توطئه جدید تروریستی جمهوری اسلامی را درهم شکنیم!

کارگران و مردم آزاده ! 
جمهوری اسلامی در یک ماه گذشته عده ای از فعالین و شخصیتهای اپوزیسیون ایران را بعنوان تروریست و مجرمین سازمان یافته به پلیس انترپول معرفی کرده است که  احتمالا در جریان آن  قرار گرفته اید. هر انسان آزادیخواهی که اندک آشنایی با سابقه و پیشینه سران تروریست جمهوری اسلامی داشته باشد میداند که  این کار مقدمه دور جدیدی از توطئه تروریستی اوباش اسلامی در خارج کشور علیه اپوزیسیون ایران است. پلیس انترپول نیز احتمالا به علت بند و بست های معمول که ریشه در منافع و مصلحتهای اقتصادی و سیاسی دول مربوطه آن دارد، پوستر و اسامی این تعداد را در سایت خود با  همین نام ها منتشر کرده است. 

جالب اینجاست که جمهوری اسلامی خود سر تروریسم و مرکز توطئه چینی های تروریستی و صدور تروریسم به سراسر جهان است، رهبرانش به همین نام شناخته شده اند، اسامی و پوسترهای آنان به همین نام در سایت پلیس انترپول قرار دارد، سران این حکومت از معماران و سازماندهندگان یک نسل کشی عظیم در ایران بوده اند، بیش از صد هزار زندانی سیاسی و مخالفین سیاسی خود را اعدام و کشتار کرده اند، تعداد زیادی از رهبران و شخصیتهای اپوزیسیون ایران را در داخل و خارج کشور ترور کرده اند، دستوردهندگان قتلهای زنجیره اند و بیش از ۴۰۰ نفر از مخالفین سیاسی خود در شهرهای کردستان عراق را ترور کرده اند، حال این آدمکشان حرفه ای مخالفین سیاسی خود را به نام تروریست و مجرمین سازمان یافته معرفی میکنند!
در ایران شاید کسی نمانده باشد که نداند که "قوه قضائیه" جمهوری اسلامی  نه دادگستری بلکه همواره یکی دیگر از دستگاههای سرکوب و کشتار و ترور جمهوری بوده است. جمهوری اسلامی همواره از آن بعنوان ابزار ادامه ترور و کشتار خود استفاده کرده است. دستگاه کشتاری که "قاضی نمونه" آن مرتضوی است. رئیس آن وقتی قتل و شکنجه و تجاوز به معترضین سیاسی جمهوری اسلامی در بازداشتگاه "کهریزک" را در روز روشن دروغ میخواند، خود دارد بر این ابزار ترور و آدمکشی صحه میگذارد و وعده ترورهای بیشتری را به جامعه و مردم ایران میدهد. حال پلیس انترپول باید چه پلیسی باشد که به خواست یک دستگاه تروریستی به نام "قوه قضائیه" جمهوری اسلامی به معرفی عده ای از شخصیتها و فعالین اپوزیسیون ایران، رفقای من و امثال من، بعنوان تروریست و مجرمین سازمان یافته گردن نهاده است. عجب جنگلی است این جامعه بورژوائی!
کارگران و دیگر مردم آزاده!
توطئه جدید تروریستی جمهوری اسلامی علیه اپوزیسیون ایران در خارج کشور را باید جدی گرفت. باید جلو آن را گرفت، باید جمهوری اسلامی را سرجای خود نشاند و توطئه جدید آن را خنثی کرد و آن را در هم شکست. 
این لیست فعلا به رهبران و دوستان حزب ما، حزب حکمتیست محدود شده است. اما میتواند بر آن اضافه شود، میتواند ما دیگر فعالین و شخصیت های اپوزیسیون ایران را نیز شامل  شود، اگر جلو آن را نگیریم.
باید پلیس انترپول را وادار کرد که این پوسترها و عکس ها را از سایت خود پاک کند و از ما و کل اپوزیسیون ایران بدین خاطر عذر خواهی کند.
برای این کار پلیس انترپول باید هر روز دهها و صدها ئی – میل اعتراضی از  هر انسان آزادیخواه و معترض و متنفر از اوباش حکومت اسلامی در ایران را دریافت کند. سد کردن و درهم شکستن توطئه جدید تروریستی جمهوری اسلامی علیه اپوزیسیون ایران یک پیروزی بزرگ برای کل این اپوزیسیون در مقابل و علیه جمهوری اسلامی  خواهد بود.
۲۵ دسامبر ۲۰۰۹