گذری کوتاه به دیارِ چابهار، ایلام، آذربایجان شرقی و کوچ ثروت به سوریه!

نظام اسلامی ایران زندگی بیش از هفتاد میلیون ایرانی را در سخت ترین شرایط و فلاکت بار ترین موقعیت به گروگان گرفته است. برای جلو گیری از اعتراضات مردمِ کارکن هر نوع اعتراض را سیسماتیک  سرکوب می کند، سر کوب سیتماتیکی که فاکتور تعیین کننده در ایجاد و بقای چنین شرایط فلاکتباری است.

                                         چابهار

 در آن گرمای گرم نه یخی است. نه آب کافی و سالمی برای نوشیدن. نه کفشی بپا و نه جامه ای بر تن هزاران انسان مثل مرده های  متحرک  در لباسی پاره پاره و بی شکل  در هم می لولند تا بهر شیوۀ ممکن زنده بمانند. چند جمله ای از عباس، ام ، اهل چابهار که مدت ۱۲ روز است به کشور آلمان پناه آورده است.

او می گوید مردم این شهر سنی  و  شیعه یعنی مسلمان هستند ولی همه از فقر و بیکاری و گرسنگی  و بی آیندگی علنا به خدا و پیغمبر فوش می دهند و همۀ  امامان  را در زمین می لرزانند.

اکثریت در فقرِ فقر و در نبود کامل زندگی می کنند.  اقلیتی هم میلیاردر که با هیچی سیر نمیشوند.

دولت اساسا به این منطقه  و مردمِ این منطقه اهمیتی نمی دهد. آب لوله کشی  درست  و حسابی در بسیاری از مناطق این شهر نیست.  حاشیه نشین های شهر اصلا آبی برای خوردن ندارند. اصلا این انسانها را آدم حساب نمی کنند بارها به این مسئله اعتراض شده است در عین اعتراض مسئولین وعده و وعیدهایی می دهند  مردم را در حالت انتظار نگه می دارند  ولی بعد از اعتراض، مردمِ ساده دل ماهها و سالها  انتظارمی کشند اما کسی جواب گو نیست.

مردمی  فراموش شده در نظام سرمایه داری اسلامی ایران! عموی ما همیشه می گوید نه دینی وجود دارد و نه پیغمبری که دینی را آورده باشد. آنچه بوده  زور بوده، و آنچه هست زور است. آب زور هم سر بالا می رود!

از فحشا بگویم بسیاری از دختران  چه دانشجو چه مدرسه ای درس و مشق را ول کرده اند یا در شهر خودمان یا به شهرهای دیگر می روند این کار را می کنند تا خرج خانواده را در بیاورند.  شماها   باور نمی کنید،  ولی باور کنید،  چندین زن را فقط و فقط به خاطر  دزدیدن  نان گرفته اند. نان خشک و خالی، نان خالی. چون هیچی ندارند.  پس از این واقعه درد ناک ما جوانان شهر خواستیم به انبارهای دولتی حمله کنیم و همه را به مردم بدهیم ولی متأسفانه آخرین قرار ما لو رفت.  اگر کسی می خواهد حکومت اسلام را خوب بشناسد فقط سری به حاشیه نشینهای شهر ما بزند تا به بهترین وجه  هم اسلام و هم عدالت اسلامی برایش تفهیم شود.

استان ایلام

 مردم  این استان در خود کشی  در ردۀ اول  استانهای  ایران قرار دارند، آنهم در زیر سایۀ  شوم نظام اسلامی ایران خود کشی  به علت فقر بیکاری و بی آیندگی خود کشی بعلت نبودن فضای آزاد انسانی! و اکثرا این خود کشیها در میانِ جوانان این منطقه رخ می دهد.  در این  استان ششصد هزار نفره  در سال گذشته ۱۲۰۰ نفر دست به خود کشی زده اند! ۱۲۰۰ انسان از زندگی بیزار و مردن را بر زندگی ترجیح داده اند؟

 جریان را از زبان داریوش قنبری نماینده مجلس بشنویم که در دو هفته گذشته ایلنا به سخنان ایشان اشاره می کند.

بیکاری باعث شده تا جوانان دست به خود کشی بزنند. او اضافه می کند که سفر اول هیئت دولت قرار بود یکصد قطعه زمین برای کار  در اختیار جوانان قرار دهند وپالایشگاهی برای اشتغال جوانان تأسیس شود. !!؟؟

 سفر دوم  هیئت دولت قول دادند تا هشت  کارخانه  بزرگ در ۸ شهر این استان بسازند.!!؟؟

سفر سوم هیئت دولت به جوانان قول  اهداء وامهای قرض الحسنه را دادند و گفتند هر یک از جوانان می توانند تعدادی گاو و گوسفند را خریداری کنند و به کار مشغول شوند.!!؟؟  این بزرگترین توهین به مردم، مخصوصاً جوانان این استان است.

                                                 آذربایجان شرقی

“مسئولان می آیند سر می زنند دروغ می گویند و می روند” این گفته یکی از  زلزله زدگان آذربایجان است.  به نقل از خبر نگار تلویزیون  منو تو ۱٫  پس از گذشت دو ماه  و چند هفته هنوز مردم در سرمای سرد این منطقه در میان چادر بسر می برند و هنوز نظام کثیف اسلامی برای  این مردم کاری جدی ای انجام نداده است. با شروع  سرما و ریزش برف و باران دو مسئلۀ  مهم  برای مردم حیاتی است و گریبانِ بخصوص  مردمِ  روستاها را گرفته است.  دراین فصل از سال  و در این بی امکاناتی مردم روستاها دیگر نمی توانند  در بیرون نانی بپزند و خریدن نان از شهر به معضل دیگری برای بسیاری از روستائیان تبدیل شده است. مسئله دیگر، مسئله  بهداشت است(حمام و دستشویی) مخصوصاً شستشوی بچه ها، در این رابطه هزاران نامه از طرف مردم به مسئولین حکومتی نوشته شده امّا کسی جوابی نخواهد داد چون خود وخانواده هایشان مشکلاتی ندارند. با وجود این مسائل مهم  و حیاتی ساختمان سازی  هنوز در حد صفر است.  درمان و بهداشت جدا از کمکهای داوطلبانه مردمی در حد صفراست.

 آنچه که صد در صد درست است. وعده وعید،  قول و قرارهای  دروغین  مسئولان رژیم  اسلامی است که مردم  دیگر نه به آنها باوری دارند و نه اعتمادی.

                                      ده میلیارد دلار به حکومت اسد؟         

با وجود این اوضاع متأثر کننده در ایران، حکومت ضد انسانی اسلامی  سه هفته پیش  به قول روزنامه تایمز مبلغ ده میلیارد دلار به رژیم بشار اسد جهت سرکوب مردم بپا خاسته سوریه کمک  کرد.

اگر نیمی از این پول خرج مردم مناطق نامبرده می شد مردم نه دست به خود کشی می زدند و نه کسی  فقط و فقط  بخاطر زنده ماندن دست به تن فروشی می زد.

حکومت سوریه سپر بلایی  برای  نظام اسلامی ایران شده است در نتیخه  نظام اسلامی تحت هر شرایطی  به رژیم بشاراسد برای ماندن و برای سرکوب کردن مردم بپا خواسته سوریه کمک می کند  پرداخت حقوق ماهانه  کارمندان دولت سوریه فقط  یکی از شرایطی است که رژیم اسلامی متعهد شده است، آنهم  در شرایطی که مردم ایران در فقر مطلق زندگی می کنند. صدها هزار کارگر ماهها است حقوقشان پرداخت نشده است. مردم بخصوص جوانان در فقر و بیکاری  و بی آیندگی همچنان در بالا اشاره شد خود کشی می کنند.

نظام اسلامی عامل و  تولید کننده فقر و فحشا و بی کاری و جنایات است. هرچه زود تر این نظام قرون وسطایی  سر نگون گردد، کشتار کمتر، قتل و خون ریزی کمترو بی آیندگی و خودکشی  از جامعه رخت بر خواهد بست و همراه آن  همه این  معظلات به زباله دان تاریخ می پیوندد.

زنده باد انسانیت. محمدامین کمانگر  پنجشنبه ۱۸ اکتبر ۲۰۱۲