یک نکته در مورد جواب “ضد امپریالیستی” آقای صارمی به مینا احدی

جناب صارمی در جوابی تقریبا بی سر وته به مقاله مینا احدی اعلام داشتند که چرا مینا تریبونال گفتند ویا دادگاه دوم گفتند ومقداری از این موارد که راستش من چیزی از این مقوله دستگیرم نشد.
اما یک چیز از جوابیه ایشان بسیار واضع بود و آن مواضع بسیار “ضد امپریالیستی” ایشان واینکه مینا احدی ضد امپریالیست نیست. چون مثلا آقای اخوان در تریبونال سمتی دارد وغیره و ذالک.
بعد ایشان مینا را حواله دادند به اعتراض انقلابی مردم امروز تهران واز مینا خواستند که از این اعتراض انقلابی یاد بگیرند.
به جناب صارمی عزیز پیشنهاد میکنم بیخود خوشحال نباشید. این اعتراض بخاطر کاهش ارزش ریال بود. کاهش ارزش ریال بخاطر تحریم مستقیم امپریالیست آمریکا ودیگر امپریالیستها بود که اقتصاد ایران را کاملا تحریم کردند.
آیا پشتیبانی از این تظاهرات در حقیقت چراغ سبز دادن به امپریالیست نیست؟ آیا ما باید از اعتراضی حمایت کنیم که امپریالیست عمدتا بانی آن است.؟
اگر شکی در اینمورد دارید میتوانید با حزب دو سه نفره “ضد امپریالیست” طوفان ویا با سازمان راه کارگر –شاخه شالگونی هوادار آخوند منتظری مترقی ویا از اشرف چریک ، که این همگی تریبونال را ضد امپریالیست ندانستند ومحکومش کردند، سوال کنید. شما قبل از اتخاذ موضعی این چنینی حداقل با دیگر ” ضد امپریالیست” ها مکاتبه ومشاوره کنید وبعد موضع گیری نمایید.
تظاهرات مردم امروز طهران رابطه مستقیم با تحریمهای امپریالیستها دارد وشاید بیشتر از تریبونال لندن. دانسته باشید
مجید آذری