بزودى شکستهاى بیشترى را از جمهورى اسلامى شاهد خواهیم بود

شایعات و واقعیتهاى زیادى در جریان است و دهن به دهن بین مردم رد و بدل میشوند . هر روز شاهد شکستهاى بیش از پیش و فرار سران جمهورى اسلامى خواهیم بود . این سیر فرار و" فرارى دادن " سرمایه هاى ایران (منطور دزدیهاى بى در و پیکراست) چند سالى است که شروع شده است . آنهایى که یکخورده فهیمتر از کله شق ها هستند دارند حساب کارشان را مى کنند . عده اى در ونکوور کانادا با ١٠ میلیون پول آمده اند که بیزنسى باز کنند و عده اى هم در لبنان زمین و خانه خریده اند که در زمان مساعد به برادران حزب الله بپیوندند .

اما شایعات . گویا همسر خامنه اى و همسر مجتبى و یکى از نوه هاى خامنه اى به روسیه فرار کرده اند . از طرف دیگر پسر خمینى گفته این وضع دیگر برایش قابل تحمل نیست و به عراق ( شاید نجف ) برود . پسر رفسنجانى مهدى به اروپا فرار کرده و یک کیف پر از اسناد و مدارک دستش است که اگر باند رفسنجانى به خطر افتد ، اکبر رفسنجانى گفته همه مدارک را افشا خواهد کرد . و جمهورى اسلامى هم از حزب الله لبنان و هوگوز چاوز و سازمان اطلاعات روسیه کمک گرفته که ایشان را ترور کند . 

اما اینکه شایعه نیست اگر متن استعفاى روح الله حسینیان را خوانده باشید که اقرار به شکست خود کرده است ، واقعیات بیشتر روشن میشود . 

کدام دیکتاتور در تاریخ مادام العمر بوده و به زباله دان تاریخ نرفته است . جمهورى اسلامى باید شکست خودش را در مقابل مردم بپذیرد . خیلى از فاکتورها عوض شده است و نمیشود که این انقلاب را با انقلاب ١٣۵٧ مقایسه کرد.

جمهورى اسلامى هیچ راهى برایش نمانده که به حاکمیت دیکتاتوریش ادامه دهد . یا باید خود را تسلیم اراده غرب کند و به تغییر رژیم از بالا و فدا کردن "اصل ولایت فقیه" گردن گذارد و جا را براى اپوزیسون طرفدار نظام خالى کند  یا باید تسلیم ارده مردم شود و با یک انقلاب از پائین و راستین مردم حاکمیت را بدست بگیرند .

اما این براى بوژوازى جهانى گران تمام خواهد شد . سرمایه دارى از درون حاوى ویروسهاى فحشا ، دزدى و ارتشاء ، اعتیاد و قاچاق مواد مخدر ، ارتش و نظام سرکوب ، طرفدارى از مذهب ، قومیت ، سرکوب کارگران و گرده از گردن کارگران کشیدن و غیره است . اگر بورژوازى غرب میلیاردها دلار خرج کرده باشد و میلیونها انسان را به کشتن داده باشد ، مثل یک شعبده باز که یک کبوترى را از آستین بیرون مى آورد یک موسوى یا یک مسلمان کروات زده  را از جعبه بیرون مى آورد که کمونیستها و چپها سر کار نیایند .

آنها پول و سرمایه دارند ، ستلایت و رادیو تلویزیون دارند ، رسانه ها یى مثل صداى آمریکا ، بى بى سى ، رادیو فردا و سى ان ان دارند و غیره ، اما چپها به غیر از صف متشتت خود و پشتیبانى مردمى چیز دیگرى ندارند . 

اگر حکومتى شانس به قدرت رسیدن در ایران را داشته باشد ، اولا باید جمهورى اسلامى را سرنگون کند و دوم باید به چند بند ابتدایى " حقوق بشرى " گردن نهد .

برابرى زن و مرد

لغو مجازات اعدام

آزادى تمام زندان سیاسى و فعالیت احزاب و نشریات

آزادى مذهبى ( داشتن مذهب یا لا مذهبى ) مرگ بر خدا و رسولش

آزادى زبان مادرى براى اقلیتهاى قومى

به امید آنروزى که همه کارگران ، زنان ، جوانان ، دانشجویان ، اقلیتهاى مذهبى و قومى در ایران آزاد گردندند . و با نیروی مردم از سرمایه دارى جهانى و جمهوری اسلامى دفع شر گردد . حزب کمونیست کارگرى با اتکا به نیروى مردم سرکار بایید و دولت شوراها ( جمهورى سوسیالیستى ) سر کار آید . هر وقت مردم اراده کردند نمایندگان خود را عزل یا نصب کنند . 

سلیمان سیگارچى 

٩ ژانویه ٢٠١٠