سیرتکاملی فرقه مجاهدین خلق : دیروز- مرگ برآمریکا،بنام خدا وخلق قهرمان. امروز بنام ناتوودولت آمریکا

بنام خدا وبنام ارباب قهرمان
سیر تکاملی سازمان مجاهدین بسیارجالب وشگفت انگیز است. این سازمان از فلسفه اسلامی – ضد آمریکایی گری شروع کرد. مستشاران آمریکایی را ترور کرد. طرفدار خمینی وحکومتش شد.
از خمینی میخواست قول بگیرد که قائله کردستان را در عرض یک هفته تمام کند.خمینی اجازه نداد.
با ارتش خمینی با صدام امریکایی جنگید
دوسال بعد در کنار ارتش صدام با خمینی دجال میجنگید.
سازمانش را در عراق نگهداشت تا ارتش آمریکا در جنگ با عراق بر سر هوادارانش بمب بریزند.
در اشرف ماندند تا مالکی قصابیشان کنند.
چندین سال است که دارند با صدها میلیون دلار در دولت آمریکا لابی گری میکند وبالاخره موفق شد تا ارباب جدیدش (دولت آمریکا-سیا، پنتاگون) رحمی به حالش کنند وآنان را از لیست تروریستی در آورند. این یک توافق دوطرفه است. مجاهدین قول دادند که دیگر هیچ حرکتی بضرر دولت امریکا نکنند واگر کردند پشیمانند. آمریکا اینروزهاودر آینده نزدیک ممکن است به مجاهدین خیلی محتاج باشد.
انقلابات وسرنگونی رژیمها درمنطقه در پیش است. اخوان المسلمین تا یکسال پیش جزو سازمان تروریستی دولت امریکا بود. امروز رهبر این نیروی تروریستی سابق (مرسی مسلمان) دوست آمریکا است. وکارش این است که انقلاب را سرکوب واسلامی کند. در لیبی ، تونس ،سوریه انقلابات دارد حکومتهای جنایتکار را سرنگون میکنند. نیروهای اسلامی طرفدار ناتو وپنتاگون دارند این انقلابات را یکی بعد ازدیگری اسلامیشان میکنند.
اینجا است که نقش مجاهدین در انقلاب ویا سرنگونی رژیم اسلامی بسیار موثر خواهد بود. مجاهدین در ایران برای دولت آمریکا نقش اخوان المسلمین در مصر را بازی میکنند. با این تفاوت که دولت امریکا از قبل اینان را برای ساختن یک حکومت دمکراتیک- اسلامی آماده دارد. دیگر لازم نیست مانند مورد مصر،لیبی،تونس وسوریه بعداز جنبش سرنگونی تازه با اینان کنار بیاید.
اینان در نیویورک وواشنگتن گوش بفرمان نشسته اند ومنتظر دستور ارباب میمانند تا آنان را برای رهبری یک حکومت اسلامیک – دمکراتیک در ایران همراهی دهند. بوی الرحمان حکومت جمهوری اسلامی به مشام همه رسیده. مجاهدین دارند کم کم از فاز جوک، آواز، ویلون ،سنتور دوباره به فاز نظامی ، تانک ،فانتوم ویک حکومت سکولار- اسلامی تغییر ریل میدهند.
این بازگشت به قدرت واسلحه خودش یک نوع تکامل اسلامی – ناتویی است.
سیرتکاملی آینده مجاهدین فعلا نامعلوم است. آیا مجاهد مانند طالبان والقاعده ، در آینده،مورد غضب ارباب قرار خواهند گرفت. باید منتظر ماند.
مجاهدین برای جلب توجه ورضای خاطر ارباب، با رضا پهلوی چیها،جنبش سبزیها ،اصلاح طلبان حکومتی وملی گرایان وقوم پرستان در رقابت است وبرای یک سناریو سیاه در جامعه ایران از هر وقت آماده ترومطیع تر بنظر میرسد. تا ارباب با کدام مهره شروع واقدام کند باید منتظر ماند.
اما انقلاب مردم وآگاهی انقلابیون و شناساندن ضد انقلابیون وسناریو سیاهیها به مردم انقلابی ،میتواند بموقع تمام نقشه های شوم یک جامعه سناریو سیاهی نظیر سوریه ،عراق،افغانستان،مصر،لیبی و تونس را خنثی کندو جامعه ای آزاد که در آن مردم آزاد ،آینده وسرنوشت خودرا تعیین کنند بر قرار سازند. بایستی دسیسه های ضد بشری این فرقه اسلامی را افشاء،عقیم وخنثی کرد.