افتضاح سیاسی یا استفاده از امکان قانونی؟(در مورد مطلب محمود قزوینى)

به مسئولین محترم سایت آزادی بیان
من امروز متوجه شدم که دوستمان محمود قزوینی در رابطه با افتضاح سیاسی کمیته کمک و در تائید آن مطلبی نوشته.
من سعی کردم با ایشان تماسی بگیرم و این یادداشت را به ایمیلی که در سایت شخصی خود گذاشته ارسال کردم ولی گویا ایمیل اشتباه بوده و برگشت خورد.
از شما دوستان تقاضا دارم که این یادداشت را در زیر نوشته محمود قزوینی قرار دهید،
با تشکر مجدد از شما
مظفر فلاحی
دوست من محمود قزوینی
محمود گرامی با درودهای دوستانه و خیلی خوشحالم که سرحال و سلامت هستی و همچنین خوشحالم که بلاخره کسی پیدا شد تا این سکوت مرگبار رابشکند و بحرف بیاد
محمود جان!
اینکه ما باید از هر امکانی در جهت ادامه کاری و بقای تشکلات کارگری استفاده کنیم حقیقتش را بخواهید خیلی بحث برانگیز است و در اینجا باید گفت کدام قانون و کدام امکان؟
صاحبان قانونی که نزدیک به یک قرن است زیر لوای آن هزارن هزار کارگر و کمونیست را بجخه مرگ سپرده است
در واقع این همان سو‌ألیست که باید شما و کسانی که این نظریه را تئوریزه می کنند باید بدان جواب بدهند
دوست من محمود جان!
مگر نه این است که خانه کارگر و انجمنهای ریز و درشت اسلامی همین کار را می کنند؟ پس اگر جواب مثبت است ما باید از آنها هم دفاع کنیم چون کار قانونی انجام میدهند!!!!!؟
محمود جان و کسانی که آگاهانه این گرایش را تقویت می کنید بدانید که این نامه و این گرایش هیچ ربطی به جنبشی که ما کارگران رادیکال و سوسیالیسم از آن دفاع می کنیم ندارد. حقیقاتان این نوع نامه نگاری و سبک کاری فرقی با جنبش ارتجاعی سبز ندارد چون اگر خوب دقت کرده باشیم هردو دارند اصل نظام و ولایت فقیه را مورد تائید قرار داده اند، پس همانطور که گفتم این گرایش ربطی به جنبش کارگری و ضد سرمایداری ندارد. اینها تغییر استرادیژیک داده اند و به بهانه این نامه دنبال راهی هستند که به قانون و نظام بپیوندند، نظام و قانونی که بعد از سی و چند سال سرکوب خونین همچنان سر کار است

باتشکر از شما
مظفر فلاحی