گرامی بادیاد رفیق کمونیست و محبوب صدیق کمانگر

روز ۱۳ شهریور سال ۱۳۶۸ برابر با ۱۹۸۹ رفیق صیدیق کمانگر یکی از بنیان گذاران سازمان کومه له و یکی از رهبران و سخنگویان برجسته؛ کمونیستی پر کار؛ پر تلاش و محبوب جنبش کمونیستی ایران توسط یکی از ماموران مزدور رژیم تروریست و جنایتکار جمهوری اسلامی دریکی از اردوگاههای کومه له که رادیو صدای انقلاب در آن قرار داشت مورد سوء قصد قرار گرفت و به ضرب گلوله از پا درآمد. مزدور نفوذی که به جان رفیق صدیق سوء قصد کرده بود در تاریکی شب متواری شد. رفقای پیشمرگ کومه له تلاش وسیع و گسترده ای برای دستگیری این مزدور انجام دادند. طی این ۳۳ سال از حاکمیت ننگین رژیم اسلامی تعداد زیادی از رهبران و شخصیتهای اپوزیسیون را ترور و به قتل رسانده اند. این اقدام رذیلانه هدفش تنها ضربه زدن به حزب کمونیست ایران ( کومه له) نبود. بلکه برای ایجاد فضای ترس، وحشت و مرعوب ساختن زنان و مردان آزادیخواه و برابری طلب کردستان.
این عمل جبونانه و رذیلانه تعرض و دست دارزی به همه انسانهایی بود که بخود جرات دادند آرزوی زندگی شایسته انسانی و دنیای بهتر را داشته باشند. این تروریسم کور اسلام سیاسی علیه اپوزیسیون مخالف رژیم اسلامی توسط دول غربی با ملاحظات سیاسی و اقتصادی سرمایه داری بین المللی مانع از آن شده که حتی در یک مورد از این ترورها دولت جمهوری اسلامی را بعنوان عامل جنایت شناخته شده و محکوم گردد. دولتهای دول غربی هر جنایاتی را به « جناحی از رژیم اسلامی» نسبت داده و کل حکومت اسلامی را از مظان اتهام خارج میکنند.
ترور صدیق کمانگر توسط رژیم تروریست اسلامی ایران بخاطر خاموش کردن صدای انقلاب؛ صدای اعتراضی بود که رفیق صدیق کمانگر سخنگو و رهبری عملی آن را نمایندگی میکرد. ۲۳ سال از قتل و ترور صدیق کمانگر میگذرد. نفرت و مبارزه علیه حکومت اسلامی و اندوه و فقدان از دست دادن رهبری کمونیست چون صدیق کمانگر برای یاران و همرزمانش وثیقه تلاش بیشتر برای مبارزه علیه رژیم جمهوری اسلامی و سایر جریانات ارتجاعی ملی و قومی و ضد انسانی است.
سنگسار؛ اعدام؛ اختناق؛ ترور؛کشتار و سرکوب مخالفین جزوی از سرشت و ماهیت این حکومت است و جمهوری اسلامی یک روز هم بدون زندان؛ شکنجه؛ آدمکشی و جنایات دوام نخواهد آورد. با به میدان آمدن طبقه کارگر و مردم آزادیخواه ارتجاع منحوس رژیم اسلامی سرنگون خواهد شد. این حکم مردم آزادیخواه و برابری طلب است. ما اندوه فقدان رفیق صدیق کمانگر را تحمل میکنیم و پیش میرویم و مصم در راه تحق اهداف کمونسیتی اش مبارزه میکنیم. ارتجاع هار اسلامی که به سراشیب سقوط رسیده است وحشیانه دست و پا میزند. تلاشی بی فرجام در آستانه زوالی تاریخی.
گرامی باد یاد جانباختگان کمونیست
جانباختگان کمونیست گرامی و فراموش ناشد نی اند
مرگ بر ارتجاع هار رژیم اسلامی
زنده باد آزادی و برابری؛ حکومت کارگری
توفیق محمدی
۴ سپتامبر ۲۰۱۲