حقیران تاریخ

یروز ورزشکاران ایرانی دو طلا و دو نقره گرفتند، ایران در مجموع و تا این لحظه چهار مدال طلا، سه نقره و یک برنز بدستآورد است. بخش زیادی از این افتخار را ایران، مدیون فرنگی کارانش است که برایش سه طلا به ارمغان آوردند. ایران امسال اولین مدال دوو میدانی را هم در رشته پرتاب دیسک به دست آورد.در این لحظۀ پر شور، دیگه از سایه مردگان تاریخ خبری نبود» و به گور خفتگان نژاد پارسی همچون کورش و رضا خان محلی از اعراب نداشتند. 
ناسیو نالیستهای ایرانی برای گریز از حقارت و تنی به ارضا، با افتخار پرچم شیر و خورشید را به زباله دان سپرده اند و به جای آن نژاد آریا را با پرچم جمهوری اسلامی گره زدند، با این حرکت حقیرانه، که گاهی خود را پرو غرب، و گاه نیاکانش را آب نبات خورد و ساتور به دست با نژاد آریایی سیاه از رنگ قیر آب و تاب می دادند یک هو در اوج احساسات ملی به ملخ خوردن افتادند.
چه ناسیو نالیست تحقیر شده ایرانی و چه حکومت جاهل و جنایت مذهبی فاقد ارزشند. اما بازیهای المپیک که بنوعی رقابت بین ناسیو نالیستها در سطح جهان است و در شکلی دیگه اش بازار پول و تولید سود برای پولداران است فقط برای ارضای ناسیو نالیست جایگاهی با ارزشی ست.
۸ اوت ۲۰۱۲شمی صلواتی