سیاست صریح کمونیستهای انقلابی در دفاع از خلق فلسطین!

ما کمونیستها خیلی شفاف و صریح باید از خلق فلسطین و آرمان و اهدافش برای بدست آوردن مناطق و سرزمین اشغالی شان دفاع کنیم اما، از حماس که یک نیروی ارتجاعی وابسته به و تغذیه شده بوسیله نظام جمهوری اسلامی و حزب الله است، نباید بطور مستقیم یا غیر مستیقم دفاع کنیم. 

کمونیستهای انقلابی باید در نظر داشته باشند که حماس به همان اندازه آتش بیار جنگ ناعادلانه ای که بر خلق فلسطین تحمیل گشته است، که دولت دست نشانده آمریکایی اسرائیل می باشد.

در تقابل دو نیروی ارتجاعی بنیادگرایی مذهبی از یک طرف ( حماس و جمهوری اسلامی) و امپریالیسم آمریکا از طریق دولت دست نشانده اش اسرائیل از طرف دیگر، نباید از یک طرف این جنگ ناعادلانه و ارتجاعی پشتیبانی کرد.

هر گونه پشتبانی از یک طرف این جنگ ناعادلانه به مفهوم ادامه ی این جنگ ارتجاعی و فراموش کردن منافع خلق فلسطین است.

کمونیستها انقلابی ضمن دفاع همه جانبه از آرمان و خواست ملت فلسطین باید بر شکل گیری نیروی سوم و مستقل از بنیادگرایی اسلامی ارتجاعی دست نشانده ی جمهوری اسلامی (حماس) و همچنین مستقل از نظام ارتجاعی سرمایه داری -امپریالیستی جهانی به رهبری آمریکا که اهداف استراتژیکش در منطقه را از طریق ارتش فاشیست دولت ارتجاعی اسرائیل به عنوان بازوی نظامی دولت آمریکا و با همکاری “دولت خودگردان” آمریکایی محمود عباس به پیش میبرد، پافشاری کنند.

برهان عظیمی

نوزدهم نوامبر ۲۰۱۲