پاسخی به خانم آنه ته مولر سخنگوی حزب سبز آلمان

سیاست مماشات با سازمانهای اسلامی و همکاری با مسجد امام علی در هامبورگ٬ که سرنخ آن در دست حکومت اسلامی ایران است٬ افتضاح کامل است. به این سیاست خاتمه دهید! 
روز چهارشنبه ۱۹ سپتامبر در روزنامه تاتس مطلبی را خواندم که در آن در مورد مسجد امام علی و نقش این مسجد در بسیج تعدادی از ” مسلمانان” برای حضور در راهپیمایی روز ” قدس” در برلین نوشته و آنجا تصریح شده بود که طبق اخبار سازمان مدافع قانون اساسی آلمان این مسجد مخارج سفر ۹۰ نفر را به برلین پرداخته که در این راهپیمایی مهم جنبش اسلامی که به فراخوان خمینی رهبر جنایتکار حکومت اسلامی هر ساله برگزار میشود٬ شرکت کنند. این موضوع اکنون روی میز سنای هامبورگ و همه سیاستمدارانی قرار گرفته که با رفت و آمد به این مسجد و عشوه گری در مقابل امام و مزدوران حکومت اسلامی٬ از دیالوگ با مذاهب حرف زده و عملا بدنبال این سیاستها ٬ قراردادی با اینها و نمایندگان سازمانهای اسلامی امضا کردند که نقش اینها در آموزش وپرورش را بیشتر کرده و به این تشکلهای ارتجاعی و سر سپرده به جنبش کثیف اسلامی٬ لقب نماینده ” مردم مسلمان” را داده به آنها پول و امکانات اجتماعی میدهند که ” تدریس اسلام” در هامبورگ را سازمان داده و دخالت ونقش بیشتری در زندگی مردم بازی کنند. دولت محلی در هامبورگ این قرارداد را با سر و صدا و با شوق و ذوق به عنوان همکاری و دیالوگ و کمک به انتگراسیون و … به افکار عمومی فروخت.
سازمانهای اسلامی به ازای گرفتن امکانات مادی و معنوی٬ کاغذی را امضا کردند که در آن قول دادند از خشونت وتبعیض علیه افراد بدلیل تعلق ملی و یا مذهبی و جنسیتی و .. دفاع نکنند. چهار روز بعد از امضا این قرارداد ٬ شاید با همان پولی که از سنای هامبورگ گرفتند ۹۰ نفر را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس روانه برلین کردند و این بار دست دوستان آلمانی خود را در حنا گذاشتند.
حالا سوال رسانه های آلمانی از سیاستمداران و مسئولین محلی در هامبورگ اینست: آیا اینها همان کسانی هستند که قرار است با آنها معاملات بیشتری انجام داده و یک قرار داد با آنها امضا کرده اید که در آن نوشته شده است: “تحقیر و خشونت و تبعیض بدلیل محل تولد و یا اعتقاد و یا وابستگی مذهبی باید از بین برود. ”
این سوال که چرا مسجد امام علی و جماعت اسلامی وابسته به نهاد” شورا” که اسم مخفف ائتلاف چند سازمان اسلامی است٬ در این میتینگ شرکت کرده و بسیج کرده و پول داده اند٬ سوالی است که خبرنگار از آنه ته مولرنماینده حزب سبز آلمان که اتفاقا خیلی برای این نوع همکاری با اسلامیها سینه چاک میکنند٬ نیز می پرسد٬ و پاسخ او به این سوال اینست : “من به این سوال پاسخ راحتی پیدا نمیکنم که بدهم.” خیلی ممنون! به اسم سیاستمدار و نماینده رای مردم با نمایندگان فاشسیتهای اسلامی همکاری میکنید و وقتی گند فقط یک نمونه از کار آنها بالا می آید خیلی راحت میگویید جواب راحت وساده ندارم!!!
اما من به این سوال پاسخ بسیار روشنی دارم. خانم مولر شما و همکاران شما میدانید که مسجد امام علی وابسته رسمی به حکومت اسلامی ایران است. این مسجد در قلب هامبورگ نه فقط به ترویج ایدئولوژی منحط اسلامی مشغول است در کنار آن جاسوسی و اعمال فشار علیه مخالفین حکومت اسلامی و ایفای نقش بازوی حکومت فاشیست اسلامی در آلمان را نیز به عهده دارد. این مسجد و همچنین سفارتخانه رسمی حکومت اسلامی از زندگی امثال من مخالفین حکومت فاشیست اسلامی خبر و گزارش تهیه میکند جاسوسی میکند و اطلاعات برای سپاه پاسداران میفرستد تا ترور سازمان دهند و فضا سازی کنند. طبعا برای شما و همکاران سیاستمدار شما٬ ترویج اسلام و خشونت علیه زنان٬ ترویج شریعه و دفاع از حکومت اسلامی ایران٬ دفاع از سنگسار و اعدامهای خیابانی و یا جاسوسی علیه مخالفین و مردم منزجر از حکومت اسلامی زیاد مهم نیست٬ اینها ربطی به جامعه آلمان ندارد. برای شما مهم نیست وقتی این مسجد طرف حساب شما میشود و اجازه می یابد تدریس اسلام در مدارس را سازمان دهد چه جانوران خطرناکی را بجان فرزندان خانواده های فراری از دست جنبش اسلامی می اندازید و تا چه حد علیه حقوق انسانی٬ حقوق کودکان و بقول خودتان انتگراسیون کار میکنید٬ برای شما مهم همکاری و مماشات با این جنبش٬ ادامه سیاست مماشات با حکومت اسلامی ایران٬ ادامه سیاست دخالت مذاهب مختلف و از جمله اسلام درآموزش وپرورش آلمان و و احیانا جلب و جذب آرا در انتخابات های آتی از سوی تعدادی از مدافعین این سیاستها است.
حالا که اولین فعالیت ” مخفی” این نهاد را ظاهرا به دلیل سوال نهاد مدافع قانون اساسی روی میز خود می بینید٬ لکنت زبان گرفته و حتی این عمل را یعنی شرکت در راهپیمایی که ترویج نفرت میکند و به نفع جنبش اسلامی است٬ را محکوم نمیکنید٬ هنوز قرار است در این مورد نیز دیالوگ کنید. برادران اسلامی که ما می شناسیم ید طولایی در دروغ گفتن و سر شما شیره مالیدن دارند اینرا نیز راست و ریس خواهند کرد. مهم اینست که پروژه مهم هامبورگ و مماشات و امتیاز دادن به سازمانهای اسلامی ضربه نخورد.
در سایت این مسجد٬ دیدم که در مراسم جشن پنجاه سالگی این مسجد در روز شنبه ۲۵ اوت ۲۰۱۲ نماینده سنای هامبورگ و افراد و سیاستمداران زیادی سخنرانی کردند و آیت الله اشتاین باخ که در کاسه لیسی حکومت اسلامی ایران آوازه شهرتش بسیار زیاد است در آنجا مجددا از همکاری و دیالوگ و رابطه فلسفه و اسلام داد سخن داد و در نهایت امام مسجد سخنرانی فرموده و از دیالوگ و همکاری حرف زدند. اگر فقط به یک نهاد ایرانی مخالف جمهوری اسلامی اجازه داده میشد در آنجا سخنرانی کند و از اعدامها در ایران و از سنگسار و جدا سازی جنسیتی و وضعیت هزاران زندانی منتظر طناب دار حرف بزند٬ این مجلس عیش و نوش شما با نمایندگان فاشیسم اسلامی برهم میخورد. من از شما میخواهم که در مورد این همکاری خطرناک با نمایندگان حکومت اسلامی ایران و سازمانهای اسلامی ٬ بطور جدیتری فکر کنید و این سوال را زیر فرش نکنید.
اکنون البته سوال در مورد اینست که مسجد امام علی ۹۰ نفر را به برلین فرستاده و در جلساتی که ظاهرا به عنوان دعا و عبادت به افکار عمومی آلمانی معرفی میکنند٬ برای شرکت در این راهپیمایی تبلیغ شده و اینرا خبرچینان خودتان به شما اطلاع داده اند٬ طبعا برای این خبر چینان مهم نیست در همان مسجد زن و مرد باید جدا باشند٬ زنان باید حجاب داشته باشند و به زنان یاد میدهند که از دوران کودکی حجاب داشته باشند و اگر از همسران خود کتک خوردند دم نزنند و اگر بیمار شدند امام برای آنها آیه میخواند و فوت میکند و پول میگیرد و … ازدواج کودکان دختر زیاد بدنیست و .. من میدانم برای خبرچینان نهاد مدافع قانون اساسی اینها جزو فرهنگ این مردم است و احتیاجی به خبر دادن نیست اما این یکی را بالاخره خبر داده اند.
به شما خبر دادند که اسلامیهای رادیکال دوش به دوش فاشیستهای آلمانی این راهپیمایی را انجام میدهند و برای نابودی اسرائیل از نقشه جغرافیا شعار دادند و این در آلمان برای شما دردسر ساز است بدلیل اعتراض دولت اسرائیل و اینرا بهمین دلیل هم که شده جدی تلقی میکنید. این بار هم چنین بود و راهپیمایی با حضور اسلامیها و نئو فاشیستهای آلمانی برگزار شد. و البته علیه آتئیتسها و مخالفین حکومت اسلامی نیز و زنان نیز شعار داده میشود اما همانطور که گفتم شما سیاستمدار !! هستید اینها ظاهرا موضوعات جزیی تر این نوع فعالیتها است.
” ما باید با سازمانهای اسلامی در این مورد صحبت کنیم و از آنها بپرسیم برای اینها قرار دادی که امضا کرده اند در عمل به چه معناست؟خانم مولراینرا به خبرنگاران پاسخ میدهد و میگوید ” ما هنوز خیلی کار داریم با اینها” آنها یک ملاقات با مسئولین نهاد ” شورا” گذاشته اند تا در این مورد با آنها صحبت کنند.
همچنین سنای هامبورگ نیز در این مورد صحبت کرده و نماینده اش گفته انتظار ما اینست که اینها بر مبنای قرار داد امضا شده با ما رفتار کنند. !!
دولت آلمان و سیاست همکاری این دولت با سازمانهای اسلامی ٬ تا همین امروز موجب لطمات جدی به مردم فراری از کشورهای اسلام زده بوده و نقش و موقعیت سازمانهای اسلامی را در آلمان بسیار بیشتر کرده است. تشکیل کنفرانس اسلام با سازمانهای اسلامی و دخالت آنها در امر ” انتگراسیون” ٬ اعطای لقب ” نماینده مردم مسلمان” به این سازمانهای ضد انسانی و ارتجاعی٬ زدن مهر ” مسلمان” به پیشانی همه فراریان از ایران و عراق و افغانستان و سودان و … و اکنون بستن قرارداد با این سازمانها برای اجازه دادن به آنها در دخالت رسمی و قانونی در امر آموزش وپرورش همه و همه قدم هایی است که این دولت برمیدارد و همه اینها به نفوذ جنبش کثیف اسلامی در آلمان کمک میکند. نمونه مسجد امام علی یکی از همین نمونه ها است.
از خانم مولر و سناتورهای هامبورگ و سیاستمداران آلمانی دعوت میکنم سری به سایتهای اینترنتی جوانان ایرانی و مردم معترض به حکومت اسلامی بزنند و ببینند که امامانی که اینجا با احترام از آنها دعوت به وراجی در مورد رابطه فلسفه و اسلام میکنند در ایران بدلیل ٣٣ سال جنایت و انسان ستیزی آشکار٬ چگونه مورد نفرت مردم هستند اینها جرات نمیکنند بدون محافظ حتی به خیابان بروند. همین هفته گذشته در یک شهر در ایران آخوندی که به دو دختر تذکر داده بود حجابشان را رعایت کنند چنان کتک خورده که سه روز در بیمارستان بوده است.
همکاری با نمایندگان حکومت اسلامی در آلمان در عین حال مقابله با این جنبش عظیم علیه حکومت اسلامی است. به این جوانب نیز بهتر است سیاستمداران آلمانی فکر کنند!
مینا احدی
کلن ۲۱سپتامبر ۲۰۱۲
Mina Ahadi
International Committee against Execution
International Committee against Stoning
minnaahadi@gmail.com
Tel: 0049 (0) 1775692413
http://notonemoreexecution.org
http://stopstonningnow.com/wpress/