این توطئه علیه کل اپوزیسیون است!

رژیم جمهوری اسلامی به دنبال رسواییها و شکستهای سیاسی پی در پی خود از مردم ایران و افکار عمومی جهانی بعنوان یکی از مخوفترین و ضد انسانی ترین رژیمهای جهان، اینبار در قامت یک “حکومت قانون مدار” و مدعی العلیه علیه بخشی از انقلابی ترین و شریفترین فعالین اپوزیسیون خود به توطئه ای دیگر دست زده است. وزارت اطلاعات رژیم اسلامی با جمع آوری اطلاعاتی ناقص و عکسهای از فعالینی سرشناس و قدیمی همچون مظفر محمدی، رحمان حسین زاده، رسول بناوند، توفیق پیرخضری، کورش مدرسی، علی عبدالی، سالح سرداری، رحمت فاتحی، خالد حاج محمدی، عبدالله دارابی، اسد گلچینی و سلام زیجی را که سالهاست با اسم و شماره تلفن و ای- میل و تصویر واقعی خود در اینترنت و روزنامه و تلویزیون علنی و شجاعانه علیه جنایات رژیم اسلامی و در دفاع از مردم ایران فعالیت میکنند را جمع آوری کرده و بنام یک “دادگاه” محلی در اختیار پلیس بین المللی (انترپول) گذاسته و متأسفانه به همین سادگی مورد پذیرش انترپول قرار گرفته و مشخصات و عکس این فعالین سیاسی باسابقه در سایت رسمی انترپول بعنوان تروریسم و مجرمین سازمانیافته منتشر شده است. http://www.interpol.int/Public/Search.asp?ct=Data&q1=iran&cboNbHitsPerPage=20

از اینکه ماهیت رژیم اسلامی چیست و چرا به این اقدامات زشت و شنیع دست می زند برای همه و بخصوص فعالین سیاسی ایرانی و بویژه خارج کشور روشن است. حقیقتا تمام رفتار و کردار رژیم اسلامی در طول حیاتش بر زور و سرکوب و توطئه و پرونده سازی استوار بوده و هست. سئوال اینجاست در این رابطه چکار باید کرد؟ بطور واقعی این توطئه، علیرغم اینکه از افراد مشخصی اسم برده، اما تنها علیه افراد خاص و یا سازمان خاصی نیست، بلکه توطئه ایست علیه کل اپوزیسیون. حتی نه تنها سازمانها و احزاب و گروههای سیاسی متشکل، بلکه توطئه ایست علیه تمام فعالین و منفردین سیاسی و فرهنگی و هنری و حقوق بشری و کلا هر منتقد رژیم اسلامی. پس باید هوشیار باشیم! اگر سریع و با یک نیروی دسته جمعی به این گستاخی رژیم ترور و مماشات و حماقت انترپۆل جواب ندهیم دیر یا زود اسم و رسم همه ماها که سالهاست مبارزه می کنیم و قربانیان جنایات رژیمیم در لیست “تروریسم” و “مجرمین سازمانیافته” انترپول قرار می گیریم. 

بدون شک قصد رژیم از این توطئه ترساندن و مرعوب کردن فعالین علنی سازمانهای سیاسی است که سالهاست علنی علیه رژیم مبارزه کرده ایم. اما رژیم کور خونده است. شخصا به تمام دورانی که علیه جنایات رژیم فعالیت کرده ام افتخار می کنم و در حد توان خودم تا سرنگونی رژیم اسلامی به مبارزه ام ادامه می دهم.

لازم نیست کوچکترین توهم داشت. رژیم اسلامی علیه همه ماست. علیه مردم است. چپ و راست و لیبرال  و دمکرات براش فرقی ندارد. به شهادت جنایات ۳۰ ساله اش از همه گروهها و جریانات گوناگون را از دم تیغ اعدام و ترورهایش گذرانده است. این توطئه جدیدش علیه همه مخالفین است. نباید تحت نام اختلافات سازمانی و عقیدتی و یا اینکه علیه من یا حزب من نیست دچار توهم شویم. باید آگاهانه و شجاعانه و در سطح وسیعی علیه این توطئه جدید رژیم اعتراض و مبارزه کنیم و آنرا به شکست بکشانیم و به یک رسوایی سیاسی دیگر علیه رژیم اسلامی تبدیل کنیم و همجنین باعث یک عقب نشینی بزرگ برای انترپۆل بشود که به همین سادگی به ابزار رژیم برای پیشبرد توطئه هایش تبدیل نشود.

ما به سادگی می توانیم این توطئه رژیم را در نطفه خفه کرده و ۱۸۰ درجه بر علیه خودش تبدیل کنیم و درس خوبی هم به انترپۆل بدهیم که از آن به بعد دقیق عمل کند. انترپۆل می تواند برعکس عمل کند. از جانب  میلیونها زن و مرد ایرانی، قربانیان جنایات رژیم اسلامی حکم جلب سران رژیم اسلامی را صادر کند. به شرط اینکه ما بپذیریم که این توطئه جدی است و علیه همه ما فعالین سیاسی و مخالفین رژیم اسلامی است. موقعیت رژیم شکننده و بسیار بی اعتبار است. رژیمی که مأموران سکنجه اش به دستور مقامات عالی رتبه اش در روز روشن به زندانیان اسیر زن و مرد و حتی همکاران دیروزیشان از جناح دیگر تجاوز جنسی می کنند و می کشند و جنازه ها را در خیابان و بیابان رها می کنند و تمام مردم دنیا از آن وقایع شوک و ماتم زده شدند، حالا چگونه پلیس سخیف بین الملل “دادگاه” وزارت اطلاعات این رژیم جنایتکار را مبنای اقدامش قرار می دهد؟ باید اقدام کرد. باید اعتراض کنیم.

جدا از اقدامات سیاسی و اعتراضی وسیح و جدی از طرف احزاب و فعالین سیاسی ایرانی و نهادهای حقوق بشری و اتحدیه های کارگری بین المللی و بویژه در اروپا که می تواند باعث رسوایی بزرگی برای رژیم اسلامی بشود و ضربه سنگینی به اعتبار انترپۆل بزند، همچنین افراد نامبرده در لیست انترپۆل می توانند و باید به لحاظ حقوقی انترپۆل را به دادگاه اروپا بکشانند.