آیا دست وپا بریدن وکشتارهای اخیر گذری است به زمان سکوت، یا گذری به اعتراض جهانی!

این دستگاه قرون وسطایی و ضد بشری را باید متوقف کرد تا راه را برای همیشه بر اعدام و نقص حقوق انسانی بست. باید آن چیزی را زندانی کرد، که زندانی به خاطر آن به زندان رفته است. نظام کثیف و آدمخوار اسلامی ایران دوری دیگر از آدم کشی و دست و پا بریدن را وسیعا شروع کرده است و به نسبت چند ماه گذشته ماشین خون آشامش را در قلب زندانها فعالتر نموده و جوانان را به جرم اعتیاد و فروش مواد مخدر به جوخه های دار می کشد. نیروی فاسد انتظامی که برای شکار انسانها تربیت شده اند دسته دسته جوانان را به بهانه های مختلف می گیرند و روانه زندانها می کنند و حاکمان شرع اسلامی احکامهای ضد بشری را در بی دادگاه های خود بر علیه آنها صادر می نمایند و حق حیات را از معترضین می گیرند و حرمت انسانی انسانها را در دستگاههای حکومتی و ادارات دولتی زیر پا لگدمال می کنند. آنها می گیرند، می کشند تا به زعم خود از جامعه زهر چشم بگیرند. امّا با وجود این وحشیگری، مردم ایران بخصوص جوانان به این نمایندگان خدا تمکین نکرده و نمی کنند و در مقابل این جنایات و قوانین کپک زده آنها متعرض تر شده اند. کشتن ستار بهشتی کارگر وبلاک نویس نمونه بر جسته این وحشیگری اسلامی است اما خودِ این جنایتکاران عکس العمل مردم به این جنایت را در جامعه بشری دیدند که کشتن یک کارگر معترض چگونه در یک هفته به یک چهرۀ جهانی تبدیل شد و هم اکنون قتل او زیر فشار آزاد اندیشان جهان برایشان جمع و جور نمی شود. نمایندگان ارگانهای حکومتی از ترس اعتراض مردم مثل اسبهای گاری گردن همدیگر را گاز می گیرند و تا کنون عکس العمل های ضد و نقیضی از خود نشان داده اند.
غلامحسین محسن اژه ای دادستان کل کشور مسئله ای بیان می دارد. رئیس کمیسیون امنیت ملی چیزی دیگری را، رئیس سازمان پزشک قانونی احمد شجاعی در تناقض گویی خود گیر کرده و گفته است که اظهارات بنده تا کنون به درستی منتشر نشده و برداشت نادرستی از اظهارات من شده است. ایشان در مقابل این سوال که آیا ستار بهشتی به مرگ طبیعی یا غیر طبیعی فوت کرده و آیا ضرب و جرح عامل فوت او بوده است؟ توضیح داده این موارد همه در حال بررسی است. اما تا کنون مرگ او را طبیعی اعلام داشته بودند. امروزه ستاد حقوق بشراسلامی ایران چنین موضع می گیرد که در زیر خواهد آمد.
این نشان از قدرت مردم و نشان از انقلاب مردم است که مسئولان این حکومت فاشیستی را در چنین شرایطی قرار داده است. مردم آزادیخواه ایران، قدرت خود را در عکس العمل این جنایتکاران اسلامی ببینید. باید متحدانه تر در هر کجای جهان که قرار گرفته ایم به هر شیوۀ ممکن در ۲۴ نوامبر به خیابانها بیائیم و دست به اعتراض علیه فاشسیم اسلامی بزنیم. صدایمان علیه احکام ضد انسانی اعدام و سنگسار و دست و پابریدن انسانها بلند تر کنیم و اعلام داریم که زندانی سیاسی آزاد باید گردد و این نظامِ قرون وسطایی باید سر نگون گردد. زنده باد انسانیت. محمدامین کمانگر ۱۹ نوامبر ۲۰۱۲

ستادحقوق بشر جمهوری اسلامی ایران پیرو گزارش‌های دریافتی درمورد فوت آقای ستار بهشتی در زمان تحقیق از وی در اداره پلیس، این مسئله را با جدیت کامل پیگیری کرده و خوشبختانه با دستور قاطع و ویژه حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه، تمام ابعاد قضیه تحت بررسی دقیق قرار گرفته است که نتایج این تحقیقات به زودی از سوی سخنگوی قوه قضائیه و سایر مسئولان ذیربط به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
برهمین اساس هر فردی که قصورا یا تقصیرا در این واقعه دخالت داشته، سریع، قاطع و بدون اغماض از سوی دستگاه قضایی مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.