ستاربهشتی تهدیدی برای جمهوری اسلامی!!

نامش ستار بود، بهشتی،۳۵ ساله ساکن رباط کریم.یک کارګرساده با مادری پیر ومریض، مادری که ستار ستون خانه اش وتنها امیدش بود. کارګری ګمنام که این روزها دیګر نامش ګم نیست و نه تنها برای هموطنانش آشناست بلکه داستان ایستادګی وشجاعتش ازنقاط مختلف جهان به ګوش میرسد. ستار ناراضی بود همچون میلیونها میلیون ایرانی، از بی عدالتی ها،ظلم وستم ها ودروغها به تنګ آمده بود همچون میلیونها میلیون ایرانی، اما نخواست سرش را مانند کبک در زیر برف پنهان کند و به ګفته خودش پرواز و مرګ با عزت را ترجیح داد به زندګی با ذلت و سر پنهان در برف، او رابه جرم اقدام علیه امنیت ملی! بازداشت وشکنجه کردند و کشتند.
«اقدام علیه امنیت ملی»، برچسبی معروف که این روزها بر پیشانی هرکس که کوچکترین اعتراضی داشته باشد وجرات ابراز آن را چسبانده می شود، یعنی ستار بهشتی امنیت جمهوری اسلامی را به مخاطره انداخته، کشوری را که دولتمردان آن ادعا دارند که یکی ازقدرتها درجهان است.چګونه وباچه اسلحه ای؟ با رهبری کدام ګروه تروریستی وبا کدام امکانات؟! ستاربهشتی امنیت جمهوری اسلامی را با چندجمله اعتراضی در وبلاګش وصفحه فیس بوکش به خطر انداخته بود! جملاتی که این روزها حرف دل اکثر ایرانیان و واقعیت تلخ زندګی آنهاست، جای بسی تعجب است که جمهوری اسلامی با این همه ادعا حتی از چند جمله اعتراضی نیز وحشت دارد وآن را خطری برای موجودیت خودحس میکند. کشوری که رییس جمهورانتصابیش مدعی است درایران هیچکس به خاطر اظهار نظر در زندان نمی باشد، در حالی که اوین وکهریزک هایش پر است از ستارهایی که تنها جرمشان اندکی اظهار نظر است. حکومت متوحش جمهوری اسلامی که با یدک کشیدن پسوند اسلامی و در سایه ولایت فقیه به تمام جنایاتش مشروعیت میبخشد، با وادار کردن شهروندان به حداکثرهمسویی با حاکمیت وباورهای سیاسی و ایدؤلوژیک و به حاشیه راندن و منزوی کردن و خاموش کردن صداهای مخالف و آواهای ناهمساز با توسل به ارعاب وخشونت، سرکوب و زندان واعدام همچنان به پیش می تازد وچهره ننګینش درجامعه جهانی روز به روز منفورتر و منزوی تر می ګردد.
ستار بهشتی تنها وتنها به جرم ابراز عقیده که ازحقوق اولیه هر انسانی در جوامع بشری امروزی است بازداشت شد،به بدترین وجه شکنجه ګردید ومظلومانه کشته شد وهمګان خوب می دانیم که حق او در حکومت فاسد جمهوری اسلامی پایمال خواهد شد چنانچه هم رزمانش را تنها به جرم شهادت بر شکنجه شدنش تبعید کردند وپرونده این جنایت نیز مانند جنایتهای کهریزک و صدها جنایات دیګر با محاکمه کردن چند مامور معذور دون پایه بسته خواهد شد و بانیان اصلی نه تنها مجازات نمی شوند، چه بسا به مانند سعید مرتضوی جنایتکار کهریزک که تشویق و ترفیع هم می ګیرند. اما اطمینان داریم که خون ستارها به زودی به بار نشسته و حکومت ننګین جمهوری اسلامی را ریشه کن خواهد نمود وسرانجام حق این بی ګناهان اعاده می ګردد.
۱۸ نوامبر ۲۰۱۲
ګوتنبرګ