حکومت اسلامی و دفاع از نوامیس مردم!؟

در طول شکل گیری عمرننگینِ نظام اسلامی حاکم بر ایران تا کنون چه جنایاتی سازماندهی که نشده، چه فجایعی که روی نداده است و هم اکنون هم مردم در زیر سایه فرهنگ و سنتهای عقب مانده اسلامی مسئله ای تحت عنوان “آبروریزی” وهم چنین سایه شوم مراکز اطلاعاتِ این باند فاشیسم اسلامی در اشکال مختلف، این روند به ضد انسانی ترین شکل ادامه دارد. یکی از اشکال این جنایات کودک آزاری و زن ستیزی و تجاوز جنسی سپاهیان اسلام به زنان و کودکان است که تا کنون هزاران قربانی گرفته است. اکنون دیگرعلنا گفته می شود که در زندان به دخترمن، به مادرمن، به همسر من تجاوز کرده اند یا اینکه بمن تجاوز شد.
خمینی رهبر حکومت اسلامی با آموزش سکس با نوزادان دختر کارت مجوزِ ورود به این عرصه جنایت را صادر کرده است و هر یک از رهروان آقا، با در دست داشتنِ این کارت رسمی می توانند به هر زن و دختری حمله و مجاوز کنند حتی به دختران نوزاد!
خمینی در کتابِ تحریرالوسیله فصلِ نکاح مسئله ۱۲ چنین می گوید.
“کسی که زوجه کمتر از ۹ سال دارد، وطی او، برای وی جایز نیست. چه اینکه زوجه دائمی باشد و چه منقطع، و اما سایر کام گیریها از قبیل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ اشکالی ندارد، هر چند شیر خواره باشد”!!!
با در دست داشتنِ این مجوز است که نمایندگان این نظام ضد بشری در خارج کشور مثل سگِ هار در استخرها و پارکها با وجود قوانین سخت گیرانه این کشورها مخصوصا آلمان، در کمال بی شرمی به جان دختر بچه های مردم افتاده اند که فعلا دو فقره از آن رو شده است اولی در استخری در برزیل و دومی حمله به دختر بچه ای در یکی از پارکهای شهر فرانکفورت. و در رابطه با این حمله دادگاهی شدنِ جنابِ معاون ِ کنسولگری حکومت اسلامی در شهر فرانکفورت در راه است. امّا علیرغم شواهد آشکار و غیر قابل انکار مسئولان حکومت اسلامی به این بچه ها، مقامات و دست اندر کاران حکومتی در این عرصه، این حرکات شرم آور را رد و انکار و بعد با تحریف و توجیه می خواهند آنرا پرده پوشی کنند. اما عملا تجاوز و آدم کشی جزء لاینفکِ نظامِ اسلامی است. این حاشا نا پذیر است. با هزاران نمونه زنده آن، این قانون شریعه است. تجاوز و توهین بی حرمتی و کشتار را از اسلام بر دارید چیزی از آن نمی ماند.
یک نمونه را اینجا ذکر کنم. سایت کارکمند نیوز در کمال بی شرمی این مسئله را چنین توجیه می کند.
“غرب در جدید‌ترین سناریوی خود علیه کشورمان دست به یک سلسله توطئه‌های اخلاقی‌زده است. بر اساس این گزارش،‌‌جدید‌ترین توطئه غرب،‌ سناریو‌سازی علیه دیپلمات ایرانی در آلمان است.”
این توجیهات در حالی صورت می گیرد که نماینده رژیم در برزیل بعد از بازگشت به ایران بدلیل رفتار مغایر با شئونات حکومت اسلامی ( که کاملا با شئونات اسلامی منطبق است) از کار برگنار شد.
اما در حکومتی که رهبرش جنایتکار، رئیس جمهورش قاتل و تیر خلاس زن، مسئولین و دست اندر کارانش همه جانی و خونخوار و همه ارگانهایش تحت نظارت یک مشت قاتل و آدم کش است. مردم چگونه زندگی می کنند، در اداراتِ دولتی، در دانشگاهها، در بیمارستانها، در کارخانه ها، و کلا در مدارس و خیابانها، دختران و زنان جوان چه مسونیتی دارند در صورتی که دست اندر کاران حکومت حتی به زن و بچه های همدیگر هم رحم نمی کنند؟. برای نمونه فاطمه باقرنژادیان فرد، ۲۸ ساله دانشجوی سال آخر مهندسی علم و صنعت، دختر محمدباقر نژادیان فرد، نماینده مجلس دوره ششم عصر پنجشنبه جهت خرید از خانه بیرون می رود روز بعد جسدِ کبود شده اش را در اطراف کوههای شهر ری معروف به کوه بی بی شهربانو پیدا می کنند و مأموران امنیتی به پدرش تذکر می دهند که نه تنها نباید مراسمی بگیرید، بلکه تأکید می کنند اگر در رابطه با چگونگی مرگ دخترت صحبت کنید و اصرار ورزید بچه های دیگرت در معرض خطر قرار می گیرند.
با وجود دهها مرکز مخفی که در دست نیروهای سرکوبگر اسلامی است، کهریزک نمونه برجسته ای بود که افکار عمومی از جنایاتی که در آنجا صورت گرفت اطلاع یافتند. از طرف دیگر سرداران و مسئولان ریزو درشت فاشیسم اسلامی بقول خودشان از امنیت، آرامش و حفاظت از نوامیس مردم صحبت می کنند.
هر چند او متجاوزین به کودکان در استخر و پارکهای برزیل و آلمان را خط زده است، اما مردم اینجا از سرداران اسلام و هم قطاران ایشان در امان نیستند و مزاحمین مردم و نوامیس آنها چه در داخل کشور و چه در خارج کشور جز بچه بازهای سپاهیان اسلامی نیستند. اگر این نظام کثیف سر نگون شود و دست سپاهیان و سرداران اسلامی از سر مردم قطع شود، مردم در آسایش و آرامش کامل به زندگی خود ادامه می دهند.
به اراجیف چندی پیش سردار نوروزی رئیس پلیس پیشگیری ناجا توجه کنید
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت:
“طرح مبارزه با مزاحمین نوامیس مردم امسال بصورت جدی اجرا می شود”. رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: “ماموران انتظامی امسال بطور ویژه با مزاحمین نوامیس مردم و اراذل و اوباش و عاملان ایجاد رعب و وحشت برخورد خواهد کرد”. سردار نوروزی در مورد مبارزه با بدحجابی هم گفت: “پلیس به عنوان ضابط قضایی دستورات مقامات قضایی ومسئولان شورای تامین را در این زمینه اجرا می کند.”

وی امربه معروف ونهی از منکر را یکی از بهترین ابزارها برای مبارزه با بدحجابی در کشور عنوان کرد و افزود: “پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند”.
با وجود تمام این فشارها به مردم، جنبش مخالفت با حجاب جنبش مخالفت با تجاوز و بی حرمتی و کودک آزاری یک جنبش عظیم اجتماعی است که ارکانهای این حکومت را بلرزه در آورده است هم اکنون این جنبش به یکی از بزرگترین معضلات نظام اسلامی تبدیل شده است. این جنبش همراه با جنبش کارگری می رود تا طومار این نظام ضد انسانی را در هم بپیچند.
زنده باد انسانیت.
۲۱ یولی ۲۰۱۲