایت کهریزک و کهریزکهای دهه خونین ۶۰ گریزی نیست. این را مطمئن باشند
اما رسیدگی به پرونده اعمال جانیان جنایات کهریزک وظیفه و حق مسلم قربانیان این جنایت یعنی خود مردم است. ما وظیفه داریم از این حق نگذریم و نخواهیم گذشت و این پرونده را از چنگال اعمال نفوذ عوامل سیاه و سران سبز جمهوری اسلامی و دمکرات شده های غربی و از پشت درهای بسته ساخت و پاخت و مصالحه جناحین غالب و مغضوب بیرون خواهیم کشید و تمام صفحات سیاه آنرا شفاف و بی ابهام در مقابل افکار عمومی و دیدگان تاریخ باز خواهیم کرد. اگر سران جناح حاکم کهریزک را سمبل جنایات بعد از هولوکاست دهه ۶۰ خود کردند. ما نیز بر آن شده ایم محاکمه آمران و مجریان این جنایت را تا به زیر کشیدن جمهوری جنایات اسلامی به پرچم مبارزاتمان تبدیل کنیم. ما تا همین الان به همت دختران و پسران قهرمانمان و زنان ومردان جنگ عرصه های خیابانی برای ایجاد یک دنیای بهتر در داخل و خارج از کشور توانسته ایم شعله خشم و تنفر از جنایت کهریزک را در خرمن هستی رو به موت جمهوری اسلامی بیاندازیم. این شعله را تا محاکمه مردمی عاملان این جنایت  با قدرت تمام شعله ور تر خواهیم کرد. همه دست اندر کاران این جنایت از آنهایی که دستور انتقال اسیران سربلند ما به کهریزک را صادر کرده اند تا همه آنهایی که این جنایت زیر نظر مستقیم و غیر مستقیم آنها صورت گرفته است و تک تک جلادان و شکنجه چی ها و تجاوزگران فاجعه کهریزک را محاکمه علنی خواهیم کرد. مطمئن باشند هیچ نیرویی نخواهد توانست جلو این اقدام مردمی را بگیرد.
ادمه دارد.
                                            آران رضایی
                                         ۱۵/ ژانویه/۲۰۱۰