به همت ایران سالیدریتی تورنتو، جمهوری اسلامی هر چهارشنبه افشا می شود

فیلمساز معترض و تبعیدی ایرانی، یوسف اکرمی اخیرا فیلم کوتاهی از کارهای بسیار عالی و بزرگ دوستان پیگیر “ایران سالیدریتی” در تورنتو کانادا تهیه کرده است. در این فیلم کوتاه با کار بزرگ این دوستان عزیز آشنا می شویم. هر چهارشنبه مردم بزرگترین شهر کانادا، با جمعیتی نزدیک به ۵ میلیون نفر، در مرکز این شهر با چهره کریه و خونخوار یکی از وحشی ترین حکومتهای تاریخ آشنا می شوند. هیچ جنایتی از این رژیم بدون سر و صدا و بدون افشاگری در پر رفت و آمدترین مرکز یکی از شهرهای بزرگ جهان اتفاق نمی افتد. هر هفته عکس کارگران زندانی، عکس زنانی که در انتظار اعدام و سنگسارند، عکس هنرمندانی که بخاطر بیانشان به اعدام و ترور تهدید می شوند بالا می رود. مردم بسیاری که برای مسافرت از سراسر جهان به تورنتو سفر می کنند و از جمله صدها مسافر از ایران که برای دیدار آشنایانشان به تورنتو سفر می کنند، با کارهای این عزیزان روبرو شده و آفرین می فرستند. جمهوری اسلامی را باید در سراسر جهان مثل عزیزان ایران سالیدریتی در تورنتو بطور دائم افشا کرد.
این انسانهای بزرگ را بشناسید: یدی محمودی، معصومه اکبری، گیتی موسوی، امیر زاهدی، پیشرو علی پور و هزاران و هزاران انسان شریفی که با ابراز همدردی، با امضا گذاشتن زیر طومار اعتراضی بر علیه رژیم سنگسار و اعدام، با اهدا کمک مالی برای ادامه کاری ایران سالیدریتی، با گوش دادن به سخنان این انسانهای بزرگ و عزیز و با دهها راه و متد دیگری که به اشاعه اهداف ایران سالیدریتی کمک می کنند. اینها امید مردم ایران و امید زنان و کارگران و جوانانی هستند که زندگی شان زیر چکمه های ارتجاع اسلامی تباه شده است.
من کار این دوستان و انسانهای بزرگ و عزیز را در فیسبوک دنبال می کنم. عزیزانی که در فیلم یوسف اکرمی هستند، فقط تعداد بسیار کمی از دهها کس هستند که یدی محمودی را هر هفته کمک می رسانند تا صدای اعتراض مردم ایران را به گوش میلیونها نفری برساند که آشنائی چندانی با جمهوری اسلامی ندارند.
ایران سالیدریتی شایسته بیشترین حمایتهاست. زنده باد این دوستان و زنده باد کارهای بزرگ آنها.

لینک فیلم یوسف اکرمی:
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151338418586802

لینک صفحه فیسبوک ایران سالیدریتی در تورنتو:
http://www.facebook.com/IranSolidarityToronto?fref=ts

٩ آبان ١٣٩١
rashid.yousefi@yahoo.com
http://rashidxan.wordpress.com/